AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 Fikk for et år siden påvist en cyste på eggstokken. Ca som en tennisball. De nektet å fjerne på sykehuset, å mente den skulle forsvinne av seg selv. Jeg mente jeg hadde hatt denne leeenge fordi jeg får så forferdelige smerter på samme side hver gang jeg har mensen, i eggstokkområdet. Det føles ut som noen river og røsker i invollene mine - inni kroppen. Kan også føle en kul under huden, så kan være noe annet også. Det er tre ukers ventetid til legen, og fire mnd hos gynekologen, for å så måtte vente tre mnd på eventuell oprasjon.. Kan jeg ringe rett til sykehuset å få time eller må det via lege?? Noe ER galt og jeg blir sengeliggende og kaldsvetter hver gang jeg har mensen. Fram til nå har jeg brukt ppiller for å unngå mensen, men jeg har nå stoppet grunnet syk matlyst. Å da ble smertene så ille igjen. Det stråler nedover foten og opp i ryggen. Andre sia er smertefri. håper noen kan svare... Anonymous poster hash: 47731...361
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 får også beholv for å bøye foten opp mot magen, altså foten på samme side som cysten Anonymous poster hash: 47731...361
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå