Cordelia Skrevet 15. februar 2014 #41 Skrevet 15. februar 2014 Næh, men hadde da ikke regnet med det heller.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #42 Skrevet 15. februar 2014 Hmm.... jeg ønsket en kompis god valentinsdag og han skrev det samme tilbake.... Men er ikke akkurat noe forhold på gang imellom oss. Anonymous poster hash: 3ae47...68a
Sophie-Ann Skrevet 15. februar 2014 #43 Skrevet 15. februar 2014 Happy valentines, Sophie-Ann! <3 <3 Nå har du fått en :-P Tusen takk
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2014 #44 Skrevet 15. februar 2014 Jeg har ikke fått noe på FB, har aldri fått meldinger fra andre enn venner der, men fikk en hilsen fra eksen min, av alle ting...han som dumpet meg og har ny dame.... Hjelpe meg...
Sophie-Ann Skrevet 15. februar 2014 #45 Skrevet 15. februar 2014 Hjelpe meg... Jepp!! Han sender meldinger med jevne mellomrom...jævla dust!!
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2014 #46 Skrevet 15. februar 2014 Jepp!! Han sender meldinger med jevne mellomrom...jævla dust!! Det ville nok damen hans like å vite. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #47 Skrevet 15. februar 2014 Hvorfor skal det liksom være som mye være og være singel på valentinsdagen en andre dager ? Anonymous poster hash: 6a756...6b5 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #48 Skrevet 15. februar 2014 Hvorfor skal det liksom være som mye være og være singel på valentinsdagen en andre dager ? Anonymous poster hash: 6a756...6b5 Jeg skjønner det ikke, jeg heller. Det er et luksusproblem. Vi som har vært single lenge kunne ikke bry oss mindre. Jeg ønsker meg en kjæreste først og fremst alle de 364 andre dagene i året. Anonymous poster hash: f29a3...699
Ferny Skrevet 15. februar 2014 #49 Skrevet 15. februar 2014 Nei, i år - nada. Men det har hendt. Har fått blomster av en jeg ikke vet hvem er på valentines før. Fikk en sms av en jeg har noe på gang med i går da, men da sendte jeg først. Så det teller vel ikke. Hehe.
Sophie-Ann Skrevet 15. februar 2014 #50 Skrevet 15. februar 2014 Det ville nok damen hans like å vite. Jepp! Men det blander jeg meg ikke bort i, hun oppdager nok snart hvordan han er...
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #51 Skrevet 15. februar 2014 Puler man rundt på mange nok så får man en del hilsener. Hvorfor skal noen av dere som ikke har fått en melding tenke at det er de som puler rundt som bare får meldinger? Er det sånn dere trøster dere selv? Jeg er 27 år, jeg har aldri før i år fått meldinger eller oppmerksomhet denne på denne dagen. Hverken som singel eller da jeg har vært i forhold. Jeg har aldri brydd meg om valentinsdagen, men jeg synes det var hyggelig å få meldinger i år. Jeg har heller ikke pult noen av disse mennene. Tror heller ikke at de liker meg, tror intesjonen dems bare var å være hyggelig. Og det er nok for min del. Får jeg ikke noe neste år så er det ok, får jeg en melding så er det igjen bare hygglig. Anonymous poster hash: 64758...ace
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #52 Skrevet 15. februar 2014 Hvorfor skal noen av dere som ikke har fått en melding tenke at det er de som puler rundt som bare får meldinger? Er det sånn dere trøster dere selv? Jeg er 27 år, jeg har aldri før i år fått meldinger eller oppmerksomhet denne på denne dagen. Hverken som singel eller da jeg har vært i forhold. Jeg har aldri brydd meg om valentinsdagen, men jeg synes det var hyggelig å få meldinger i år. Jeg har heller ikke pult noen av disse mennene. Tror heller ikke at de liker meg, tror intesjonen dems bare var å være hyggelig. Og det er nok for min del. Får jeg ikke noe neste år så er det ok, får jeg en melding så er det igjen bare hygglig. Anonymous poster hash: 64758...ace Meg som har skrevet innlegget over. Tenkte jeg skulle legge til at jeg hverken har fortalt noe til noen, eller lagt ut om det på FB. Anonymous poster hash: 64758...ace
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #53 Skrevet 15. februar 2014 Men hvis damer helst vil pule menn de allerede har pult, og menn helst vil pule damer de ikke har pult, så er vel det grunnoppskriften? Jeg har vært så streng mot stalkeren min i det siste at han nok ikke turte å sende meg hilsen Anonymous poster hash: dcb05...7ee
Gjest avocadoen Skrevet 15. februar 2014 #54 Skrevet 15. februar 2014 Nesh, nå har jeg vært singel i 3 uker så nå er jeg lei. Allerede fått et par-tre "friere" på døra, men så kresen som jeg er har jeg takka pent nei (han ene bor jo så langt unna så det er derfor og da) så skal nå slå til på en jeg har valgt meg ut tror jeg
Gjest Lille-pus Skrevet 15. februar 2014 #55 Skrevet 15. februar 2014 (endret) Riktignok ikke helt singel, men heller ikke helt fast... Her dukket det opp en stor bukett enorme, dyprøde, langstilkede roser (den typen som når de er fedig 'stelt' fra blomsterbutikken er 55 cm)... Edit: Også jeg som gir beng i hele Valentin's day. Oppmerksomheten var nå søt alikevel da. Endret 15. februar 2014 av Lille-pus
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2014 #56 Skrevet 15. februar 2014 Jepp! Men det blander jeg meg ikke bort i, hun oppdager nok snart hvordan han er... Nemlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå