Donnie Darko Skrevet 4. mai 2004 #1 Skrevet 4. mai 2004 Nå? Siden jeg er mye i Oslo for tiden så hadde det vært kult og truffet noen av dere igjen.. :-)
Gjest lurven Skrevet 5. mai 2004 #2 Skrevet 5. mai 2004 ikke meg vel det er alle de fine damene du vil treffe
Donnie Darko Skrevet 5. mai 2004 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2004 ikke meg vel det er alle de fine damene du vil treffe hehe.. neida.. hadde vært skoi og fått med deg og. Må jo være med en annen mann tilstede så jeg slipper å tilbringe HELE kvelden med å snakke om klær og rødvin.
Gjest Phair Skrevet 5. mai 2004 #4 Skrevet 5. mai 2004 Da må jeg spørre siden jeg er ny på "bruket" her. Hvor godt kjenner dere hverandre egentlig? Og hva slags setting er det dere treffes i?
Gjest lurven Skrevet 5. mai 2004 #5 Skrevet 5. mai 2004 hehe.. neida.. hadde vært skoi og fått med deg og. Må jo være med en annen mann tilstede så jeg slipper å tilbringe HELE kvelden med å snakke om klær og rødvin. hehe men tror ikke det er så mange som er så lystne på treff nå siden det kom så få sist.. men forrige treff ble kult likevel da
Donnie Darko Skrevet 5. mai 2004 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2004 Da må jeg spørre siden jeg er ny på "bruket" her. Hvor godt kjenner dere hverandre egentlig? Og hva slags setting er det dere treffes i? Vi pleier og møtes på Olympen og drekke oss inn i legoland. Det ender som regel med en Orgie hos enten Suzy eller glamourgirl.
Gjest Phair Skrevet 5. mai 2004 #7 Skrevet 5. mai 2004 Vi pleier og møtes på Olympen og drekke oss inn i legoland. Det ender som regel med en Orgie hos enten Suzy eller glamourgirl. Ja, akkurat det overrasket meg lite.
Diva Skrevet 5. mai 2004 #8 Skrevet 5. mai 2004 Kanskje jeg tør denne gangen ? Mulig jeg feiger ut, men er litt nysgjerrig på hvor og når i allefall
Gjest Phair Skrevet 5. mai 2004 #9 Skrevet 5. mai 2004 Kanskje jeg tør denne gangen ? Mulig jeg feiger ut, men er litt nysgjerrig på hvor og når i allefall På når orgien setter i gang? :-)
Gjest GreenSky Skrevet 5. mai 2004 #11 Skrevet 5. mai 2004 Da må jeg spørre siden jeg er ny på "bruket" her. Hvor godt kjenner dere hverandre egentlig? Og hva slags setting er det dere treffes i? Vi kjenner hverandre ganske bra, men det er alltid hyggelig å bli kjent med nye. Og vi pleier å møtes på en pøb med matservering eller noe. Sist var det på Peppes. Problemet med treff er at så få møter. Sist var vi 15 påmeldte, 4 møtte opp.
Gjest Phair Skrevet 5. mai 2004 #12 Skrevet 5. mai 2004 Vi kjenner hverandre ganske bra, men det er alltid hyggelig å bli kjent med nye. Og vi pleier å møtes på en pøb med matservering eller noe. Sist var det på Pepps. Problemet med treff er at så få møter. Sist var vi 15 påmeldte, 4 møtte opp. Hmm, fordi de ikke tør kanskje? Anyway, artig å se hvordan man stadig blir kjent med nye mennesker. :-)
Donnie Darko Skrevet 5. mai 2004 Forfatter #14 Skrevet 5. mai 2004 Uansett så møter jeg opp hvis det blir noe av..
Arwen Skrevet 5. mai 2004 #15 Skrevet 5. mai 2004 Kanskje jeg kommer.. får se om jeg kan (eksamenshelvete igjen) Har jo faktisk turt å gå på ett treff jeg nå. Så vet at det ikke er farlig - men blir sikkert nervøs allikevel. kanskje da.
Donnie Darko Skrevet 5. mai 2004 Forfatter #16 Skrevet 5. mai 2004 Kanskje jeg kommer.. får se om jeg kan (eksamenshelvete igjen) Har jo faktisk turt å gå på ett treff jeg nå. Så vet at det ikke er farlig - men blir sikkert nervøs allikevel. kanskje da. Jeg er dritskummel så du bør passe deg! 8)
Arwen Skrevet 5. mai 2004 #17 Skrevet 5. mai 2004 Jeg er dritskummel så du bør passe deg! 8) Jeg bare setter meg på deg, da er du nok ikke så skummel mer tenker jeg
Arwen Skrevet 5. mai 2004 #18 Skrevet 5. mai 2004 Ingen sexuelle baktanker med den komentaren forresten :oops:
Gjest Lizbet Skrevet 5. mai 2004 #19 Skrevet 5. mai 2004 Jeg luuuuuuuuuurer på om jeg tør være med...... Fordi jeg er så innmari nyskjerrig på dere...... Men så vet jeg ikke om jeg tør..... :klø:
Gjest Phair Skrevet 5. mai 2004 #20 Skrevet 5. mai 2004 Jeg luuuuuuuuuurer på om jeg tør være med...... Fordi jeg er så innmari nyskjerrig på dere...... Men så vet jeg ikke om jeg tør..... :klø: Jeg er også litt nysgjerrig på mange her. Men føler noen ganger at de er veldig "klikkete".Mulig jeg tar feil :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå