Gå til innhold

Trenger sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trenger sårt sex... Men min kjæreste sier at grunnen for at vi ikke har sex, er at det ikke er tid til det...

Jeg tenker at jeg kanskje burde finnen noen som har tid til det da.. Fordi sex er veldig viktig for meg.

Samtidig vet jeg ikke om jeg ønsker å avslutte forholdet vårt. Våre herlige barn ønsker jeg ikke å såre..
Jeg trenger selvsagt å ha det bedre i livet mitt. Sex er viktig..

Anonymous poster hash: 0472f...394
Videoannonse
Annonse
Gjest Coolaid
Skrevet

Det er litt av en ansvarsfraskrivelse å si at "det ikke er tid til det"...... Ta tar man ikke ansvar for verken sex eller forholdet. Den som vil får til..... Kanskje problemet mellom dere er litt større enn bare at dere ikke har tid? Snakk sammen og finn ut?

Og er du sugen på sex som du ikke får har du ansvar for egen seksualitet. Det finnes kjempemange leketøy, vibratorer, massasjeapparat som gir fantastiske stunder man kan ha med seg selv (eller sammen med en partner, altså sammen med kjæresten din...) - Da får du i hvert fall digg sex med deg selv mens dere jobber med forholdet.

Veldig flott at du ikke går ut og er utro - det er bare ødeleggende for dere begge og ungene.

Skrevet

Ja, jeg syntes ikke det virker som om han er villig til å jobbe med forholdet, når han sier vi ikke har tid til sex. Vi har mange problemer og det tærer på alt..

Jeg har meg 3-4 ganger for dagen.. Men klarer ikke å få dekket behovene mine.. Trenger en mann.

Skrevet

Det høres ut som virkelig trenger et realt knull eller 10.... Jeg vet hvor slitsomt det kan være å gå rundt å være seksuelt frustrert,og hva det kan gjøre med forholdet.... Det skal vel mye til at man ikke har tid sex,av og til ihvertfall,så når mannen skylder på tiden så må det jo ha med interesse og prioritering å gjøre også.

Jeg synes sex er viktig både for selvfølelse og samspillet i et forhold,så jeg skjønner at du ikke kan ha det så lett...Har du forsøkt å snakke med mannen din om hvor mye du savner sex da ?

Skrevet

Jeg har forsøkt og snakke med han om det i snart 1,5 år.... Uten noe særlig bedring..

Skrevet

Hva med om dere åpner for at du kan få deg en elsker (eller to :fnise: )? Har dere snakket om muligheten? Det er ikke riktig at han skal legge slike begrensninger på ditt sexliv.

Anonymous poster hash: 7daf9...4c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...