AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 En generelt ryddig mann har en jenteting (100% garantert noe han ikke bruker selv) liggende klart og tydelig på gjestenattbordet når han venter overnattingsbesøk for første gange av ei dame. Er det en slags taktikk? Jeg mener.. Man vet da vel at slikt ligger der når man ellers har veldig lite liggende fremme. Anonymous poster hash: cab5e...604
Betty Blue Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 Det er da komplett umulig å si noe om uten at du konkretiserer... 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 Jeg er nok i overkant paranoid for å bli kjent igjen. Men det er altså snakk om hårstrikk, ikke en bh eller noe. Anonymous poster hash: cab5e...604
Betty Blue Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Jeg er nok i overkant paranoid for å bli kjent igjen. Men det er altså snakk om hårstrikk, ikke en bh eller noe. Anonymous poster hash: cab5e...604 Hadde nok selv ikke tenkt veldig over det, han kan ha brukt det til mye selv. Hvorfor spurte du ikke?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #5 Skrevet 13. februar 2014 Hvordan er det strategisk? At du skal kunne bruke strikken slik at håret ikke kommer i veien for en blowjob? jojo, nå har jeg aldri opplevd at mangelen på strikk har sabotert noe, men han har kanskje hatt problemer.. hvem vet Anonymous poster hash: f9019...f74 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #6 Skrevet 13. februar 2014 Hadde nok selv ikke tenkt veldig over det, han kan ha brukt det til mye selv. Hvorfor spurte du ikke? Liker ikke å være naiv og tro med en gang at det nok brukes til noe annet enn håret til ei anna dame. Tenkte ikke så mye over det der og da, så latet bare som ingenting. Nå sitter jeg bare og funderer litt for jeg synes det er litt sært å ha slikt liggende når man venter besøk. Han har tidligere nevnt "the game" og at det ikke er hans greie men kanskje han har lært noe allikevel. Anonymous poster hash: cab5e...604
Betty Blue Skrevet 13. februar 2014 #7 Skrevet 13. februar 2014 Liker ikke å være naiv og tro med en gang at det nok brukes til noe annet enn håret til ei anna dame. Tenkte ikke så mye over det der og da, så latet bare som ingenting. Nå sitter jeg bare og funderer litt for jeg synes det er litt sært å ha slikt liggende når man venter besøk. Han har tidligere nevnt "the game" og at det ikke er hans greie men kanskje han har lært noe allikevel. Anonymous poster hash: cab5e...604 Ikke heng deg opp i det. 2
Gjest Sindre2014 Skrevet 13. februar 2014 #8 Skrevet 13. februar 2014 (endret) slettet Endret 13. februar 2014 av Sindre2014
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #9 Skrevet 13. februar 2014 Kanskje han har tatt den rundt pikken når han runker. Kjæresten min bruker strikk rundt buksa nederst når det er sørpe ect, for å ikke bli våt. Anonymous poster hash: 22278...8a3 1
Nettinettet Skrevet 13. februar 2014 #10 Skrevet 13. februar 2014 En generelt ryddig mann har en jenteting (100% garantert noe han ikke bruker selv) liggende klart og tydelig på gjestenattbordet når han venter overnattingsbesøk for første gange av ei dame. Er det en slags taktikk? Jeg mener.. Man vet da vel at slikt ligger der når man ellers har veldig lite liggende fremme. Anonymous poster hash: cab5e...604 For noen år siden, så datet jeg en mann og en helg jeg var hos han så hadde han lagt frem et belte på badet slik at jeg skulle se det. Jeg regnet med at han trudde det var mitt, og jeg sa bare til han at det beltet tilhører nok noen andre enn meg. Han synes det var rart fordi det var veldig lenge siden det hadde vært noen andre der enn meg, og jeg bare hevet skuldrene som i et "ikke vet jeg" og snakket om noe annet. Når det ble slutt mellom oss, innrømmet han at han hadde lagt det beltet der for å se om jeg skapte drama eller ikke. Jeg fortalte han at det var en utrolig teit ting å gjøre, for da legger han jo bare opp til drama, og at kanskje det var det som manglet mellom meg og han. At jeg ikke beviste for han at jeg hadde følelser ved å reagere på slike ting. Kanskje.. var responsen hans på det. Så det er ikke bare damer som skaper drama for å få bekreftelse av partneren tydeligvis. Når det er sagt så tror jeg ikke at det var noe denne mannen ønsket. Det var nok en forglemmelse at det lå fremme, eller noe annet. Jeg ville ikke tenkt noe mer over det, men samtidig så mener jeg det er lov å være skeptisk i starten av et forhold. Du skal finne ut om dette er en mann for deg, og sunn fornuft og skeptisk er bare bra.
Ferny Skrevet 13. februar 2014 #11 Skrevet 13. februar 2014 Æsj, det er litt kjipt. Man vil jo ikke tenke på at han har hatt andre damer der, selv om man vet at det er sånn. Men det kan godt hende det er lenge siden, og at han ikke har tenkt over at det fortsatt ligger der engang. Det går jo an å spørre. Sånne ting har i hvert fall en tendens til å bli veldig mye større oppi hodet enn det egentlig er i virkeligheten.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #12 Skrevet 13. februar 2014 . Takk for langt og bra svar. Æsj, det er litt kjipt. Man vil jo ikke tenke på at han har hatt andre damer der, selv om man vet at det er sånn. Men det kan godt hende det er lenge siden, og at han ikke har tenkt over at det fortsatt ligger der engang. Det går jo an å spørre. Sånne ting har i hvert fall en tendens til å bli veldig mye større oppi hodet enn det egentlig er i virkeligheten. Litt kjipt ja. Tenker jeg skal spørre forsiktig neste gang om det ligger der ennå da. Anonymous poster hash: cab5e...604
Steinar40 Skrevet 13. februar 2014 #13 Skrevet 13. februar 2014 Fyren er hjernedød. Det er som regel ingen fordel.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #14 Skrevet 13. februar 2014 Enten holder han på med flere, eller så la han det der for å teste deg. Jeg hadde ikke giddet en fyr som prøver å gjøre meg sjalu så jeg skal bevise at jeg har de riktige følelsene - eller at jeg eventuelt er en dramaqueen. Anonymous poster hash: b98b9...48b 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #15 Skrevet 14. februar 2014 Hva da sa du? Skjønte ikke en dritt av innlegget jeg.Anonymous poster hash: 3cdc1...835
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå