Gå til innhold

Vudere sin egen attraktivitet..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vel, jeg har ti kg for mye, jeg finnes ikke pen, men jeg har sjarm.

Sjarm er det viktigste.

Anonymous poster hash: 6311e...a16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg har ti kg for mye, jeg finnes ikke pen, men jeg har sjarm.

Man kan jo være pen selv om man er 10 kg for mye?

Om det er dine øyne i avataren, så ser du veldig pen ut?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja, det er håløst og si for mine meninger om det er ikke de samme som for kameraten min. Det er noen grunnleggende ting som går igjen, som dette som er sagt lenger opp her,ting som signaliserer gode sterke gener. Men det er veldig ulikt ellers. Kanskje kan man si att en undersøkelse ville sagt att 85% prosent av alle Norske menn ville sagt att Jennifer Lopez er veldig attraktiv, så kunne en snakket videre, hvorfor det, hva er det med henne som en bør ha for å drive opp egen attraktivitet.

Men så er det jo og kjent att de pene jentene ofte på festen fort blir mye mindre pene utover kvelden etterhvert som de åpner kjeften og røper som som selvsentrerte tullinger f.eks, så dette er mer komplisert. Gjør det beste ut av deg selv du å ikke tenk for mye på det er nå mitt råd.

Endret av Tarsan97
Skrevet

Leser ofte at når man finner en partner, ligger de på sanne nivå i forhold til attrativitet.

Hvordan skal man klare å vurdere hvor attraktiv man er, og er det bare utseende dette gjelder?

Enn personlighet og hvordan man lever livet? spiller det også inn?

Anonymous poster hash: f99c4...c24

Nå har ikke jeg lest de andre svarene her, men det jeg har sett er at personlighet og måten man lever livet på har større betydning enn utseende når man måler noens attraktivitet. Utseende er det første man ser,men hvordan en person lever livet sitt, sjarm osv gjør en person attraktiv..

Skrevet

Jeg er slank med former, veltrent, med symmetrisk ansikt, lang hår og pene proposjoner.

Desverre har jeg kronisk uren hud og litt gule tenner (sunne, rene - men gule).

Jeg har nok selvinnsikt til å se at jeg da ikke han velge fra øverste hylle. Trekker fra minst 2 for dét. Altså, kansje en sjuer?

Anonymous poster hash: 56779...7b7

• Liker 1
Skrevet

Jeg er virkelig ikke pen.

Men menn liker meg :-)

Blitt så voksen at jeg stoler på komplimenter. Får mange. I forhold til yngre dager. Morsomt :-)

Anonymous poster hash: aa7f2...9bc

• Liker 1
Skrevet

Jeg "sliter" selv med tankegangen at man må være på samme nivå, spesielt utseendemessig. Og hvis en mann ikke liker meg, tenker jeg med en gang at jeg ikke er pen nok. Selvfølgelig kan dette stemme, men som Lille-pus skriver, handler attraktivitet om hele pakken. Avviser jeg noen selv, så gjør jeg det selvfølgelig ikke bare pga. utseendet. F.eks. kan jeg godt synes en mann er veldig pen, men jeg ville ikke hatt han pga. personligheten hans. Det er med andre ord når det er andre veien; når jeg liker en mann og han ikke vil ha meg, DA spiller plutselig utseendet så veldig stor rolle (som oftest bare i mitt eget hode, vil jeg tro). Jeg har pratet med en venninne om akkurat dette. Hun fortale bl.a. at før hun ble sammen med kjæresten sin, da de holdt på, kunne hun ikke forstå at en så pen mann som han ville ha henne. Jeg ble sjokkert av å høre det, for jeg ser jo at venninnen min er minst like pen som han! Denne venninnen min er virkelig pen, og det gav meg faktisk litt mer selvtillit av å høre at også hun tenker slik jeg gjør. Har også snakket med en kompis om dette, og jeg sa at jeg må jo være realistisk og ikke gå etter de peneste mennene som jeg aldri vil få. Han bare lo av meg og kunne ikke forstå greia ;)

Anonymous poster hash: ab851...049

Det er ikke derfor at du ikke bør gå etter de peneste mennene.

Grunnen til det er at disse såkalt attraktive individene er ettertraktet av andre kvinner og at de fleste folk ikke klarer å motstå fristelser.

Og en utro partner, eller en som stikker ved første skjær i sjøen, er vanligvis ikke noe man vil ha.

Skrevet (endret)

Jeg er virkelig ikke pen.

Men menn liker meg :-)

Blitt så voksen at jeg stoler på komplimenter. Får mange. I forhold til yngre dager. Morsomt :-)

Anonymous poster hash: aa7f2...9bc

hehe Er du seriøs eller? ;)

Stole på komplimenter er faktisk det siste du skal gjøre.

Men å ta det positivt (og le) er selvfølgelig aldri feil.

Endret av Steinar40
Skrevet

Jeg er slank med former, veltrent, med symmetrisk ansikt, lang hår og pene proposjoner.

Desverre har jeg kronisk uren hud og litt gule tenner (sunne, rene - men gule).

Jeg har nok selvinnsikt til å se at jeg da ikke han velge fra øverste hylle. Trekker fra minst 2 for dét. Altså, kansje en sjuer?

Slutt å røyke, og slutt med å drikke brus og spise potetgull.

Gjest Riskjeks
Skrevet

Og så tror jeg attraktivitet ute på byen/"kjøttmarkedet" og attraktivitet ellers er to litt forskjellige ting. Hvis jeg hadde villet, kunne jeg helt sikkert fått masse oppmerksomhet på byen fra menn hvis jeg hadde kledd meg utfordrende, brukt mye sminke, flørtet, osv, siden jeg er en høy, slank kvinne med normalt pent utseende. Men det er ikke "meg" - jeg kler meg ganske anonymt, er innadvendt/sjenert, liker meg ikke ute på byen med mye folk, fyll osv. Men dermed er jeg mer attraktiv for en annen type menn - den typen menn jeg liker, som verdsetter personlighet, intelligens osv foran utseende.

• Liker 1
Skrevet

hehe Er du seriøs eller? ;)

Stole på komplimenter er faktisk det siste du skal gjøre.

Men å ta det positivt (og le) er selvfølgelig aldri feil.

Ingen grunn til å være nedlatende mot henne. Det ligger mye oppriktighet bak komplimenter fra kvinner og menn.

Skrevet

TS her..

Men tar jeg feil når jeg tenker du man blir mer spennede som person om man har hobbyer man liker å holde på med, brenner for, og tar vare på seg selv både fysisk og psykisk. ??

Skrevet

Ingen grunn til å være nedlatende mot henne. Det ligger mye oppriktighet bak komplimenter fra kvinner og menn.

Jeg var ikke nedlatende; jeg bare lurte på om hun mente det seriøst.

Komplimenter skal man ta som noe positivt, samtidig som man tar det med en stor klype salt.

Som regel brukes nemlig komplimenter for å oppnå noe med det.

Skrevet

TS her..

Men tar jeg feil når jeg tenker du man blir mer spennede som person om man har hobbyer man liker å holde på med, brenner for, og tar vare på seg selv både fysisk og psykisk. ??

Det kommer an på.

Det er jo ikke akkurat mye spennende når folk brenner for noe som er helt uinteressant for en selv.

Skrevet

Slutt å røyke, og slutt med å drikke brus og spise potetgull.

Jeg gjør ingen av delene.

Men takk for at du sitter på fasiten. :ironi:

• Liker 5
Skrevet

TS her..

Nei du gjør ikke det. Utseende er aldri nok med tanke på et forhold. De bra mennene vil ha en dame med substands ikke bare utseende, og de bra damene vil ha det samme.. De i denne tråden som fremhever negative ting ved utseende sitt for å vise hva slags verdi de har, har misforstått totalt. Verdien kommer av holdninger og innstilling. Når man ikke ser på seg selv som attraktiv pga feil ved utseende har man MYE å ta tak i.

Skal man bli en mer attraktiv person bør man se på helheten i livet man lever. En lykkelig person med egne interesser og gode holdninger er mer attraktiv enn en pen person uten substans.

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjør ingen av delene.

Men takk for at du sitter på fasiten. :ironi:

Men seriøst.... Gule tenner er enkelt å fikse, og at du har arr i ansiktet er heller ingen hindring hvis du utstråler selvtillit og har et bra liv. Synes du bør slutte å benytte det som unnskyldning og heller se på hva det er som EGENTLIG hindrer deg i å få deg en kjæreste.. ;)

Skrevet

Men seriøst.... Gule tenner er enkelt å fikse, og at du har arr i ansiktet er heller ingen hindring hvis du utstråler selvtillit og har et bra liv. Synes du bør slutte å benytte det som unnskyldning og heller se på hva det er som EGENTLIG hindrer deg i å få deg en kjæreste.. ;)

Nei, jeg har prøvd diverse tannlegeblekinger, hjemmeblekinger, røyker ikke, drikker ikke kaffe/te, og er nøye med tannpussen. Det er faktisk ikke så lett som dere skal ha det til. (Når jeg skulle sette inn en ny fortann som knakk, sa de "oj, her må vi opp i nyanser ja" - ikke gøy)

Naturligvis gjør jeg det jeg kan for å forbedre huden min også, men utstråling har jeg i bøtter og spann. Ingen korrelasjon her, selv om du tydligvis tror det.

Uansett skylder jeg jo ikke på dette for at jeg ikke har kjæreste? :klo: Er jo ikke på utkikk for tiden, engang! Jeg sier det bare som en vurdering av min egen attraktivitet på det generelle sex-/partnermarkedet. Og litt for å få tilbakemelding på hvor stor del av "hele pakken" dette er i andres øyne.

• Liker 1
Skrevet (endret)

TS her..

Btw, det du nevner her er sikkert spennende å se i den andre når man er ute etter en til å forsørge seg ;)

Endret av Steinar40
Skrevet

Nei, jeg har prøvd diverse tannlegeblekinger, hjemmeblekinger, røyker ikke, drikker ikke kaffe/te, og er nøye med tannpussen. Det er faktisk ikke så lett som dere skal ha det til. (Når jeg skulle sette inn en ny fortann som knakk, sa de "oj, her må vi opp i nyanser ja" - ikke gøy)

Naturligvis gjør jeg det jeg kan for å forbedre huden min også, men utstråling har jeg i bøtter og spann. Ingen korrelasjon her, selv om du tydligvis tror det.

Uansett skylder jeg jo ikke på dette for at jeg ikke har kjæreste? :klo: Er jo ikke på utkikk for tiden, engang! Jeg sier det bare som en vurdering av min egen attraktivitet på det generelle sex-/partnermarkedet. Og litt for å få tilbakemelding på hvor stor del av "hele pakken" dette er i andres øyne.

Vel det er stor forskjell på hva man ser etter når man skal ha seg sex og når man skal lete etter en kone, så der kan du vurdere attraktiviteten din på to foskjellige måter, hvis du skal få det rett.

Gule tenner og ikke så fin hud er iallefall ikke hindring for å få seg en partner. Når det kommer til sex handler det om hvor mye du vil senke kravene dine ut i fra de tilbudene du får. Som kvinne er det jo ikke noe problem å få sex uansett..

Og jeg kan gi deg nummeret til en tannlege som garantert kan fikse tennene dine hvis du føler det er noe som gjør deg mindre attraktiv.. det koster men det er jo verdt det hvis det vil få deg til å føle deg bedre.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...