Gjest Lolita8 Skrevet 13. februar 2014 #21 Skrevet 13. februar 2014 Ok, jeg trodde du ikke kunne vedlikeholde de pga avstanden som blir mellom dere, men hvis du ikke kan gi han det han ønsker nå heller, så skjønner jeg jo.. men vil ikke si at det er bortkastet tid uansett.. du har det jo hyggelig nå før du reiser Skjønte det :-) Og ja, er fryktelig kjipt, vi kunne jo blitt sammen, men det ville ikke vært noe stas over lengre tid når jeg ikke kan gi han det han trenger... Skjønner du? Og ja, jeg har det hyggelig nå ihvertfall :-) Og hvem vet? Kanskje blir det noe om noen år! Skal aldri si aldri, ting kan jo forandre seg 1
Nettinettet Skrevet 13. februar 2014 #22 Skrevet 13. februar 2014 Vi har bare fått møttes ett par ganger, og da blir det vanskelig å bli bedre kjent med han med bare noen møter av og til. Begge jobber mye helger, og når det passer for den ene, så passer det plutselig ikke for den andre. Det blir så vanskelig. Avstanden er ikke all verden, men det må til så mye buss, tog, fly, buss for å komme til den andre, siden begge bor noen timer fra flyplassene. Anonymous poster hash: da2b9...150 Ja ok.. men jeg tenker som så at hadde den store interessen vært der så hadde man jo skravla på telefon hele tiden og blitt kjent sånn Og for din del kan det jo hende at du er forelsket i den du tror han er og ikke den han egentlig er... det er kipest med sånne avstandsforhold synes jeg. når man ikke får sett hvordan de virkelig er, blir man hekta på det man tror de er, og så er det liksom ingen andre som klarer leve opp til det.. Men det beste er å bare fortelle seg selv at han ikke er som man tror og komme seg videre... jada.. enklere sagt enn gjort.. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #23 Skrevet 13. februar 2014 Ja ok.. men jeg tenker som så at hadde den store interessen vært der så hadde man jo skravla på telefon hele tiden og blitt kjent sånn Og for din del kan det jo hende at du er forelsket i den du tror han er og ikke den han egentlig er... det er kipest med sånne avstandsforhold synes jeg. når man ikke får sett hvordan de virkelig er, blir man hekta på det man tror de er, og så er det liksom ingen andre som klarer leve opp til det.. Men det beste er å bare fortelle seg selv at han ikke er som man tror og komme seg videre... jada.. enklere sagt enn gjort.. Vi har skravla myye på telefon. skype, cam, meldinger u name it. Det er akkurat det jaa. Eneste om hjelper er å tenke at han ikke er som jeg ser for meg. Blææ. Men takk for støttende ord Anonymous poster hash: da2b9...150
Nettinettet Skrevet 13. februar 2014 #24 Skrevet 13. februar 2014 Vi har skravla myye på telefon. skype, cam, meldinger u name it. Det er akkurat det jaa. Eneste om hjelper er å tenke at han ikke er som jeg ser for meg. Blææ. Men takk for støttende ord Anonymous poster hash: da2b9...150 Ja men hvis dere holder på sånn, så er dere jo i en blikjent fase og viser stor intresse for hverandre.. da synes jeg du bare skal nyte det dere har og se hva som skjer.. har man lyst til å være sammen og tilbringe tid får man det til
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #25 Skrevet 13. februar 2014 Ja men hvis dere holder på sånn, så er dere jo i en blikjent fase og viser stor intresse for hverandre.. da synes jeg du bare skal nyte det dere har og se hva som skjer.. har man lyst til å være sammen og tilbringe tid får man det til Du har helt rett. Tusen takk. Anonymous poster hash: da2b9...150 1
Nettinettet Skrevet 13. februar 2014 #26 Skrevet 13. februar 2014 Du har helt rett. Tusen takk. Anonymous poster hash: da2b9...150 Bare hyggelig!! Hold oss oppdatert om hvordan det går da? Jeg krysser fingrene!
Gjest Lolita8 Skrevet 13. februar 2014 #27 Skrevet 13. februar 2014 (endret) Bare hyggelig!! Hold oss oppdatert om hvordan det går da? Jeg krysser fingrene! Jeg vil også gi deg en klem! Takk for fine råd! Endret 13. februar 2014 av Lolita8 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #28 Skrevet 13. februar 2014 Bare hyggelig!! Hold oss oppdatert om hvordan det går da? Jeg krysser fingrene! Det skal jeg gjøre! ) Anonymous poster hash: da2b9...150 1
Nettinettet Skrevet 13. februar 2014 #29 Skrevet 13. februar 2014 Jeg vil også gi deg en klem! Takk for fine råd! Stor klem tilbake! Og bare hyggelig!
Steinar40 Skrevet 14. februar 2014 #30 Skrevet 14. februar 2014 Det er ikke bortkastet å bruke god tid på å finne ut om man passer i sammen eller ei. Sannsynligvis er det den beste investeringen man kan gjøre i livet. Hvis man gjør det skikkelig, og helst har litt flaks. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #31 Skrevet 14. februar 2014 Det er ikke bortkastet å bruke god tid på å finne ut om man passer i sammen eller ei. Sannsynligvis er det den beste investeringen man kan gjøre i livet. Hvis man gjør det skikkelig, og helst har litt flaks. Man kan si mye rart om deg steinar, men du har seriøst gode poenger iblant. Anonymous poster hash: 21365...907
Steinar40 Skrevet 14. februar 2014 #32 Skrevet 14. februar 2014 Man kan si mye rart om deg steinar, men du har seriøst gode poenger iblant. Anonymous poster hash: 21365...907 Jo, takk, det er vel en av få fordeler med å bli gammal hehe
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #33 Skrevet 14. februar 2014 Vel hvis man ikke er monogame, ikke er emosjonelt investert og man i tillegg er ung, saa er det neppe noe problem. Men det er lettere sagt enn gjort, og dersom man faktisk tilbringer mye tid med vedkommende saa er det jo tid man kunne vaert ute og aapen for aa mote en annen. Jeg gaar paa dates, men jeg involverer meg ikke ordentlig med noen jeg ikke ser for meg som en fremtidig ektemann. Er 23. Anonymous poster hash: 311b6...630
Gjest Blomsterert Skrevet 15. februar 2014 #34 Skrevet 15. februar 2014 Mangel på følelser. Veldig vanlig på KG. Tullete mennesker som ikke venter på den rette! Uff. Så deperate dere er.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #35 Skrevet 15. februar 2014 Potet? Haha. Ta det rolig du poteten :-DAnonymous poster hash: 7463f...55a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå