AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Moren min har hele livet sitt ønsket å ri på en elefant, og ettersom hun fyller 50 år neste år, vurderer jeg å slå meg sammen med faren min og spandere en tur på henne og faren min. Det som er "problemet" er at hun har problemer med knærne sine, så jeg lurte på om det er veldig vanskelig å komme seg opp på (og av) en elefant? Anonymous poster hash: e7270...c28
super-ida Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 Nei.... Det er lett som en plett..... Elefanten står vanlig, og de som skal ri står oppe på en plattform....så det er bare å gå rett på.....
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #3 Skrevet 15. februar 2014 DYREMISHANDLING. Men nei, er ikke vanskelig å komme seg opp på og av en elefant vil jeg tro. De som jobber med å slikt løfter henne vel på og av om hun skulle ha problemer. Anonymous poster hash: 8dfeb...f83 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 Hva med å heller besøke et sanctuary /rescue center for elefanter som tidligere har blitt brukt i turistnæringen? Dere får fortsatt nærkontakt med elefanter, men bidrar ikke til dyremishandling. Et eksempel: http://www.elephantnaturepark.org/ Anonymous poster hash: 4ee8f...317 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #5 Skrevet 17. februar 2014 Dyremishandling på det groveste! Gjør som hun som skriver over- besøk et rescue senter for elefanter. Anonymous poster hash: 46006...ab6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå