AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Jeg har tidligere hatt fem forhold, og sexpartnere. Jeg har alltid fått mye ut av sexen og de kjenner hvis jeg kniper litt under sex. Jeg har nå ny kjæreste, vært sammen i under ett år. Jeg kjenner mindre under sex, og vi må kjøre ganske hardt for at jeg skal ha noe utbytte av sexen. Nå har jeg også forstått at han kjenner ingenting, ingen reaksjon eller merker noe dersom jeg kniper. Hverken under sex, eller hvis vi er i ro og jeg bare kniper.... Han er noe mindre enn mine tidligere partnere. Men likevel.. Jeg mistenker at jeg kanskje er veldig vid. Hvilke øvelser kan gjøres ? Dette var ikke særlig moro..Anonymous poster hash: c1f7b...a94
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 Du kan jo slenge deg på den nye trenden, og dumpe ham for hans lille penis, for så å finne deg en som er deg verdig. Eller du kan faktisk jobbe med det. Knipe, og være tålmodig, for du vet at dere vil tilpasse dere etterhvert. Anonymous poster hash: 51efa...bd0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå