Gå til innhold

ble plutselig utrolig kald :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

serriøst jeg skjelver! :O har ikke følt meg helt topp idag.. begynte med en kraftig hodepine, også ble jeg utrolig svimmel :/ hva feiler meg?

Anonymous poster hash: 7da0d...f42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forkjøla eller noe, "alle" er det i februar.

Anonymous poster hash: 7d9a0...a43
  • Liker 1
Skrevet

Forkjøla eller noe, "alle" er det i februar. Anonymous poster hash: 7d9a0...a43

Kanskje det..

Takk for svar

Skrevet

Sikkert feber. Kroppen din prøver å varme deg opp ved å gi mer blod til organene dine, så ved begynnende feber fryser du.

Skrevet

Sikkert feber. Kroppen din prøver å varme deg opp ved å gi mer blod til organene dine, så ved begynnende feber fryser du.

Åh.. Hjelper det å kle på seg? for å ungå feber liksom..

Skrevet

Åh.. Hjelper det å kle på seg? for å ungå feber liksom..

Um. når du kler på deg så går kroppstemperaturen opp...

Anonymous poster hash: 00320...b90

• Liker 1
Skrevet

Temperaturen kommer nok til å stige uansett, med mindre du tar febernedsettende (paracet), men bruk av febernedsettende er omdiskutert da feber er med å bekjempe en infeksjon som har komt inn i kroppen.

Om du fryser, så pakk deg inn. Etterhvert kommer du nok til å svette litt (når feberen synker), da kan du kle av deg litt igjen :) Gjør det som føles behaglig for deg.

Anonymous poster hash: 39f0b...85e
Skrevet

Um. når du kler på deg så går kroppstemperaturen opp... Anonymous poster hash: 00320...b90

Jamen jeg vil ikke fryse meg ihjel heller da...?

Skrevet

Temperaturen kommer nok til å stige uansett, med mindre du tar febernedsettende (paracet), men bruk av febernedsettende er omdiskutert da feber er med å bekjempe en infeksjon som har komt inn i kroppen. Om du fryser, så pakk deg inn. Etterhvert kommer du nok til å svette litt (når feberen synker), da kan du kle av deg litt igjen :) Gjør det som føles behaglig for deg. Anonymous poster hash: 39f0b...85e

Den e god! Takk for svar.

• Liker 1
Skrevet

Drikk kakao. :biggrin:

Hvis du først begynner å bli forkjøla og får feber, tror jeg nok ikke det hjelper å ta på mer klær for å unngå feber :fnise:

Skrevet

Drikk kakao. :biggrin:

Hvis du først begynner å bli forkjøla og får feber, tror jeg nok ikke det hjelper å ta på mer klær for å unngå feber :fnise:

Haha, okei.. Takk

Skrevet

Det var sikkert et spøkelse som gikk gjennom deg.

Skrevet

Det var sikkert et spøkelse som gikk gjennom deg.

uhm, jeg er forsatt kald da..

sovnet faktisk. og nå når jeg våknet kjente jeg at jeg har uutrolig vondt i nakken! klarer ikke bevege den til venstre siden uten at det gjør sinnsykt vondt :O føler meg skikkelig trøtt og overtåket (svimmel/rar i hodet) :(

Skrevet

i det jeg våknet var jeg helt knusktørr i munnen by the way.. :O gjorde vondt å svelge også.

Skrevet

uhm, jeg er forsatt kald da..

sovnet faktisk. og nå når jeg våknet kjente jeg at jeg har uutrolig vondt i nakken! klarer ikke bevege den til venstre siden uten at det gjør sinnsykt vondt :O føler meg skikkelig trøtt og overtåket (svimmel/rar i hodet) :(

Da har du nok ligget rart da du sov

Anonymous poster hash: 00320...b90

• Liker 1
Skrevet

Da har du nok ligget rart da du sov Anonymous poster hash: 00320...b90

Ja.. kanskje det

Skrevet

Kan også være influensa, det kan kroppslige smerter. Drikk godt med vann og/eller urtete, kle deg ull hvis du har, og la det stå til.

Skrevet

Om det gjør vondt å svelge og du har vondt i nakken kan det være en halsbetennelse som er på vei, jeg pleier å få de symptomene da. Se det an litt, om du blir mye verre kan det være du trenger antibiotika. En gang hadde jeg så vondt i halsen at jeg ikke kunne snakke av smerter, og nakken var som limt fast, helt stiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...