Gå til innhold

Fromworsetobetter, flere som leser den bloggen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er neimen ikke rart at man blir deprimert når man tror verden sirkler rundt deg, er svak og man setter seg inn i en negativ offer-rolle 24/7. Håper for hennes del at hun gjør noe med innstillingen. Har kommet over den bloggen noen ganger.



Anonymous poster hash: 77989...f45
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt utrolig hvordan hun klarer å få alle innleggene og alt som skjer rundt henne til å handle om alt det fæle hun har opplevd tidligere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nærmest deprimert bare av å titte innom :omg: , kan ikke være sunt å følge med på en slik blogg i lengden?



Anonymous poster hash: 93d44...6e9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt delt mellom å synes at det er fint at hun får en slags terapeutisk virkning av å skrive, samtidig som jeg tenker at hun kanskje ikke burde dele dette med hele verden under fullt navn.



Anonymous poster hash: b2f43...3cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nærmest deprimert bare av å titte innom :omg: , kan ikke være sunt å følge med på en slik blogg i lengden?

Anonymous poster hash: 93d44...6e9

Etterhvert distanserer man seg fra det. Det er selvfølgelig helt forferdelig de tingene som har skjedd, men det er nesten morsomt hvordan hun evner å vri sannheten til at alt handler om henne.

Anonymous poster hash: a485b...f2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kan det ikke bare holde med at jeg ble påkjørt? At jeg fikk hjerneslag? At jeg fikk hjerneblødning? At jeg fikk hjerneskader? At jeg mistet meg selv? At jeg mistet normale funksjoner i kroppen min? At jeg mistet venner? At jeg mistet kjæresten? At jeg ble voldtatt? At jeg fikk en ny kjæreste som utsatte meg for seksuelle overgrep i over et år? At jeg ble banket opp? At jeg ble voldtatt igjen? At jeg fikk skylden for at en annen ville ta livet av seg? At alle gamle venner unngår meg? At jeg blir voldtatt enda en gang? At jeg mister meg selv enda en gang? At mamma dør?"

Har hun opplevd alt dette? Men herregud, stakkars jente..hun burde kanskje legges inn, som hun nevner på bloggen. Hvilke hjerneskader har hun, noen som vet? Orker ikke lese gjennom hele bloggen, mye tekst...

kilde: http://fromworsetobetter.blogg.no/1391973993_blir_du_vrende_hvis_j.html

Anonymous poster hash: 64b4a...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh fikk depresjonsfølelse av den bloggen der, kommer til å holde meg langt unna!

Anonymous poster hash: a6a28...d95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest bloggen hennes ganske lenge, type 2,5 år vil jeg tro.

Til å begynne med likte jeg bloggen hennes veldig godt, og beundret henne for motet hennes til tross for den alvorlige ulykken hun var innblandet i. Hun virket som ei positiv jente med mye å gi, og jeg ble oppriktig glad for fremskrittene hun gjorde.

Det siste året har inntrykket mitt endret seg drastisk. Det virker som at hun evner å bruke hver eneste lille situasjon til å pakke seg godt inn i offerrollen. Det virker også som om hun ikke nøler med å dra opp fortiden slik at folk skal synes synd i henne, noe som gjør at hun virker utrolig selvsentrert. Jeg føler at hun aktivt deler ut skyld til alle rundt henne, men ser ikke forandringene hun må gjøre selv.

Jeg kan nok aldri sette meg inn i hennes situasjon, men jeg har også opplevd ting i livet som ikke har vært direkte hyggelig. Jeg har hatt flere dødsfall i nær familie, ble misbrukt og voldtatt av en tidligere tillitsperson, har en invalidiserende muskelsykdom og sliter med spiseforstyrrelser. Det å sitte inne å synes synd på meg selv er ikke veien til å bli lykkeligere. Det handler rett og slett om å innse problemene, få fingeren ut av ræva og gjøre noe med det. Det er jævlig tøft, men det er det som funker.

Jeg håper hun snart får en enklere hverdag, for i følge bloggen hennes er det ingen som har det så vondt som henne. Når det er sagt, må jeg til slutt få nevne at jeg ønsker henne alt godt, jeg unner ingen å være ulykkelig. Jeg håper også at hun får all den hjelpen hun trenger.



Anonymous poster hash: 99798...f75
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Runforit

Hun føler seg ille fordi en person hun aldri pratet med fjernet henne på Facebook fordi hun liker å se på hva de driver med på Facebook. Der stoppet jeg. For en deprimerende og kjedelig blogg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om denne, og legges ikke til leselisten.



Anonymous poster hash: 63dd3...9c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...