AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Jeg er mer glad i hundene mine enn samboeren min. Der, deilig å få sagt det! Anonymous poster hash: fe595...f27 13
Stueloff Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 Hunden kommer alltid før en eventuell kjæreste hos meg. 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #3 Skrevet 14. februar 2014 Mennesker kommer og går, hundene består =p Anonymous poster hash: 5cde3...5c4 8
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #5 Skrevet 14. februar 2014 Hundene mine kommer foran alt. De er barna mine og forblir mine små edelstener <3 Wow, dere er syke. Ta deg en bolle og spre møkka fra badebuksa di et annet sted! Anonymous poster hash: ebf69...95e 14
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #6 Skrevet 14. februar 2014 Wow, dere er syke. fordi jeg ikke idolisierer mennesker? Jaja deg om det. Anonymous poster hash: 5cde3...5c4 5
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #7 Skrevet 14. februar 2014 Jeg var mer glad i katten min som døde, enn noen av de levende menneskene jeg har i dag. Anonymous poster hash: 7d44f...67f 8
ninuska_ Skrevet 14. februar 2014 #8 Skrevet 14. februar 2014 Jeg elsker samboeren min, men jeg tror følelsene for katten min kan være sterkere til tider for jeg har et ansvar for et liv når det kommer til katten, og det er sterkere enn alt annet - når jeg tok meg til han, så var det på godt og vondt resten av livet hans. Det innebærer at jeg ofte prioriterer og gjør valg rundt hans behov. Katten min har kun meg - jeg er hans viktigste person i hele livet som han er avhengig av, mens alle andre mennesker i livet mitt har flere å spille på. Jeg tror dermed er det lett å føle en gjensidig kjærlighet tilbake siden han har all sin hengivenhet plassert hos meg, og viser det med all den katten han er. Jeg har også vært gjennom mye de siste to-tre årene, i perioden hvor jeg fikk pus - og jeg kan være den første til å innrømme at jeg har vært avhengig av han for min mentale helse - han har ligget i dagevis med meg i senga, ubevegelig med små nuss og kos innimellom, uten å mase om der ene eller andre når jeg, som kronisk sykdom har dårlige perioder. Han har alltid vært der for meg, og han har aldri vært bare en katt, hva enn andre må tenke om det. Så med bakgrunn i det så syns jeg ikke man er på noen måte syk om man føler en sterkere kjærlighet for sine dyr enn menneskene i livet til tider 8
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #9 Skrevet 14. februar 2014 Vi føler større kjærlighet fordi vi føler oss bedre sammen med dyr enn mennesker. Fred og harmoni og kos. Anonymous poster hash: 7d44f...67f 1
mandel92 Skrevet 14. februar 2014 #10 Skrevet 14. februar 2014 Skjønner godt at det går an, men jeg er nok mer glad i foreldrene mine og søskene mine enn katten min, men er likevel mer glad i katten min enn de fleste vennene mine, og det betyr ikke at jeg ikke er glad i vennene mine. Jeg hadde nok blitt mer lei meg om katten min døde enn flere av mine bekjente, gruer meg utrolig til den dagen hun ikke lever lenger, håper hun fortsatt har mange år igjen! 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #11 Skrevet 14. februar 2014 Jeg elsker samboeren min, men jeg tror følelsene for katten min kan være sterkere til tider for jeg har et ansvar for et liv når det kommer til katten, og det er sterkere enn alt annet - når jeg tok meg til han, så var det på godt og vondt resten av livet hans. Det innebærer at jeg ofte prioriterer og gjør valg rundt hans behov. Katten min har kun meg - jeg er hans viktigste person i hele livet som han er avhengig av, mens alle andre mennesker i livet mitt har flere å spille på. Jeg tror dermed er det lett å føle en gjensidig kjærlighet tilbake siden han har all sin hengivenhet plassert hos meg, og viser det med all den katten han er. Jeg har også vært gjennom mye de siste to-tre årene, i perioden hvor jeg fikk pus - og jeg kan være den første til å innrømme at jeg har vært avhengig av han for min mentale helse - han har ligget i dagevis med meg i senga, ubevegelig med små nuss og kos innimellom, uten å mase om der ene eller andre når jeg, som kronisk sykdom har dårlige perioder. Han har alltid vært der for meg, og han har aldri vært bare en katt, hva enn andre må tenke om det. Så med bakgrunn i det så syns jeg ikke man er på noen måte syk om man føler en sterkere kjærlighet for sine dyr enn menneskene i livet til tider Men likevel hadde du blitt bytta ut på et blunk av katten din. Den hadde ikke sørget nevneverdig lenge dersom du ble borte, eller den byttet hjem. Dét er forskjellen på dyr og mennesker. Anonymous poster hash: 0d2f2...4ca 2
ninuska_ Skrevet 14. februar 2014 #12 Skrevet 14. februar 2014 Men likevel hadde du blitt bytta ut på et blunk av katten din. Den hadde ikke sørget nevneverdig lenge dersom du ble borte, eller den byttet hjem. Dét er forskjellen på dyr og mennesker.Anonymous poster hash: 0d2f2...4ca Det er ikke sant - det er mulig det er en generell antagelse du har, men du kjenner ikke til hva min katt har kommet fra og hvordan han er, deriblant at han er sky og redd for alt som ikke er meg, samt at han ikke liker noen andre mennesker, så... det tviler jeg på 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #13 Skrevet 14. februar 2014 Det er ikke sant - det er mulig det er en generell antagelse du har, men du kjenner ikke til hva min katt har kommet fra og hvordan han er, deriblant at han er sky og redd for alt som ikke er meg, samt at han ikke liker noen andre mennesker, så... det tviler jeg på Han trengte å venne seg til deg, og ville trengt å venne seg til andre. Men det hadde gått helt fint. Han hadde ikke dødd uten deg. Anonymous poster hash: 0d2f2...4ca 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #14 Skrevet 14. februar 2014 Jepp, sykt. Anonymous poster hash: 2f1c9...bde
Gjest Belle âme Skrevet 14. februar 2014 #15 Skrevet 14. februar 2014 Jeg er mer glad i hundene mine enn samboeren min. Der, deilig å få sagt det! Anonymous poster hash: fe595...f27 [ /acronym] Det er seks person eg elsker like mykje som kattene og marsvinet mitt. Og det er Noe Direction og bestevenninna mi. Dei er livet mitt <3
ninuska_ Skrevet 14. februar 2014 #16 Skrevet 14. februar 2014 (endret) Han trengte å venne seg til deg, og ville trengt å venne seg til andre. Men det hadde gått helt fint. Han hadde ikke dødd uten deg. Anonymous poster hash: 0d2f2...4ca Du kan tro hva du vil - jeg har en samboer som jeg nevnte, og gjennom nå tre år, så er det ikke mye tilitt og kjærlighet å spore fra pus på det området, selv om han har godtatt at han bor med oss. Han hadde ikke dødd, men han hadde ikke hatt det godt uten meg Endret 14. februar 2014 av ninuska_ 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #17 Skrevet 14. februar 2014 Men likevel hadde du blitt bytta ut på et blunk av katten din. Den hadde ikke sørget nevneverdig lenge dersom du ble borte, eller den byttet hjem. Dét er forskjellen på dyr og mennesker. Anonymous poster hash: 0d2f2...4ca Han trengte å venne seg til deg, og ville trengt å venne seg til andre. Men det hadde gått helt fint. Han hadde ikke dødd uten deg. Anonymous poster hash: 0d2f2...4ca Ingen som dør av å være alene, ikke katter heller. Finnes flere saker der hunder hvertfall uttrykker synlig sorg hvor de også leter etter sine avdøde eiere. Anonymous poster hash: 5cde3...5c4 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #18 Skrevet 14. februar 2014 Men likevel hadde du blitt bytta ut på et blunk av katten din. Den hadde ikke sørget nevneverdig lenge dersom du ble borte, eller den byttet hjem. Dét er forskjellen på dyr og mennesker. Anonymous poster hash: 0d2f2...4ca Jeg ser på det som positivt at dyr ikke sørger. De skjønner at det ikke er vits å sørge. Sorg er menneskeskapt. Anonymous poster hash: 7d44f...67f
Gjest Belle âme Skrevet 14. februar 2014 #19 Skrevet 14. februar 2014 Jeg ser på det som positivt at dyr ikke sørger. De skjønner at det ikke er vits å sørge. Sorg er menneskeskapt.Anonymous poster hash: 7d44f...67f Haha marsvinet mitt sørger over mitt døde marsvin. Må nærmast tvinge i henne mat og greier.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #20 Skrevet 14. februar 2014 Han trengte å venne seg til deg, og ville trengt å venne seg til andre. Men det hadde gått helt fint. Han hadde ikke dødd uten deg. Anonymous poster hash: 0d2f2...4ca Er vel ingen som hadde dødd uten deg heller, så bare rull inn og få deg et liv! Anonymous poster hash: ebf69...95e 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå