Gå til innhold

Hvordan forberede seg til 1. date?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei folkens!

Endret av tsnr1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, det er vel ikke noe du MÅ gjøre før en date, men jeg synes jo det er fint å ha fått ordna meg ordentlig, slik at jeg føler meg mest mulig vel og "confident".

Nå er det en stund siden jeg var på date (kanskje 2 år?) men da tok jeg meg en skikkelig "runde" med kroppskrubb, body lotion, barbering både her og der, ordentlig ansiktsbehandling på meg selv (rens, peeling, maske, krem) og hårmaske ;) Men nå er jeg jo sikkert over gjennomsnittlig interessert i hudpleie, og føler meg skikkelig bra hvis jeg har fått gjort alt samtidig :) ...og så ser jo sminken best ut på huden hvis du har fått pleiet den ordentlig først ;)

Lyyykke til!!

Skrevet

Tja, det er vel ikke noe du MÅ gjøre før en date, men jeg synes jo det er fint å ha fått ordna meg ordentlig, slik at jeg føler meg mest mulig vel og "confident".

Nå er det en stund siden jeg var på date (kanskje 2 år?) men da tok jeg meg en skikkelig "runde" med kroppskrubb, body lotion, barbering både her og der, ordentlig ansiktsbehandling på meg selv (rens, peeling, maske, krem) og hårmaske ;) Men nå er jeg jo sikkert over gjennomsnittlig interessert i hudpleie, og føler meg skikkelig bra hvis jeg har fått gjort alt samtidig :) ...og så ser jo sminken best ut på huden hvis du har fått pleiet den ordentlig først ;)

Lyyykke til!!

Takk! :-D

Ja, føler meg også mye bedre når jeg gjør sånt!

Skrevet

Høres ut som en sexdate fordekt som middagsdate;)

Husk kondom!

Anonymous poster hash: 1c574...25a
Skrevet

Husk å gjøre knipeøvelser på forhånd, så du ikke oppleves som for vid i musa.

Skrevet

Høres ut som en sexdate fordekt som middagsdate;)

Husk kondom!

Anonymous poster hash: 1c574...25a

Ehe, vil helst ikke at det skal være det... vil være litt kostbar. <3

Skrevet

Barber alt som kan barberes.

Tror også det ja. Bortsett fra øyevippene og øyenbrynene hihi

Skrevet

Husk å gjøre knipeøvelser på forhånd, så du ikke oppleves som for vid i musa.

Det tror jeg ikke er noen problem uansett hahah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...