AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 Jeg skal ta primulot neste uke da jeg får besøk av kjæresten. Jeg blir litt stresset med tanke på når jeg skal ta disse pillene. Vet det er 3 ganger om dagen, men når på dagen? Og hvorfor har det seg at en ikke trenger å ta det om natta? Vil ikke hormonnivået synke når en er uten piller i 8-9 timer? Anonymous poster hash: d6e62...872
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 Du tar 1 tablett når du står opp, 1 på ettermiddagen og 1 på kvelden. Primolut er jo ikke prevansjon husk det. Tar man de jevnt over dagen så holder det på natta. Det er jo for og ikke få mensen. Anonymous poster hash: 9cc22...fda
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 Det er ikke noe stress. Jeg har tatt disse pille MANGE ganger da jeg har reist på ferie og slikt. Så lenge du tar en når du står opp, en midt på dagen, og en før du legger deg, så går det helt fint. Dessuten disse pillene forstetter å virke etter du slutter å ta dem, så det er ikke sånn at hvis du venter litt for lenge med en pille, så begynner du å blø med en gang. Anonymous poster hash: ef7a2...b06
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 De funker helt supert! Pleier å ta en når jeg står opp, en i 3-4 tida og en før jeg legger meg. Etter siste pille, går det ca. 3 dager før jeg begynner å blø. Anonymous poster hash: 4bb68...76f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå