Gjest Lady.In.Heels Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 (endret) Hei. Begynner å bli litt nervøs for at jeg muligens har en kjønnssykdom. Så jeg må bare spørre dere her inne. Har du noen gang hatt Klamydia, hvis så hadde du symptomer? Jeg er mest interessert i å høre om symptomene Helst fra dem som har gått med Klamydia lenge uten at det ble oppdaget. Edit: Jeg vet at de fleste ikke har noen symptomer, men det er kanskje noen her som har hatt symptomer? Jeg er sikkert bare paranoid nå, men greit å høre litt Endret 15. februar 2014 av Lady.In.Heels
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 Har du hatt en soppinfeksjon i underlivet? Gang den med tusen, altså mye mer utflod og en grusom svie. Anonymous poster hash: 3b458...5b3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #3 Skrevet 15. februar 2014 Jeg har ikke hatt, men min bror har, han gråt av smerte. Han sov over her heller enn hjemme hos mor da han ikke klarte å holde seg. Og brodern gråter ikke ofte. Anonymous poster hash: 7265b...c42
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 Har du hatt en soppinfeksjon i underlivet? Gang den med tusen, altså mye mer utflod og en grusom svie.Anonymous poster hash: 3b458...5b3 Jeg har hatt det en gang. Det klødde forferdelig mye. Klør Klamydia også? Nå har jeg bare UVI symptomer (blod i urin, svie ved vannlatning) og jeg har utslag på urin stix så da er det vel en enkel UVI?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå