Gå til innhold

Jeg drikker meg full hver dag

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er livskvalitet for meg. Jeg blir glad av å drikke. Alt blir gøyere.

Hater å være edru, for det minner meg på hvor lite jeg har å fare med i den virkelige verden. Jeg satser på at alkoholen "tar meg" innen jeg fyller 50. Over 20 år til, men jeg er neppe heldigere enn det.

Jeg er en taper, som med flaks har opparbeidet meg bra økonomi. Bor alene, og har ingen familie. Å danne egen familie syns jeg virker bortkastet. Som enebarn tenker jeg at jeg det er mitt ansvar å sørge for at disse taper-genene ikke lever videre.

Jeg ligger mye rundt, og er en skikkelig rundbrenner. Derfor vurderer jeg å ta vasektomi, slik at det er garantert at jeg ikke avler frem flere tapere.

Er det galt av meg å holde på slik, selv om det gjør meg lykkelig? MÅ man være politisk korrekt og ta utdannelse og bidra til fellesskapet? Er det unormalt å se negativt på det samfunnet vi har idag, og bryte helt ut?

Jeg syns det er rart at folk bruker hele sine liv på å forme seg etter hva samfunnet vil, og ikke hva man selv vil...

Anonymous poster hash: 5b240...edf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn et speil og øv på setningen "hei, jeg heter (navnet ditt) og jeg er alkoholiker."

Ja, det er galt å holde på slik, fordi du snyter deg selv for så godt som alle gode opplevelser i livet. Rusen reduserer horisonten din slik at du synker ned i selvmedlidenhet (innlegget ditt drypper av det) og ikke ser mulihetene for et bedre liv.

Du ble ikke tildelt rollen "taper" av noen, så hvorfor aksepterer du den? Og hvorfor sier du at du "er en rundbrenner" som om det var et vedtatt faktum eller en naturlov, i stedet for å ta ansvar for oppførselen din og valgene du har tatt?

Hvis livsførselen du beskriver hadde gjort deg det aller minste lykkelig, ville du ikke formulert deg slik du gjør. Faktisk ville du ikke skrevet noe innlegg i det hele tatt, fordi du ikke ville følt noen trang til det.

"Samfunnet" og "verden" og alt det der er i en elendig forfatning, men du kan ikke gjemme deg bak det. Det har ingenting med din alkoholisme eller depresjon eller mangel på initiativ å gjøre.

Skrevet

Jeg former meg ikke etter hva samfunnet vil. Jeg vil ikke drikke hver dag fordi jeg liker å behandle kroppen min ordentlig, og synes det er trist at andre ikke gjør det.

Skrevet

Du trenger hjelp!

Du behandler deg selv dårlig, og du ødelegger andre rundt deg.

Søk hjelp, om ikke for din egen skyld, så for alle de uskyldige som du ødelegger!

Skrevet

Du trenger hjelp!

Du behandler deg selv dårlig, og du ødelegger andre rundt deg.

Søk hjelp, om ikke for din egen skyld, så for alle de uskyldige som du ødelegger!

Og hvem er disse personene?

Skrevet

Og hvem er disse personene? Anonymous poster hash: 5b240...edf

De du ligger med? I hvert fall om du utnytter dem.

Kan du ha schitzotype trekk? De har litt rare ideer om verden og samfunnet.

Anonymous poster hash: c2024...cf3

Skrevet

Og hvem er disse personene?

Alle de som bryr seg om deg, men som blir avvist fordi du er mer glad i flaska enn dem. Du tillater ikke andre å komme innpå deg, fordi du anser deg selv som en taper. Det er en jævla feig handling, som også er urettferdig for de rundt deg. Du gjør de til medavhengige og setter de inn i en vond situasjon.

Anonymous poster hash: 4e4fc...e4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...