AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Andre som får masse energi av sex? Jeg "må alltid" avvise mannen når vi legger oss for om vi har sex så er jeg lys våken i flere timer etterpå, noe som er slitsomt når man skal på jobb neste dag. Han er klar over det så det er sjeldent at han prøver seg på kvelden, og jeg avviser han ikke alltid, men vi har oftest sex tidlig på kvelden eller formiddagen i helgene. Men det hadde vært godt å avslutte en dag med sex en gang i blant. Jeg har alltid hatt det sånn, det er sånn selv om jeg ikke får orgasme.Anonymous poster hash: 22c37...c94
Miss Lucky Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 Her er forklaringen på hvorfor http://enkeltforklart.no/684/hva-er-endorfiner
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #3 Skrevet 14. februar 2014 Okey takk. Men er det andre som sliter like mye som meg med søvnen etterpå? Mannen sovner rett etterpå, uansett når på døgnet.Anonymous poster hash: 22c37...c94
Gjest rådyr Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 Jepp, samme her. Tror det er ganske vanlig at damene blir våkne og mennene sovner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå