Gå til innhold

Vil studenter ha kjæreste?

Fremhevede innlegg

Gjest Sindre2014
Skrevet

Begynte å studere nå i høst og synes de i min omgangskrets som hadde kjæreste da de begynte å studere er omtrent de eneste som har kjæreste i dag. Ingen av de jeg bor med(14 stykker) har fått kjæreste(noen hadde kjæreste da semesteret startet). Samme når jeg snakker med de jeg studerer med, tror nesten ingen har fått kjæreste.

Så er det bare kjærestejag her på KG eller er det der ute i den virkelige verden også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle ikke studenter ville ha kjæreste?

Er ikke sånn at enten vil alle studenter ha kjærester, eller så vil ingen. Er nok bare tilfeldeldig at de du bor sammen med ikke vil ha kjæreste.

Skrevet

Jeg er student og vil ha kjæreste :fnise:

Skrevet

Tja, mange vil nok ha kjæreste. For andre igjen er det ingen prioritet når man er 19/20.

Anonymous poster hash: ffe71...dce
Skrevet

Jeg er student og vil ha kjæreste, og det er jeg ikke alene om i min vennekrets. Er 22 år

Anonymous poster hash: 034a9...7e5
Skrevet

Joda. Jeg er student og ønsker meg kjæreste. Men akkurat nå er det så mye å gjøre med studiene at jeg ikke har overskudd til å gå aktivt inn for dating/finne mannfolk. Går ikke så mye ut heller fordi jeg ofte er sliten i helgene.

Kan nok være at flere studenter har det på samme måten.

• Liker 1
Skrevet

Vil ha, men har egentlig ikke tid. Isåfall må henne være tålmodig.

Skrevet

Jeg er student, 24 år og vil gjerne ha kjæreste. Problemet hittil er at de jeg kommer godt overens med på studiestedet mitt har kjæreste, eller at jeg blir betatt av menn som er i begynnelsen av 30-åra og i full jobb. Jeg får følelsen av at de veletablerte 30-åringene ikke er interessert i å bli ordentlig kjent med noen som fortsatt studerer(og som har 4 år igjen..). Blir kun et leketøy for de.

Anonymous poster hash: 023dd...089
Skrevet

Jeg er student, og kunne godt fått en kjæreste, men kan godt la vær også. Tar ting som det kommer, og det er ikke akkurat som jeg jobber veldig mye med å få det til.

Skrevet

Joda. Jeg er student og ønsker meg kjæreste. Men akkurat nå er det så mye å gjøre med studiene at jeg ikke har overskudd til å gå aktivt inn for dating/finne mannfolk. Går ikke så mye ut heller fordi jeg ofte er sliten i helgene.

Kan nok være at flere studenter har det på samme måten.

Samme gjelder for meg!

Skrevet (endret)

Det er vel heller sånn at studiner ser sitt stikk til å etablere seg med fadderne de første ukene.

Forsto først i ettertid hvorfor en del av mine kompiser var så fryktelig interessert i å verve seg som faddere på 2. året, og det er ganske tydelig at det er disse guttene første års jentene er interessert i.

Trodde ikke den gangen at jentene var så enkle at utseende og personlighet var så irrelevant at status trumfet alt, men den gleden for gutta er kortvarig, for det ser ut som om forholdene bryter opp når studielivet ender.

For å si det sånn; jenter fra 19-22 er såpass uselvstendige at de bytter bort hva som helst for å få en gutt med ting på stell til å ta dem under vingen, så under den perioden er det faktisk ambisiøse studenter med fadderverv osv som er de eneste potensielle partnerne.

Endret av Meandro
  • Liker 1
Skrevet

Det er vel heller sånn at studiner ser sitt stikk til å etablere seg med fadderne de første ukene.

Forsto først i ettertid hvorfor en del av mine kompiser var så fryktelig interessert i å verve seg som faddere på 2. året, og det er ganske tydelig at det er disse guttene første års jentene er interessert i.

Trodde ikke den gangen at jentene var så enkle at utseende og personlighet var så irrelevant at status trumfet alt, men den gleden for gutta er kortvarig, for det ser ut som om forholdene bryter opp når studielivet ender.

For å si det sånn; jenter fra 19-22 er såpass uselvstendige at de bytter bort hva som helst for å få en gutt med ting på stell til å ta dem under vingen, så under den perioden er det faktisk ambisiøse studenter med fadderverv osv som er de eneste potensielle partnerne.

Nå syns jeg du tok alle jenter mellom 19-22 år under en kam her, ja ... Har du møtt en jente mellom 19-22 år, så har du møtt en. Har du møtt ti jenter mellom 19-22 år, så har du møtt 10.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...