AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Jeg har hatt en knallstart på året. Det startet med at jeg følte meg fullstendig ferdig med dårlige forsøk i 2013, kjærlighetssorg og negative tankemønstre. Jeg bestemte meg for at 2014 skulle bli et kjempebra år, og om jeg møter "den rette" så er det en bonus. Og jeg har gjort så mye på veldig kort tid. Jeg har vært på farten, reist, hatt spennende oppdrag i jobben, fått skryt for innsatsen min, utvidet omgangskretsen min, vært sosial og moret meg. Har fått høre at jeg gløder av bekjente og venner, og alt dette har gjort at jeg har blitt veldig positiv til meg selv. Jeg er stort sett veldig positiv innstilt, men i det siste har jeg hatt en følelse av at jeg klarer nesten alt. (Ikke psykotisk, bare for å poengtere det.) Men, når jeg blir positiv slik jeg har vært nå så er faren for å være naiv stor. Jeg har jo også rukket å møte en mann. Og naiv som jeg er/har vært så har jeg faktisk gått og trodd at vi kom til å møtes igjen. Jeg har selvfølgelig rukket å bli litt betatt av han. Vi har kun vært på tre dater. Men vi har ikke snakket sammen på over en uke, og i dag er det valentines og jeg kjenner jeg hater denne dagen litt i dag. Stor klisjè at den single gjør det, jeg vet. Anonymous poster hash: 862d4...867
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 Heisann! Jeg har det på AKKURAT samme måte! Det var som om jeg leste mine egne tanker her! Jeg har ingen råd, da. Men vit at du ikke er alene! Anonymous poster hash: a5608...839
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #3 Skrevet 14. februar 2014 Heisann! Jeg har det på AKKURAT samme måte! Det var som om jeg leste mine egne tanker her! Jeg har ingen råd, da. Men vit at du ikke er alene! Anonymous poster hash: a5608...839 Akkurat det hjelper faktisk litt. Takk TS. Anonymous poster hash: 862d4...867
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #4 Skrevet 14. februar 2014 Tror ikke du/dere skal legge så mye i denne dagen. Tror ikke det er mange som gjør så mye ut av dagen. Vi har aldri gjort noe ut av denne dagen. Lykke til med kjærligheten Anonymous poster hash: 42f4d...888
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #5 Skrevet 14. februar 2014 Samme her., bare at vi har holdt på i over 1,5 år... Ikke engang en melding...Anonymous poster hash: 5fe85...2f4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #6 Skrevet 14. februar 2014 Hei TS, Jeg har det på akkurat samme måte. Vi har vært på tre dater og jeg trodde vi begynte å få god kontakt.. Han var veldig på i begynnelsen, sendte masse meldinger osv.. Men nå er det ganske stille og det syntes jeg er litt trist, for han var en flott mann. Anonymous poster hash: b4ac5...170
Gjest Nordavind Skrevet 14. februar 2014 #7 Skrevet 14. februar 2014 (endret) .. Endret 23. april 2015 av Nordavind
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #8 Skrevet 14. februar 2014 Det høres ut som du er manisk... Anonymous poster hash: 3cec8...0b6
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #9 Skrevet 14. februar 2014 Takk for tilbakemeldinger. Det ordtaket om optimister fikk meg til å le! Og til sistemann om det å være manisk; jeg er nok ikke det. Litt raskt av deg å dra den slutningen syns jeg, men deg om det. Ts.Anonymous poster hash: 862d4...867 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #10 Skrevet 14. februar 2014 Jeg har det akkurat på samme måte.. Godt vi er fler Anonymous poster hash: 477e0...6bf
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #11 Skrevet 15. februar 2014 Skjønner ikke greia med Valentinsdagen. Så overfladisk og amerikansk. Jesus!Anonymous poster hash: f39ee...dd6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå