Gå til innhold

NEI!

Fremhevede innlegg

Skrevet

En er bedre enn ingen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant 6 pakker med Nescafe double choca mocha i dag. Men de hadde ikke carame, så da kjøpet jeg tre med choca mocha.

Anonymous poster hash: e45bb...4c4
  • 2 uker senere...
Skrevet

Idag så jeg denne i ny pakning på coop mega, så kanskje den ikke går ut av produksjon?

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg så de på obs i dag i ny pakning og. Men fortsatt ikke caramel :(

Anonymous poster hash: e45bb...4c4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis noen av dere damer lurer på hvorfor dere er tykke (hvis dere er det) så tror jeg at jeg har funnet en mulig årsak.

Anonymous poster hash: 17be2...1d9
  • Liker 1
Gjest crazycatlady
Skrevet (endret)

Hvis noen av dere damer lurer på hvorfor dere er tykke (hvis dere er det) så tror jeg at jeg har funnet en mulig årsak. Anonymous poster hash: 17be2...1d9

Og det måtte du være anonym for å tørre å skrive? Pingle! Jeg er ihverfall ikke tykk selv om jeg drikker en sånn kopp om dagen. Den inneholder ikke mer enn 71 kcal pr kopp så er ikke så galt. Hadde det vært 300 måtte jeg selvfølgelig holdt det til kun helgen.

Endret av RusaPåBrus
Skrevet

Hvis noen av dere damer lurer på hvorfor dere er tykke (hvis dere er det) så tror jeg at jeg har funnet en mulig årsak.

Anonymous poster hash: 17be2...1d9

:ler:

Du er nå søt og da.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Når det regner vannrett og er surt ute så koser jeg meg glatt med en kopp med noe godt i. Drikker det bare en til to ganger i mnd. Drikker ikke kaffe eller te :)

Endret av meta2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...