tsnr1 Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 (endret) Hei folkens! Endret 18. februar 2014 av tsnr1
bettypaige Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 Tja, det er vel ikke noe du MÅ gjøre før en date, men jeg synes jo det er fint å ha fått ordna meg ordentlig, slik at jeg føler meg mest mulig vel og "confident". Nå er det en stund siden jeg var på date (kanskje 2 år?) men da tok jeg meg en skikkelig "runde" med kroppskrubb, body lotion, barbering både her og der, ordentlig ansiktsbehandling på meg selv (rens, peeling, maske, krem) og hårmaske Men nå er jeg jo sikkert over gjennomsnittlig interessert i hudpleie, og føler meg skikkelig bra hvis jeg har fått gjort alt samtidig ...og så ser jo sminken best ut på huden hvis du har fått pleiet den ordentlig først Lyyykke til!!
tsnr1 Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2014 Tja, det er vel ikke noe du MÅ gjøre før en date, men jeg synes jo det er fint å ha fått ordna meg ordentlig, slik at jeg føler meg mest mulig vel og "confident". Nå er det en stund siden jeg var på date (kanskje 2 år?) men da tok jeg meg en skikkelig "runde" med kroppskrubb, body lotion, barbering både her og der, ordentlig ansiktsbehandling på meg selv (rens, peeling, maske, krem) og hårmaske Men nå er jeg jo sikkert over gjennomsnittlig interessert i hudpleie, og føler meg skikkelig bra hvis jeg har fått gjort alt samtidig ...og så ser jo sminken best ut på huden hvis du har fått pleiet den ordentlig først Lyyykke til!! Takk! :-D Ja, føler meg også mye bedre når jeg gjør sånt!
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #4 Skrevet 14. februar 2014 Høres ut som en sexdate fordekt som middagsdate;) Husk kondom! Anonymous poster hash: 1c574...25a
remiremi Skrevet 14. februar 2014 #5 Skrevet 14. februar 2014 Husk å gjøre knipeøvelser på forhånd, så du ikke oppleves som for vid i musa.
tsnr1 Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2014 Høres ut som en sexdate fordekt som middagsdate;) Husk kondom! Anonymous poster hash: 1c574...25a Ehe, vil helst ikke at det skal være det... vil være litt kostbar. <3
tsnr1 Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #8 Skrevet 14. februar 2014 Barber alt som kan barberes. Tror også det ja. Bortsett fra øyevippene og øyenbrynene hihi
tsnr1 Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 14. februar 2014 Husk å gjøre knipeøvelser på forhånd, så du ikke oppleves som for vid i musa. Det tror jeg ikke er noen problem uansett hahah
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå