AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 Spurte ham om å bli med på ballett neste uke, og han sa at han var vekkreist de to dagene den vises (midt i uka), men at om ikke ville han gjerne blitt med siden han aldri har vært på noe sånt før og mente det sikkert var verdt å se hvis jeg synes det var interessant. Han foreslo da jeg møtte ham i går at vi kunne ta en kaffe eller noe sånt neste helg, men nevnte ikke det i dag. Jeg skrev tilbake at det var synd han ikke kunne, men at det var kult å høre at han faktisk hadde hatt lyst til å bli med. Jeg hater å mase (og jeg liker heller ikke masete folk), skal jeg heller bare vente på at han evt tar kontakt nå? Anonymous poster hash: e8835...ed3
Nettinettet Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 Hvor lenge har dere truffet hverandre da? Og hvordan har det vært når dere var sammen?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 Hvor lenge har dere truffet hverandre da? Og hvordan har det vært når dere var sammen? Jeg liker deg Nettinett. Du kommer med mange bra råd, og det er bra gjort å orke å gi råd til så mange, og høre på hver enkelt historie Anonymous poster hash: 73f51...efd 6
Nettinettet Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Jeg liker deg Nettinett. Du kommer med mange bra råd, og det er bra gjort å orke å gi råd til så mange, og høre på hver enkelt historie Anonymous poster hash: 73f51...efd Takk, jeg forventer betaling i himmelen.. hehe Neida, jeg elsker jobben min, og å bruke fritiden min på å jobbe litt frivillig her inne er bare hyggelig synes jeg.. Så lenge jeg har tid til det, så bidrar jeg gjerne
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #5 Skrevet 13. februar 2014 Takk, jeg forventer betaling i himmelen.. hehe Neida, jeg elsker jobben min, og å bruke fritiden min på å jobbe litt frivillig her inne er bare hyggelig synes jeg.. Så lenge jeg har tid til det, så bidrar jeg gjerne Det skulle jeg gjerne gitt! Hehe Det er bra, du virker veldig flink i jobben din, det skal du ha Anonymous poster hash: 73f51...efd
Nettinettet Skrevet 13. februar 2014 #6 Skrevet 13. februar 2014 Det skulle jeg gjerne gitt! Hehe Det er bra, du virker veldig flink i jobben din, det skal du ha Anonymous poster hash: 73f51...efd Takk takk! <3 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #7 Skrevet 13. februar 2014 Hvor lenge har dere truffet hverandre da? Og hvordan har det vært når dere var sammen? Vi har vært i samme vennekrets en god stund, men begynte å henge mer sammen bare oss to i høst. Han var veldig sjenert rundt meg til å begynne med, men nå er det en god blanding av fleiping, småerting og masse komplimenter. Vi møttes til lunsj i går og det var kjempekoselig, vi hadde ikke så mye tid siden begge måtte tilbake til hver vår forelesning, men trivelig likevel. Ga ham en klem da vi skulle dra hver til vårt og da la han begge armene rundt meg og dro meg tett inntil seg og holdt meg der i hvertfall et minutt før han kysset meg på kinnet og slapp taket. Det er alltid veldig koselig å være med ham, han er søt, oppmerksom, høflig, omtenksom og utrolig morsom. Jeg er bare usikker på om vi er venner eller om det er på vei mot noe mer. Kjenner jeg liker ham, hvertfall Anonymous poster hash: e8835...ed3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #8 Skrevet 14. februar 2014 Du? Han liker deg godt han. :-) Mer enn vennskapgodt :-DAnonymous poster hash: 3f06d...954 4
Nettinettet Skrevet 14. februar 2014 #9 Skrevet 14. februar 2014 Vi har vært i samme vennekrets en god stund, men begynte å henge mer sammen bare oss to i høst. Han var veldig sjenert rundt meg til å begynne med, men nå er det en god blanding av fleiping, småerting og masse komplimenter. Vi møttes til lunsj i går og det var kjempekoselig, vi hadde ikke så mye tid siden begge måtte tilbake til hver vår forelesning, men trivelig likevel. Ga ham en klem da vi skulle dra hver til vårt og da la han begge armene rundt meg og dro meg tett inntil seg og holdt meg der i hvertfall et minutt før han kysset meg på kinnet og slapp taket. Det er alltid veldig koselig å være med ham, han er søt, oppmerksom, høflig, omtenksom og utrolig morsom. Jeg er bare usikker på om vi er venner eller om det er på vei mot noe mer. Kjenner jeg liker ham, hvertfall Anonymous poster hash: e8835...ed3 Jeg tenker at dette er starten på noe veldig fint! Hvem inviterte til lunsj?
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #10 Skrevet 14. februar 2014 Jeg tenker at dette er starten på noe veldig fint! Hvem inviterte til lunsj? Litt begge, tror jeg: jeg spurte om han hadde tid til å treffes, han foreslo lunsj Anonymous poster hash: e8835...ed3
Nettinettet Skrevet 15. februar 2014 #11 Skrevet 15. februar 2014 Litt begge, tror jeg: jeg spurte om han hadde tid til å treffes, han foreslo lunsj Anonymous poster hash: e8835...ed3 Det høres veldig bra ut.. bare vent til han er tilbake fra det han skal og så hører du nok fra han med forslag om å treffes igjen
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #12 Skrevet 15. februar 2014 Det høres veldig bra ut.. bare vent til han er tilbake fra det han skal og så hører du nok fra han med forslag om å treffes igjen Det tror jeg også er lurt, han har fullt program hele neste uke, og eneste frikvelden min er den kvelden jeg skal på ballettforestilling. Uka etter der har jeg eksamensvisning på universitetet som han har lovt å komme og se (jeg studerer sånne artsy greier). Han skrev melding i dag og sa han synes det var synd det var så travelt nå, men han gleder seg til den kvelden. Lurte på om jeg skulle mote meg opp til å spørre om han vil spise middag eller noe etterpå siden det er ferdig ganske tidlig, men jeg burde kanskje la ham spørre denne gangen så jeg ikke virker helt desp Anonymous poster hash: e8835...ed3
Nettinettet Skrevet 15. februar 2014 #13 Skrevet 15. februar 2014 Det tror jeg også er lurt, han har fullt program hele neste uke, og eneste frikvelden min er den kvelden jeg skal på ballettforestilling. Uka etter der har jeg eksamensvisning på universitetet som han har lovt å komme og se (jeg studerer sånne artsy greier). Han skrev melding i dag og sa han synes det var synd det var så travelt nå, men han gleder seg til den kvelden. Lurte på om jeg skulle mote meg opp til å spørre om han vil spise middag eller noe etterpå siden det er ferdig ganske tidlig, men jeg burde kanskje la ham spørre denne gangen så jeg ikke virker helt desp Anonymous poster hash: e8835...ed3 Når han skriver noe slikt, går det fint ann å skrive "Ja blir godt for deg å få slappet av litt nå. Hvis du vil slappe av sammen, med en film så er det bare å rope ut" Uten at du blir despo. Despo blir du hvis du får et "avslag" fra han og så spør om "hva med i morgen da??" f.eks. Jeg vet det er vanskelig å finne balansegangen mellom hvor mye man skal ta initiativ og ikke, og da er det alltid best å vente til den andre tar initativet, men klarer man å finne slike åpninger så kan man benytte anledningen.. Får man en avisning da så betyr ikke det at han ikke er interessert, det betyr bare at han er trøtt
Steinar40 Skrevet 15. februar 2014 #14 Skrevet 15. februar 2014 Spurte ham om å bli med på ballett neste uke, og han sa at han var vekkreist de to dagene den vises (midt i uka), men at om ikke ville han gjerne blitt med siden han aldri har vært på noe sånt før og mente det sikkert var verdt å se hvis jeg synes det var interessant. Han foreslo da jeg møtte ham i går at vi kunne ta en kaffe eller noe sånt neste helg, men nevnte ikke det i dag. Jeg skrev tilbake at det var synd han ikke kunne, men at det var kult å høre at han faktisk hadde hatt lyst til å bli med. Jeg hater å mase (og jeg liker heller ikke masete folk), skal jeg heller bare vente på at han evt tar kontakt nå? Anonymous poster hash: e8835...ed3 Gutter/mannfolk er ikke interessert i ballett. Finn på noe annet som han kan være interessert i også. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #15 Skrevet 15. februar 2014 Nei, det var ingen avvisning, men det kan tenkes han heller har lyst til å finne på noe annet med deg Anonymous poster hash: 969c7...c9a
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #16 Skrevet 17. februar 2014 Gutter/mannfolk er ikke interessert i ballett. Finn på noe annet som han kan være interessert i også. Generalisering sa du? Jeg kjenner mange gutter og menn som er interessert i dans, og han det er snakk om her sa han aldri hadde sett (live) ballett før, men gjerne ville bli med neste gang det var mulig. Av erfaring vet jeg at han snakker sant. Handler litt om hva slags miljø man er i og hva man driver med Når han skriver noe slikt, går det fint ann å skrive "Ja blir godt for deg å få slappet av litt nå. Hvis du vil slappe av sammen, med en film så er det bare å rope ut" Uten at du blir despo. Despo blir du hvis du får et "avslag" fra han og så spør om "hva med i morgen da??" f.eks. Jeg vet det er vanskelig å finne balansegangen mellom hvor mye man skal ta initiativ og ikke, og da er det alltid best å vente til den andre tar initativet, men klarer man å finne slike åpninger så kan man benytte anledningen.. Får man en avisning da så betyr ikke det at han ikke er interessert, det betyr bare at han er trøtt Jeg skrev litt rotete, han har ikke tid til å slappe av den neste uken, stakkar, så film blir nok vanskelig Han jobber hver kveld pluss hele helga og har forelesninger på dagtid og en oppgave som må skrives samtidig - misunner ham ikke. Vi snakket litt om hvor travelt det er for tida da vi møttes her for noen dager siden, og da sa han at han håpet jeg ikke følte meg nedprioritert og at han ikke mente å virke fjern, men han ville aller helst treffes når ting er litt roligere sånn at han kan gi meg full oppmerksomhet og være opplagt og gøy å være med. Det virker som han er flink til å sette grenser når han er for trøtt og sliten, og jeg synes det er bedre å se ham når han er i godt humør og har tid til meg, istedet for at han skal sitte der i halvsvime og være stresset fordi han heller burde jobbet med oppgaver eller lest til eksamen Anonymous poster hash: e8835...ed3
Nettinettet Skrevet 17. februar 2014 #17 Skrevet 17. februar 2014 Generalisering sa du? Jeg kjenner mange gutter og menn som er interessert i dans, og han det er snakk om her sa han aldri hadde sett (live) ballett før, men gjerne ville bli med neste gang det var mulig. Av erfaring vet jeg at han snakker sant. Handler litt om hva slags miljø man er i og hva man driver med Jeg skrev litt rotete, han har ikke tid til å slappe av den neste uken, stakkar, så film blir nok vanskelig Han jobber hver kveld pluss hele helga og har forelesninger på dagtid og en oppgave som må skrives samtidig - misunner ham ikke. Vi snakket litt om hvor travelt det er for tida da vi møttes her for noen dager siden, og da sa han at han håpet jeg ikke følte meg nedprioritert og at han ikke mente å virke fjern, men han ville aller helst treffes når ting er litt roligere sånn at han kan gi meg full oppmerksomhet og være opplagt og gøy å være med. Det virker som han er flink til å sette grenser når han er for trøtt og sliten, og jeg synes det er bedre å se ham når han er i godt humør og har tid til meg, istedet for at han skal sitte der i halvsvime og være stresset fordi han heller burde jobbet med oppgaver eller lest til eksamen Anonymous poster hash: e8835...ed3 Synes han her høres ut som en skikkelig bra og oppegående fyr! Hold på han og vær tolmodig! Han forteller deg jo også at han håper du ikke føler deg nedprioritert for å vise deg at han virkelig liker deg! Kjempe bra! :D 1
Steinar40 Skrevet 17. februar 2014 #18 Skrevet 17. februar 2014 (endret) Generalisering sa du? Jeg kjenner mange gutter og menn som er interessert i dans, og han det er snakk om her sa han aldri hadde sett (live) ballett før, men gjerne ville bli med neste gang det var mulig. Av erfaring vet jeg at han snakker sant. Handler litt om hva slags miljø man er i og hva man driver med Anonymous poster hash: e8835...ed3 Hvis han hadde vært veldig interessert i ballett; tror du ikke da at han hadde vært og sett på det tidligere? Det er ikke uvanlig at man i starten strekker seg lenger enn langt for å imøtekomme den man er interessert i. Men hvor smart det er å gi denne feil inntrykk av hva man egentlig er interessert i, det er en annen sak. Endret 17. februar 2014 av Steinar40 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #19 Skrevet 17. februar 2014 Hvis han hadde vært veldig interessert i ballett; tror du ikke da at han hadde vært og sett på det tidligere? Det er ikke uvanlig at man i starten strekker seg lenger enn langt for å imøtekomme den man er interessert i. Men hvor smart det er å gi denne feil inntrykk av hva man egentlig er interessert i, det er en annen sak. Jeg skjønner at du ikke er kjempeinteressert i ballett selv, så dette er ikke sikkert du vet, men det er ikke slik at enhver by har et eget ballettkompani som jevnlig setter opp forestillinger. Jeg har bodd her i snart fire år og elsker dans men ennå ikke vært på en klassisk ballett fordi det rett og slett ikke er mye av det her. Er ikke alltid det hjelper med interesse, det må også være et tilbud. Er det virkelig så umulig å tro på at menn kan ha forskjellige interesser at du automatisk antar at han gir feil inntrykk av hva han liker og ikke for å imøtekomme meg? Anonymous poster hash: e8835...ed3 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #20 Skrevet 17. februar 2014 Synes han her høres ut som en skikkelig bra og oppegående fyr! Hold på han og vær tolmodig! Han forteller deg jo også at han håper du ikke føler deg nedprioritert for å vise deg at han virkelig liker deg! Kjempe bra! :D Han er veldig god Jeg er bare litt redd for at den kommentaren om prioritering kunne betydd at han prioriterer meg som en venn Noen ganger hadde det vært fint å kunne lese tanker, hehe. Tålmodig skal jeg være, jeg tror han her kan være verdt å vente på hvis jeg får ham til slutt Anonymous poster hash: e8835...ed3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå