AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 Jeg er sammen med en mann og vi har et barn sammen. Kunne nok fått sex når jeg ville, men jeg klarer ikke å tenne på ham lenger. I stedet sitter jeg og fantaserer om alt annet som kan krype og gå(satt på spissen). Mannen har smålig latt seg forfalle, og når han har fritid ligger han henslengt i en stol og fiser, piller seg her og der, og sitter med dataen, Har gått så langt som at jeg fortalte ham at jeg ikke tente på ham lenger av disse grunnene, men lite skjer. Hva skal jeg gjøre? Er det noen måte jeg kan snu hjernen min til å tenne på ham igjen? Anonymous poster hash: 98a58...c57
Gjest Sindre2014 Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 Men han er kanskje ikke så gira på å ha sex med deg heller om han ikke er villig til å bli mer aktiv for at du skal tenne på han?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 Men han er kanskje ikke så gira på å ha sex med deg heller om han ikke er villig til å bli mer aktiv for at du skal tenne på han? Mye mulig. Men hva gjør jeg da? Anonymous poster hash: 98a58...c57
Emmaline Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Har vært der selv og det førte det til brudd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå