AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 Frk.blond her! Fått sopp og kjøpt canesten 6 vaginaltab 100mg, 20g krem kombinasjonspakke. Og nettopp tatt "stikkpillen" men skjønner ikke bæra om jeg skal ta alle 6?? Eller holder det med en og smøring? Står i pakkningsvedlegget " 1vagtab 100mg føres inn i skjeden om kvelden i 6 påfølgende dager" hehe hva betyr det? :$ Anonymous poster hash: 14689...232
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 En hver kveld i seks dager.. kremen skal vel brukes like lenge, gjerne tre ganger om dagen. Anonymous poster hash: 5b526...23d 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 En vagitore (stikkpille) settes inn hver kveld i 6 dager. Hvordan er det mulig å ikke forstå? Og du har satt den inn nå? Skjønner du ikke at den skal settes inn når du legger deg? Dette vil si at du har ødelagt en av de seks. Du skal smøre deg med krem i tillegg, to til tre ganger daglig. Anonymous poster hash: e90a3...af3 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Hoho ro ned livmora... jeg har jo skjønt såpass at jeg skulle ta den om kvelden ettersom jeg har tatt den for en halvtime siden og skal sove nå. Aldri brukt canesten før og de jeg vet har brukt har bare tatt en "stikkpille" så vil tro de har hatt med "sterkere styrke"? Tenkte det var like greit å spørre enn å gjøre feil! Men gud sorry for at jeg spurte O store sopp professor! Anonymous poster hash: 12abb...987 6
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #5 Skrevet 13. februar 2014 Hoho ro ned livmora... jeg har jo skjønt såpass at jeg skulle ta den om kvelden ettersom jeg har tatt den for en halvtime siden og skal sove nå. Aldri brukt canesten før og de jeg vet har brukt har bare tatt en "stikkpille" så vil tro de har hatt med "sterkere styrke"? Tenkte det var like greit å spørre enn å gjøre feil! Men gud sorry for at jeg spurte O store sopp professor!Anonymous poster hash: 12abb...987 Nei, du har jo ikke skjønt mye når du ikke har skjønt at den skal settes inn når du ligger. Les bruksanvisningen neste gang. Anonymous poster hash: e90a3...af3 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #6 Skrevet 13. februar 2014 Det kan tenkes at vennene dine ikke har fulgt oppskriften hvis de har tatt den en gang. Ta den hver dag i 6 dager du, så blir det nok ordning i sakene Anbefaler deg å bruke truseinnlegg også, for det renner ut litt gørr i løpet av natta. Anonymous poster hash: 71fcc...95d
Porrik Skrevet 13. februar 2014 #7 Skrevet 13. februar 2014 :D Du skal ta en vagetorie hver kveld. fungerer best i liggende stilling. samt smøring. Kremen er "kjekk" å ha hjemme i tilfelle tilbakefall. Smør med en gang ved symptomer så går det som regel bort, med mindre soppen ikke sitter langt inne i kjeden.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #8 Skrevet 13. februar 2014 Kjære sinnataggen... hvordan tror du jeg tok den? Oppned, på hode eller hoppende? Nei jeg lå med beina sprett på bade gulvet og ja jeg gikk hele veien til senga etterpå buhu.. eneste grunnen slik jeg har forstått det for at den skal tas ved sengetid er fordi man er i minst bevegelse da og den vil holde seg "langt opp". Så har vell i grunn å bunn ikke noe å si om jeg tar den kl8 eller kl 12 hvis jeg skal sove har det? Neppe! Ser dessverre ikke hvordan dette har ødelagt en av de 6 dagene? Den må du gjerne utdype, supert om du har med kilder! Beklager at jeg er ny ang sopp og sopp greier men virker som du er by i livet og enda ikke har fått med deg at det er noe som heter folkeskikk Anonymous poster hash: 12abb...987 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #9 Skrevet 13. februar 2014 Du ber om råd og er frekk når du får svar? Det er ikke jeg som trenger folkeskikk, lille venn. Den skal tas når du har lagt deg om kvelden, ikke en halvtime før. Hørt om tyngdekraften? Anonymous poster hash: e90a3...af3 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #10 Skrevet 13. februar 2014 ooog til dere andre, takk! Mulig det er jeg som har rotet og trodd at de bare har tatt en. Også ble jeg forvirret når jeg leste på pakkningsvedlegget at alle skulle tas, så måtte forsikre meg! Anonymous poster hash: 12abb...987
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #11 Skrevet 13. februar 2014 Bare frekk med de som av ingen grunn glefser som ei lita bikkje! Så du så fint kalte meg "lille venn" heldigvis såpass ung at musa mi er stram å fin å jeg kan knipe sorry for at jeg liker å vaske hendene etter slikt og mener det hører til på badet! Sikkert deilig og gni seg i øynene etter du har smurt deg med kremen eller generelt ta deg i ansiktet etter du har vært i nærheten av sopp..mmm nice! God vi er forskjellige, for det står jeg over ja jeg tok den ca en halvtime før jeg svarte deg på det første innlegget, hva tror du jeg gjorde på den halve timen? Hoppet tau? Nei lå nok i senga å surfet på nettet Anonymous poster hash: 12abb...987 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #12 Skrevet 13. februar 2014 Ta det helt med ro, jeg gnir meg ikke i øynene. Har du hørt om våtservietter og håndsprit? Tror du at det er noen aldersgrense på kniping? Ikke at jeg trenger det, tvert i mot… I det minste kan jeg lese en enkel bruksanvisning og skrive korrekt norsk, i motsetning til deg. Anonymous poster hash: e90a3...af3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #13 Skrevet 13. februar 2014 Haha fantastisk! Ikke vet jeg hvem du er eller hvordan sinnslidelse du har. Men greit om du holder det for deg selv Jeg gikk hele 5 skritt etter jeg hadde satt den inn, og du mener det har ødelagt alt? Vær så vennlig og kom med noe som kan støtte opp under det Anonymous poster hash: 12abb...987
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #14 Skrevet 13. februar 2014 Og hvis du har problemer med at en relativt stor stikkpille ramler ut av musa de hvis du går 5 skritt så ja da er det på tide å knipe litt Anonymous poster hash: 12abb...987 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #15 Skrevet 13. februar 2014 Vel, det er ikke helt normalt for voksne mennesker å gå å legge seg halv åtte… Du skjønte jo ikke engang at du skulle ta en vagitore hver dag i seks dager, så da forventer man ikke at du forstår noe særlig ellers. Anonymous poster hash: e90a3...af3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #16 Skrevet 13. februar 2014 Vell enkelte jobber natt/tidlig morgen og må få et par timer søvn før jobb. Du vet verden stopper ikke når du er ferdig på jobb. Men ja hvor er dokumentasjon på at jeg har ødelagt en av 6? Anonymous poster hash: 12abb...987
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #17 Skrevet 13. februar 2014 Og forresten har du misforstått, jeg ville forsikre meg om at jeg skulle ta alle 6. Anonymous poster hash: 12abb...987
Gjest Akiko Skrevet 13. februar 2014 #18 Skrevet 13. februar 2014 (endret) De finnes som engangsdose også. Litt sterkere. Den med seks brukes ofte ved langvarig sopp man sliter med å bli kvitt. Stapp inn på badet, gå i seng. Helt korrekt! Endret 13. februar 2014 av Akiko 1
Cuddlegirl Skrevet 13. februar 2014 #19 Skrevet 13. februar 2014 Haha herregud så mange bittre mennesker det er her inne! Ingen tvinger noen til å svare, djees. 1 tablett hver kveld i 6 dager er riktig det. 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #20 Skrevet 13. februar 2014 Takk! Da var det slik jeg trodde.. så for meg at jeg hadde hørt noe om en sterkere.Anonymous poster hash: 12abb...987
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå