Gå til innhold

TrollBok STENGT for sommeren


Saloppe

Anbefalte innlegg

hei beibis. her følger min dagbok hvor jeg skal skrive om mitt interessante og løsslupne liv som trollkjerring. :kul:

ikke for å skryte men jeg syns selv jeg er meget begivenhetsrik og sær så dette burde dere finne spennende! forøvrig må jeg unnskylde om dere ikke forstår alt jeg skriver da jeg er utenlandsk og norsk ikke er mitt farsmål.

idag for ejemplo måtte jeg ta en graviditetstest da jeg ofte har sex men dessverre jeg prøver å bli mamma men dette virker ikke. min mor sier det hjelper å spise kjørvel så jeg knasker skrullekjørvel dagen lang. godt er det og!

forøvrig liker jeg spesielt godt å gå i operaen, i philharmoniken, i teater og jeg nyter også diktlesninger. jeg sluker også en intellektuell bok om dagen. jeg holder ofte middagsselskaper i min større bolig på montebello sammen med min mann, amadeus. vi er fortsatt barnløse men dette skal det bli andre boller av!

jeg har en større viktig jobb som jeg av ymse grunner ikke burde røpe her da det vil bryte kg's regler om personvern. men jeg tjener godt og innehar stor respekt så jeg må si at jeg trives meget!

i morgen skal jeg fortelle mer om meg og mitt leven og flere viktige detaljer om min person!

godt natt mine skjære

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei nabo, havnet tilfeldigvis innom siden du har din bok rett under min rykende ferske.. jeg må si du har en grusom avatar der.. men du skremmer ikke meg! blir spennende å høre mer om ditt spennende liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for uhyggelige tilbakemeldinger, jeg vet jeg er kul.

idag skriver jeg bare feiler her på forumet. er dette et tidligere ukjent fyllesjukesymptom? jaja!

og oi idag gikk jeg ned ett kilo fordi jeg spøy så mye idag tidlig kanskje :) dette skal feires med mer alkohol! tom collins blir det nok, fant faen ingen cosmo igjen noe sted :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Her kommer det en natt hilsen til deg.

Håper du har hatt en bra lørdag og at søndagen blir en flott dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg i morgen drar til utlandet på luksusferie vil jeg sette pris på om det er minimalt med aktivitet i min dagbok framtil jeg er tilbake igjen i Oslo i høst. Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg i morgen drar til utlandet på luksusferie vil jeg sette pris på om det er minimalt med aktivitet i min dagbok framtil jeg er tilbake igjen i Oslo i høst. Takk.

:ler::ler:

Tittei forresten. :vinke: Og gratulerer med dagbok.

Håper du og amadeus har det aldeles fortreffelige der på Montebello. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg liker deg eller ikke. Tror jeg liker deg. Kul er du i alle fall. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...