glovarm Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 Hei! leika litt voldsomt med pus i dag, og "skjærte" meg på tanna hennes. Er altså som et kloremerke, men det var tanna som laget såret. ikke særlig dypt, ytters på pekefingeren. Blør litt, men ikke mer en vanlig. Jeg har vasket det godt, og satt plaster på. Må jeg gjøre noe mer? virker som en voldsom overreaksjon å ringe legen for et så lite sår, men er ganske nøyaktig 10 år siden stivkrampe...
Silfen Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 Jeg fikk både antibiotika og stivkrampe etter et heftig møte med en katts tenner og klør.
glovarm Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2014 Det er jo langt fra et heftig bitt... er ikke dypere enn et kloremerke, og ca 1 cm... blør ikke, gjør ikke vondt, ser helt fint ut... blir jo noe helt annet, eller?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Tja. Det er mye bakterier i kattemunnen, så det kan hende du får en reaksjon. Dersom du begynner å få smerter og feber så må du iallefall hute deg til legevakta så fort du kan. Dersom du ikke merker noen ting, så kan du heller bestille en ordinær time til å få oppdatert stivkrampevaksinen. Anonymous poster hash: 0c66b...f9e
Gjest Tekola Skrevet 13. februar 2014 #5 Skrevet 13. februar 2014 Ryddet for innlegg skrevet på dialekt. Tekola, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå