Gå til innhold

Date en lav mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en mann som virker helt super. Kjenner han ikke så godt enda men fikk et godt inntrykk av han. Jeg er 1.74 cm og foretrekker menn som er høyere enn meg. Han jeg har møtt nå er kanskje like høy som meg eller kanskje et par cm lavere.

Er det overfladisk å være opptatt av høyde? Hvis han viser seg å være like bra som jeg tror han er så har det ingenting å si for min del :)

Bryr menn seg om sånt egentlig?

Anonymous poster hash: 410f7...d86
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen menn bryr seg, mens andre menn bryr seg ikke.

Personlig så syns jeg det er teit å gå glipp av en bra dame på grunn av noen cm +/-

• Liker 2
Skrevet

Jeg har møtt en mann som virker helt super. Kjenner han ikke så godt enda men fikk et godt inntrykk av han. Jeg er 1.74 cm og foretrekker menn som er høyere enn meg. Han jeg har møtt nå er kanskje like høy som meg eller kanskje et par cm lavere.

Er det overfladisk å være opptatt av høyde? Hvis han viser seg å være like bra som jeg tror han er så har det ingenting å si for min del :)

Som mann selv så betyr det mye at jeg er en del høyere. Jeg er nesten 190 selv men grensen går iforhold til kvinner på rundt 180.

Jeg er nok prega da av at jeg altids var minst på barneskole, ungdomsskole ..så det skapte vel en del komplekser. Jeg var sent utvikla og det er litt tøft for enkelte, tror jeg vokste hele 4cm fra jeg var inne til sesjon...så enkelte menn er prega av å være sent utvikla både kanskje psykisk og fysisk.

Jenter er jo fullvoksne som 16åringer til sammenligning...

Jeg har faktisk blitt fortalt at jeg er for *lav* av enkelte kvinner på 180 ..hvis de var så høye engang.

Jeg tror mange også tenker slik selv om de ikke sier det rett ut.

Anonymous poster hash: 569a3...814

Skrevet

Jeg personlig synes det er litt sexy at jenta er høyere enn gutten :D

Men nei jeg bryr meg ikke, og det burde du ikke heller! Så lenger du liker gutten så skal ikke du bry deg!

Jeg er ikke så veldig høy selv... 178.

• Liker 1
Skrevet

Preferanser og alle er forskjellige. Det er kun du som kan bestemme om dette er et problem eller ikke.

• Liker 2
Skrevet

Syns ikke høyde (eller mangel på det) bør være noe hinder i det hele tatt!

Var sammen med en som var lav, og han hadde nok av damer å velge i :-)

Han hadde masse sjarm, var morsom og alltid festens midtpunkt. Han syns det var litt flaut at jeg ble høyere enn ham med høye hæler da...så var gentlekvinne og tok hensyn til det :-D

Anonymous poster hash: ce347...08c

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

I går var jeg ute og spiste middag med en meget god mannlig venn (vi gjør det når det passer oss begge)

Han er på rett over min egen høyde når jeg er uten sko.

En helt fantastisk kar, - og vi er 'bare' venner...

Venner som står i et kvarter og klemmer hverandre med hele kroppen før vi begge kjører hjem til vårt.

Hadde en eller begge hatt andre følelser for hverandre... så hadde da ikke disse cm. spilt noen som helst kasserolle.

Jeg kan anbefale ham varmt til enhver kvinne som trenger en humorisitisk, herlig, knakende flott mann som er under 180 høy.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...