Gå til innhold

Blir menn verre med alderen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk meg samboer da jeg var 25 år, og gikk ut av dette forholdet etter 10 år. Nå har jeg vært singel ett år, og jeg er sjokkert. over hva som har møtt meg.

En ting er at jeg blir behandlet som fritt vilt, men hva er det med menn da? De var ikke sånn når jeg var yngre? I løpet av ett kort år har hele fem gifte eller opptatte menn (med barn) forsøkt å få kontakt med meg, på sms og på Facebook. Samtlige tidlig i 40 årene og i langvarige forhold.

Og jeg fant nettopp ut at en av de her karene, som sendte meg sms og tilbydde meg trekantsex med han og en kompis, har samboer med brystkreft. Brystkreft med spredning. Jeg spurte han rett ut hva som feila han, som kunne gjør noe slik og at det var slettes ikke ok. - du er inne på noe der, fikk jeg til svar.

Jeg mister snart troa på mannfolk.

(jeg blokker fortløpende på FB og iPhone når sånne tar kontakt)

Anonymous poster hash: 0d449...28c
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opplevd noen sånne jeg også, men så lenge det er etterspørsel etter tilbudene deres så fortsetter de bare til neste "hull" og håper på Ja der. De har ikke respekt for andre enn seg selv og er ikke mennesker som man vil bruke tid på.

Men det betyr ikke at alle menn i den alderen er sånn, det er bare ofte de som er veldig synlige og kontaktsøkende som er sånn..

Deres problem tenker jeg, og så tenker jeg ikke noe mer over det. Nyter heller de gode samtalene og gode opplevelsene med alle de flotte mennene som er der ute :)

• Liker 3
Gjest Lille-pus
Skrevet

Problemet til disse karene er at det ikke er noen etterspørsel etter tilbudene deres.

• Liker 5
Skrevet

Sannsynligvis er det rett og slett sånn at det er veldig lav terskel for å ta kontakt, og oppføre seg som den idioten man egentlig er, på såkalte sosiale media via Internett.

• Liker 2
Skrevet

Menn er primitive utro griser dessverre.

Anonymous poster hash: 71592...161
  • Liker 2
Skrevet

Jeg tror ikke vi menn blir "verre" med alderen, hva man nå måtte legge i det. Jeg tror disse mennene du nevner som eksempler har vært slik hele sitt liv. For ti år siden var de single, men etterhvert har de blitt gift eller samboende, og da ser det jo verre ut at de er som de er.

Jeg leste en gang en artikkel som hevdet at noen menn har gener som gjør at de er veldig tilbøyelige til å prøve seg på kvinner ved enhver mulighet. De opplever avvisning i de fleste tilfeller, men sett fra et biologisk perspektiv oppveies det hvis taktikken gjør at han får forplantet seg innimellom. De biologiske kostnadene ved en tapt forplantningsmulighet er større enn svien ved en avvisning.

Når jeg leser om de mennene du nevner som eksempler synes jeg teorien ovenfor virker svært plausibel. Grunnen til at slike menn fremdeles fins er at taktikken virker, de har fått formert seg opp gjennom menneskets historie.

Det du må huske på er at det fins stor genetisk variasjon hos menn, og i tillegg er vi oppdratt på ulikt vis, det har jo litt å si det også. Hvis du bare finner menn som de du nevner vil jeg påstå at du er dårlig til å lete.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nei, jeg tror ikke menn blir "verre" med aarene, jeg tror det er ganske spredt utover. Situasjonen du nevner er selvsagt mer sannsynlig for en godt voksen mann enn for en ung en, fordi han rett og slett er der han er og har "mer" aa svikte. En ugift mann har ikke en (syk) kone aa bedra i utgangspunktet.

Noen er ogsaa desperate etter aa spre sperm mens de er i tyveaarene og oppdager gleder ved forhold/ekteskap naar de blir eldre og ser paa sine yngre seg som idioter.

Handler vel ogsaa mye om at du ikke bevitner disse tingene naar du er seriost involvert med noen. Som en 23 aaring i mannsdominerte miljo, saa er mitt inntrykk at mer enn halvparten av gifte menn, under de rette omstendighetene, kunne vaere aapne for en affaere. Menn over 40 ser paa meg og mine venninner som en utsultet hund ser paa en aapen Pedigree boks.

Endret av Marie90
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Noen som har hørt om Djengis Khan og hans "bragder" i livet?

Visstnok er i dag omkring 8% av mennene i et stort område av Asia (rundt 16 millioner, dvs omkring 0,5% av alle menn i verden) direkte etterkommere etter Djengis Khan.

Er ikke det egentlig ganske skremmende?

Kanskje det forklarer Nord-Korea også. Hva vet jeg.

Endret av Steinar40
Skrevet

Jeg tror ikke vi menn blir "verre" med alderen, hva man nå måtte legge i det. Jeg tror disse mennene du nevner som eksempler har vært slik hele sitt liv. For ti år siden var de single, men etterhvert har de blitt gift eller samboende, og da ser det jo verre ut at de er som de er.

Jeg leste en gang en artikkel som hevdet at noen menn har gener som gjør at de er veldig tilbøyelige til å prøve seg på kvinner ved enhver mulighet. De opplever avvisning i de fleste tilfeller, men sett fra et biologisk perspektiv oppveies det hvis taktikken gjør at han får forplantet seg innimellom. De biologiske kostnadene ved en tapt forplantningsmulighet er større enn svien ved en avvisning.

Når jeg leser om de mennene du nevner som eksempler synes jeg teorien ovenfor virker svært plausibel. Grunnen til at slike menn fremdeles fins er at taktikken virker, de har fått formert seg opp gjennom menneskets historie.

Det du må huske på er at det fins stor genetisk variasjon hos menn, og i tillegg er vi oppdratt på ulikt vis, det har jo litt å si det også. Hvis du bare finner menn som de du nevner vil jeg påstå at du er dårlig til å lete.

Jeg har ikke leita etter dem, de dukker opp helt av seg sjøl. Så går det ei tid, så får jeg jammen høre at de har prøvd seg på ei vennina eller noe andre single jenter også.

Huff, sånne menn burde ha holdt seg single for evig når de holder på slik.

• Liker 1
Skrevet

Ja, vi kan hvertfall ikke sammenlignes med en god vin, som blir bedre med årene. Vi blir verre og verre.

Ett nakkeskudd hadde gjort seg.

Anonymous poster hash: 136ea...0e3
  • Liker 2
Skrevet

Ja, vi kan hvertfall ikke sammenlignes med en god vin, som blir bedre med årene. Vi blir verre og verre.

Ett nakkeskudd hadde gjort seg.

Anonymous poster hash: 136ea...0e3

Nåh, så drastisk trenger man vel ikke å gå til verks ;)

• Liker 1
Skrevet

Trenger ikke ha med alder å gjøre.

Idioter og ekle menn er i alle aldersgrupper!

Det er jo bare sykt å ville være utro med en kone med kreft. Fyfaen!

Men fine menn fins, ikke gi opp håpet :-)

Anonymous poster hash: d444a...028

Skrevet

Jeg fikk meg samboer da jeg var 25 år, og gikk ut av dette forholdet etter 10 år. Nå har jeg vært singel ett år, og jeg er sjokkert. over hva som har møtt meg.

En ting er at jeg blir behandlet som fritt vilt, men hva er det med menn da? De var ikke sånn når jeg var yngre? I løpet av ett kort år har hele fem gifte eller opptatte menn (med barn) forsøkt å få kontakt med meg, på sms og på Facebook. Samtlige tidlig i 40 årene og i langvarige forhold.

Og jeg fant nettopp ut at en av de her karene, som sendte meg sms og tilbydde meg trekantsex med han og en kompis, har samboer med brystkreft. Brystkreft med spredning. Jeg spurte han rett ut hva som feila han, som kunne gjør noe slik og at det var slettes ikke ok. - du er inne på noe der, fikk jeg til svar.

Jeg mister snart troa på mannfolk.

(jeg blokker fortløpende på FB og iPhone når sånne tar kontakt)

Jeg tror mengden med skakkjørte mennesker blir verre med alderen...

Så ja, det kan nok stemme.

Jeg er en singel mann på 3. året nå og sitter med samme inntrykket som deg.

Du kan trøste deg med at vi finnes vi som har beholdt moralen på dette området.

Tipper at det er for mye for han å takle det at kona har fått brystkreft og så er det så mye enklere å være utro nå enn før uten å oppleve at hele samfunnet dømmer han nedenom og hjem.

Men jeg synes synd på kona. Hun går sikkert igjennom et helvete allerede mens mannen hennes puler rundt. Det kan ikke bli noe lettere for henne å oppdage at han er utro oppi det hele, stakkars :-(.

Anonymous poster hash: a50df...1f7

Skrevet

Jeg tror mengden med skakkjørte mennesker blir verre med alderen...

Så ja, det kan nok stemme.

Jeg er en singel mann på 3. året nå og sitter med samme inntrykket som deg.

Du kan trøste deg med at vi finnes vi som har beholdt moralen på dette området.

Tipper at det er for mye for han å takle det at kona har fått brystkreft og så er det så mye enklere å være utro nå enn før uten å oppleve at hele samfunnet dømmer han nedenom og hjem.

Men jeg synes synd på kona. Hun går sikkert igjennom et helvete allerede mens mannen hennes puler rundt. Det kan ikke bli noe lettere for henne å oppdage at han er utro oppi det hele, stakkars :-(.

Anonymous poster hash: a50df...1f7

TS her

Det er godt å høre, at det finnes menn som oppfører seg bra. Man blir jo litt i tvil når man opplever slike ting, gang på gang. Ikke bare jeg, men mange andre også.

Jeg synes så synd på kona hans at jeg har gått med klump i magen i dagesvis. Tenk om han får napp et sted, og så oppdager hun det i en slik krisesituasjon. Noen mennekser er så slemme at jeg har vanskelig for å forstå.

Skrevet

Problemet til disse karene er at det ikke er noen etterspørsel etter tilbudene deres.

Kvir meg litt for å si det, men etterspørselen er reell nok den. Svært liten etterspørsel men av og til får de ja, noe som er hele problemet.

Anonymous poster hash: cec85...887

• Liker 2
Skrevet

Kvir meg litt for å si det, men etterspørselen er reell nok den. Svært liten etterspørsel men av og til får de ja, noe som er hele problemet.

Anonymous poster hash: cec85...887

At det går an å bli lurt oppi stry av falske folk er så sin sak.

Men når kvinner er interessert i en som åpenbart er opptatt så kan det jo bare bety at de ikke er noe bedre selv?

• Liker 1
Skrevet

Alle blir verre med alderen! Det er ikke kjønnsavhengig :filer:

Anonymous poster hash: 02631...1b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...