Gjest Coolaid Skrevet 15. februar 2014 #21 Skrevet 15. februar 2014 Kvinner tenker for mye og analyserer for mye. Men akkurat det motsatte. Jeg syns det er rart at kvinner blir såret over at menn runker. Av og til vil menn bare han en liten kjapp en med seg selv. Det handler ikke om dere kvinner, selv om mange av dere har lett for å tro det. Jeg er veldig overrasket over reaksjonen din ts. At du ble frastøt og dårlig fordi en mann runker i dusjen i stedet for å være med deg er en reaksjon som du bør tenke over. De følelsene du fikk var urimelige i forhold til situasjonen. Mest sannsynlig så skjønte han ikke at du ville ha sex, eller han kanskje ikke var i humør til det selv? Du kan velge å føle deg avvist, såret og lei. Eller du kan velge å ta det for akkurat det det mest sannsynlig var, et enkelt runk som ikke handlet om deg i det hele tatt. Noen ganger vil menn ha lange knull og heftige seanser. Noen ganger vi vi få jobben gjort, enten av en kvinne eller oss selv, ukomplisert og kjapt. Sånn er det bare. Hadde min kone onanert i dusjen ville jeg smilt og tenkt at dette var en veldig hyggelig opplevelse også for meg. Alt handler ikke om kvinner. Menn er ikke tankelesere, selv om dere kvinner tror det.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #22 Skrevet 17. februar 2014 Ts her. Jeg vet ikke hvorfor jeg ble så såret - kanskje har det noe med at han har en jobb der han er borte lenge i gangen, og i dette tilfelle foretrakk han en runk istedenfor å komme til meg? Det er tross alt veldig lenge til neste gang.. Men som nevnt tidligere,så har vi hatt det litt merkelig den siste tiden. Kanskje derfor han ikke giddet å gjøre noe. Forholdet vårt går i stå noen ganger, det er nesten som om ting bare låser seg helt,og vi sitter bare der uten noe å snakke om eller whatnot. Vi bare ER. Men når dette skjer,så skjønner jeg ikke hva det kommer av, og han sier ingenting. Plutselig er han bare sur og gretten,og det gjør det veldig vanskelig for meg å være en kjærlig og god kjæreste. Jeg vet ikke hva jeg skal si til han heller, for han virker totalt uinteressert. Også går det en stund,så er ting plutselig "bra" igjen. Det er ikke sånn at jeg mistenker noen form for depresjon o.l, for han kan være smilende og normal til andre. Det er med Meg han er skikkelig mutt og rar mot. Akkurat som om han kjeder vettet av seg. Han kan gå rundt i leiligheten å sukke og stønne - demonstrerer veldig at han syns vi har det DRIT. Men han sier ikke hva,hvorfor, hvordan osv. Så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med det, kan liksom kun vente til det går over. Neste gang han kommer hjem er alt fint,ooooogså går det tre uker: BAM - tilbake til surheten. Han kan ikke forvente at jeg skal gå rundt å oppvarte ham hele tiden tenker nå jeg...man ska jo begge gjøre sitt for å ha det litt ok er min mening..Anonymous poster hash: 051fb...15a
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #23 Skrevet 17. februar 2014 Ts igjen. Skulle bare tilføye at vi faktisk har et bra sexliv når alt er sagt:) såklart er det ikke fyrverkeri og kjempestas hver gang,men den ene vet hva den andre liker og vice versa. Vi har en bra seksuell kjemi. Han har sagt det til meg mange ganger, at uansett hvor mange problemer vi har hatt,så har sexen aldri vært en av dem. Er veldig enig i det. Så, hvorfor har vi så lite sex da...! Tenkte jo at sex kunne være den perfekte avslutningen på en fritur, men der var visst en håndjager det mest foretrukne. Så det var sårt at jeg ble liggende å høre på. Det gjorde noe med selvbilde/selvtilliten i et lite sekund. Menmen..Anonymous poster hash: 051fb...15a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå