Gå til innhold

Hvordan?

Anbefalte innlegg

Gjest TrengerRÅD
Skrevet

Hei!

Er litt usikker på hvor jeg skal plassere dette innlegget, derfor setter jeg det foreløpig her. Hvis det er upasselig så får bare moderatorene flytte på det. :)

Tilbake til saken, jeg er en voksen jente(i begynnelsen av tjuveårene). Har utdanning, venner og et liv jeg er storfornøyd med. Jeg er født og oppvokst i Norge, men har mine røtter opprinnelig fra et annet land. Landet jeg "kommer" fra har en meget sterk kultur, som det ikke er så lett å rive seg løs fra. Nettopp det har medført at jeg har holdt meg til mine "egne" gjennom årene. Dette har jo vist seg å gå ganske bra, frem til nå.

Jeg har i det siste gått rundt og tenkt på å utvide min omgangskrets. Jeg har noen norske venner som jeg kommer veldig godt overens med. Det er godt å ha dem, men jeg har nesten ingen norske venninner. Noe som irriterer meg litt. Under studiene holdt jeg meg til mine "egne" venninner(venninner med samme opprinnelse som meg), og det feltet jeg jobber innenfor er stort sett fylt med gutter. Jeg er foreløpig den eneste jenta på hele jobben min. Det er litt kjedelig!

Jeg har også mye sans for fritidsaktiviteter som mine andre venninner ikke er så glad i. De holder seg også mye til sine familier i fritiden, noe som gjør at jeg ofte kjeder meg når jeg har fri fra skole/jobb.

Jeg er en naturglad jente, liker å gå turer, jogge, svømme, ikke minst er jeg veldig glad i cafer, kino osv. Skulle ønske jeg kunne finne venninner jeg kunne dele mine interresser med. Som jeg kunne lære litt mer om den noske kulturen av, og de kunne også lære litt mer om min kultur. Dra på hytteturer, dra på ferie her og der, kanskje også til hjemmelandet mitt.

Jeg håper jeg ikke høres merkelig ut nå. Jeg er en veldig normal jente, hetro er jeg også;), og i tillegg veldig engasjert i mitt miljø. Det eneste jeg sliter med er å få norske venninner fordi jeg ikke omgås så mye med dem i hverdagen.

Hvorfor er det så ille, lurer jeg da på? Hva bør jeg gjøre? Jeg vet at slikt bestemmer man ikke selv. Jeg er kanskje litt mer seriøs og onkelig til å være en i begynnelsen av tyveårene. :)

Håper å få råd og forslag. Har veldig lyst.. :D Takker på forhånd! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Phair
Skrevet

Du kan jo begynne med å bli med på Oslo treffet den 30 mai :P

Gjest Lille_my
Skrevet

Hei!

Jeg skjønner deg innmari godt. Er ikke alltid så lett å få nye venninner. Ikke i Oslo område i allefall. Synes enkelte er vanskelig og komme i kontakt med og virker litt små sære.

Hvis du vil kan du sende meg en PM her på KG. Så kan vi kanskje utveksle noen ord :-) Tror du kanskje må lage deg en profil her først da men, det går jo fort.

Håper det går bra med deg, og lykke til frem over :-)

Gjest TrenerRÅD
Skrevet

Hei !

Takk for svarene. :)

Jeg vet ikke hva oslo-treff er.. Anyhow, takk for invitasjonen.. :P

Har sendt PM til deg Lille_my. :)

Hadet godt allesammen! :)

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Hvor finner jeg info om oslo treff? har aldri hørt om det jeg.

Skrevet

Se på personlige meldinger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...