Gå til innhold

Å kaste bort tiden sin

Fremhevede innlegg

Gjest Lolita8
Skrevet

Ok, jeg trodde du ikke kunne vedlikeholde de pga avstanden som blir mellom dere, men hvis du ikke kan gi han det han ønsker nå heller, så skjønner jeg jo.. men vil ikke si at det er bortkastet tid uansett.. du har det jo hyggelig nå før du reiser :)

Skjønte det :-) Og ja, er fryktelig kjipt, vi kunne jo blitt sammen, men det ville ikke vært noe stas over lengre tid når jeg ikke kan gi han det han trenger... Skjønner du?

Og ja, jeg har det hyggelig nå ihvertfall :-) Og hvem vet? Kanskje blir det noe om noen år! Skal aldri si aldri, ting kan jo forandre seg :biggrin:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har bare fått møttes ett par ganger, og da blir det vanskelig å bli bedre kjent med han med bare noen møter av og til. Begge jobber mye helger, og når det passer for den ene, så passer det plutselig ikke for den andre. Det blir så vanskelig. Avstanden er ikke all verden, men det må til så mye buss, tog, fly, buss for å komme til den andre, siden begge bor noen timer fra flyplassene.

Anonymous poster hash: da2b9...150

Ja ok.. men jeg tenker som så at hadde den store interessen vært der så hadde man jo skravla på telefon hele tiden og blitt kjent sånn :) Og for din del kan det jo hende at du er forelsket i den du tror han er og ikke den han egentlig er... det er kipest med sånne avstandsforhold synes jeg. når man ikke får sett hvordan de virkelig er, blir man hekta på det man tror de er, og så er det liksom ingen andre som klarer leve opp til det.. Men det beste er å bare fortelle seg selv at han ikke er som man tror og komme seg videre...

jada.. enklere sagt enn gjort.. :)

• Liker 1
Skrevet

Ja ok.. men jeg tenker som så at hadde den store interessen vært der så hadde man jo skravla på telefon hele tiden og blitt kjent sånn :) Og for din del kan det jo hende at du er forelsket i den du tror han er og ikke den han egentlig er... det er kipest med sånne avstandsforhold synes jeg. når man ikke får sett hvordan de virkelig er, blir man hekta på det man tror de er, og så er det liksom ingen andre som klarer leve opp til det.. Men det beste er å bare fortelle seg selv at han ikke er som man tror og komme seg videre...

jada.. enklere sagt enn gjort.. :)

Vi har skravla myye på telefon. skype, cam, meldinger u name it. Det er akkurat det jaa. Eneste om hjelper er å tenke at han ikke er som jeg ser for meg. Blææ. Men takk for støttende ord :)

Skrevet

Vi har skravla myye på telefon. skype, cam, meldinger u name it. Det er akkurat det jaa. Eneste om hjelper er å tenke at han ikke er som jeg ser for meg. Blææ. Men takk for støttende ord :)

Ja men hvis dere holder på sånn, så er dere jo i en blikjent fase og viser stor intresse for hverandre.. da synes jeg du bare skal nyte det dere har og se hva som skjer.. har man lyst til å være sammen og tilbringe tid får man det til :)

Skrevet

Ja men hvis dere holder på sånn, så er dere jo i en blikjent fase og viser stor intresse for hverandre.. da synes jeg du bare skal nyte det dere har og se hva som skjer.. har man lyst til å være sammen og tilbringe tid får man det til :)

Du har helt rett. :) Tusen takk. :hug:

• Liker 1
Skrevet

Du har helt rett. :) Tusen takk. :hug:

Bare hyggelig!! Hold oss oppdatert om hvordan det går da? Jeg krysser fingrene! :)

Gjest Lolita8
Skrevet (endret)

Bare hyggelig!! Hold oss oppdatert om hvordan det går da? Jeg krysser fingrene! :)

Jeg vil også gi deg en klem! :klem: Takk for fine råd!

Endret av Lolita8
  • Liker 1
Skrevet

Det skal jeg gjøre! :))

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil også gi deg en klem! :klem: Takk for fine råd!

Stor klem tilbake! Og bare hyggelig! :)

Skrevet

Det er ikke bortkastet å bruke god tid på å finne ut om man passer i sammen eller ei.

Sannsynligvis er det den beste investeringen man kan gjøre i livet. Hvis man gjør det skikkelig, og helst har litt flaks.

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke bortkastet å bruke god tid på å finne ut om man passer i sammen eller ei.

Sannsynligvis er det den beste investeringen man kan gjøre i livet. Hvis man gjør det skikkelig, og helst har litt flaks.

Man kan si mye rart om deg steinar, men du har seriøst gode poenger iblant.

Anonymous poster hash: 21365...907

Skrevet

Man kan si mye rart om deg steinar, men du har seriøst gode poenger iblant.

Anonymous poster hash: 21365...907

Jo, takk, det er vel en av få fordeler med å bli gammal ;) hehe

Skrevet

Vel hvis man ikke er monogame, ikke er emosjonelt investert og man i tillegg er ung, saa er det neppe noe problem. Men det er lettere sagt enn gjort, og dersom man faktisk tilbringer mye tid med vedkommende saa er det jo tid man kunne vaert ute og aapen for aa mote en annen.

Jeg gaar paa dates, men jeg involverer meg ikke ordentlig med noen jeg ikke ser for meg som en fremtidig ektemann. Er 23.

Anonymous poster hash: 311b6...630
Gjest Blomsterert
Skrevet

Mangel på følelser. Veldig vanlig på KG.

Tullete mennesker som ikke venter på den rette!

Uff. Så deperate dere er.

Skrevet

Potet?

Haha.

Ta det rolig du poteten :-D

Anonymous poster hash: 7463f...55a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...