Gå til innhold

Suging og brekningsrefleks

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har en ekstremt aktiv brekningsrefleks og er vel egentlig på utkikk etter noen tips til å få bukt med denne. Jeg vil gjerne suge kjæresten min, men det blir bare plent umulig fordi brekningsrefleksen min er såpass sterk at jeg så vidt klarer å pusse tennene, spise yoghurt eller hoste uten å brekke meg.

Noen tips? Farlig lei..

Anonymous poster hash: 2ce9e...a4f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øve, øve, jevnt og trutt og tappert, det er tingen.

Alltid bedre, om og om igjen!

Født som mester, født som hoe, nei, det ble da ingen

Mot og kraft, de vinnes litt og litt om senn

Ta nu muntert i! Intet fuskeri!

Fritt etter Margrethe Munthe

• Liker 2
Skrevet

Menn skulle teste det oftere selv. De vet ikke hva de ber om.

Anonymous poster hash: 84af3...1c3
  • Liker 3
Skrevet

Menn skulle teste det oftere selv. De vet ikke hva de ber om.

Anonymous poster hash: 84af3...1c3

Av naturlige grunner.

Men jeg innbiller meg at det aller viktigste her er at dama kjenner på sin komfortsone og ikke går alt for langt utenfor det som kjennes ok. Både mht brekningsrefleks og yeckh-faktor.

• Liker 3
Skrevet

Noen sverger på at å gjemme venstre tommel inni hånda hjelper:P

Anonymous poster hash: c5b5f...8c0
Skrevet

Av naturlige grunner.

Men jeg innbiller meg at det aller viktigste her er at dama kjenner på sin komfortsone og ikke går alt for langt utenfor det som kjennes ok. Både mht brekningsrefleks og yeckh-faktor.

Utrolig nok vises det veldig lite forståelighet for hvorfor man ikke vil/får til.. Fikk beskjed av en eks og binde tråd rundt halsen, stikke tannbørsten ned og ha en bøtte klar og gjøre dette til det gikk.. Liksom hva.

Hadde jeg visst han ikke brydde seg hadde jeg absolutt ikke tatt meg bryet ettersom jeg egentlig misliker det pga det er ubehagelig, men hva gjør man ikke for sin kjære :hug: så får i alle fall prøve å få litt koll på den refleksen...

TS

• Liker 1
Skrevet

Du må nok bare øve ja, har funket for meg. Nå kan jeg ta fingerne så langt ned som er mulig og jeg brekker meg ikke.

Anonymous poster hash: 73ac1...b19
Gjest Lille-pus
Skrevet

Det smartste man gjør er faktisk å hive forventingene langt pokker i vold, ta styringen selv, og kose seg med responsen hans.

Det er ikke slik at han kjenner Himmelens porter åpne seg om du klarer å presse kuken hans ned bak drøvelen, og at Helvete materialiserer seg i form av misnøye dersom du ikke klarer det.

I alle slike tråder forekommer det en gammel dame at det innimellom flommer over av teori... og er mindre tilbakemeldinger basert på praksis og erfaring.

Skrevet

Det er visse ting jeg ikke gidder å øve på. En av de er å lære meg å ikke spy fordi en mann vil ha pikken nedi halsen min.

Uansett, finnes massevis av artikler om hvordan du kan lære deg å håndtere det om det er det du ønsker.

Anonymous poster hash: 5c1f4...9c1
  • Liker 1
Skrevet

Det er visse ting jeg ikke gidder å øve på. En av de er å lære meg å ikke spy fordi en mann vil ha pikken nedi halsen min.

Uansett, finnes massevis av artikler om hvordan du kan lære deg å håndtere det om det er det du ønsker.

Anonymous poster hash: 5c1f4...9c1

Virker jo som at det ikke er snakk om deep throat her, men det at TS har en overaktiv brekningsrefleks som hindrer henne fra i det hele tatt å ta kuken litt inn i munnen.

Anonymous poster hash: 73ac1...b19

Skrevet

Altså, jeg klarer ikke spise yoghurt uten å brekke meg eller pusse tennene heller, så det er ikke BARE det å suge pikk som er problemet. Men vil jo kunne overraske mannen en gang i blant, om det ikke skal deep throates. Vil vel bare ha enda et innspill i sexlivet vi kan kose oss med.

Skrevet

Utrolig nok vises det veldig lite forståelighet for hvorfor man ikke vil/får til.. Fikk beskjed av en eks og binde tråd rundt halsen, stikke tannbørsten ned og ha en bøtte klar og gjøre dette til det gikk.. Liksom hva.

Hadde jeg visst han ikke brydde seg hadde jeg absolutt ikke tatt meg bryet ettersom jeg egentlig misliker det pga det er ubehagelig, men hva gjør man ikke for sin kjære :hug: så får i alle fall prøve å få litt koll på den refleksen...

TS

For en tid tilbake var jeg til utredning på sykehus, og visuell inspeksjon av bakre del av svelget stod på programmet. Det tok si tid, men etter noen mislykka runder med tørrbrekking, så fikk da doktoren endelig lagt tungespatelen langt nok bak til at han fikk sjekka det som skulle sjekkes, og uten at jeg stadig vekk holdt på å kaste opp. Så den lar seg dempe. Ta det litt pent, så det fortsetter å være gøy.

Av og til er en cm nok. Fritt etter Anne Grethe Preuss.

Du verden, jeg er virkelig i støtet i dag. For mye sukker?

Gjest åffårno
Skrevet

Øve, øve, jevnt og trutt og tappert, det er tingen.

Alltid bedre, om og om igjen!

Født som mester, født som hoe, nei, det ble da ingen

Mot og kraft, de vinnes litt og litt om senn

Ta nu muntert i! Intet fuskeri!

Fritt etter Margrethe Munthe

:skratte:

Herregud.....................................

Skrevet

er ofte som deg.brekker meg når jeg pusser tenna osv.

Har du prøvd stillingen 69?

Den funker bra for meg.da får du den i en litt annen vinkel en om du har han foran deg eller ifra siden.

og du har styringen selv hele tiden.hvis han begynner og dytte på stoper det opp.

Anonymous poster hash: 39149...6aa
Gjest Andrea93
Skrevet

Jeg slet veldig med det samme i begynnelsen av mitt nåværende forhold, men i dag kan jeg ta hele i munnen/halsen uten problemer - forbi svelget. Det tok MYE øving, men jeg lover deg at det går! For min del handlet det bare om å presse meg litt lenger hver gang - akkurat så langt at jeg virkelig trodde jeg skulle kaste opp, og så trakk jeg meg av. Øvde så godt som daglig i et år for å komme så "langt" som jeg har kommet nå, så det tar tålmodighet - men det tar selvsagt kortere tid om målet ikke er deep throating.

Når det er sagt, er det ikke sånn at det er noe man må øve på om man ikke vil! Syns du det er så ubehagelig at det blir en påkjenning, lar du bare være. Jeg hadde nok ikke giddet å utsette meg for så mye ubehag over et år om ikke jeg tente på det selv også. Litt egoistisk må man få være når det er snakk om å gjøre noe som kroppen sier klart ifra om at den ikke vil.

Skrevet

Tror ikke de som gir de vanlige rådene her har hatt en overaktiv brekningsrefleks.

Jeg har hatt det i en periode, og det kan ikke bare øves bort som til vanlig.

Nå har jeg normal brekningsrefleks, og klarer fint øve meg på eks deepthroat og kan utføre oralsex uten problemer. Når jeg kjenner refleksen trigges, så skjer ingenting sålenge man bare slapper litt av og ikke tar den så langt bak.

Før ble jeg bare kvalm med en gang, og av erfaring kan jeg si at stillinger som forkorter mageområdet og krever at man sitter forover/bøyer seg forover gjør det langt verre.

Stillinger hvor en selv kan sitte oppreist med overkroppen fungerer mye bedre, enten på knærne på gulvet, eller sittende på sengen. Og slappe helt av i halsen og munnen.

Trikset som beskrives i endel "deepthroatskoler" om å strekke tungen ut og lage den flat er faktisk det verste jeg kan gjøre, selv nå som jeg ikke sliter med brekningsrefleksen.

Om ikke øvelse ei stund bedrer det noenting må man bare la være rett og slett, og gjøre endel andre ting(slikke, bruke puppene osv) om man absolutt vil gjøre noe alternativt.

Anonymous poster hash: 53b90...ac5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...