AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 Hey folkens, Jeg er en gutt på 23 år som fortsatt er jomfru. Har egentlig aldri hatt problemer med å dra damer, men har alltid hatt en prestasjonangst når det kommer til sex`n. Blir heller ikke nervøs når jeg er i senga med ei dame, men klarer bare liksom ikke å bryte igjennom den tanken rundt "hva om hun ikke liker det". Har hatt nok av sjanser til å ta jomfru`n. På grunn av dette har jeg aldri stressa noe med det, men slitt litt med depressive tanker i det siste, begynner å bli litt stressa for å si det sånn. Har aldri klart å være egoistisk nok til å ta jomfru`n på grunn av at tankene har gått mer mot dama sin opplevelser av sex`n. Er rolig, men fortsatt ganske sosial. Tips tas imot med takk:) Anonymous poster hash: 6d455...d46 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 Du ser vel selv det er en kjip sirkel du er i om du ikke vil ha sex fordi du ikke har hatt sex før? Og erfaringene jentene er vant med blir jo høyere og høyere desto eldre du blir. Anonymous poster hash: aff62...897
Gjest Absolutt Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 Finn en jente du er komfortabel nok med til å slappe av med. Ikke stress det, la det gå sin gang. Desto mer du tenker på det, desto vanskeligere gjør du det for deg selv. Sørg for å behandle hun pent, bruk tid på henne såvel som deg selv, så skal du se at sjansen er ganske stor for at hun liker det.
Sebbe Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Du ser vel selv det er en kjip sirkel du er i om du ikke vil ha sex fordi du ikke har hatt sex før? Og erfaringene jentene er vant med blir jo høyere og høyere desto eldre du blir. Anonymous poster hash: aff62...897 vil jo ha sex, bare prestasjonangsten det står på. 2
Chloe- Skrevet 13. februar 2014 #5 Skrevet 13. februar 2014 Etter første gangen kommer du til å tenke "Wow, var det dette jeg var redd for? Dette kom jo naturlig." Nesten sjalu på hun som får deg. Lykke til altså! 1
Sebbe Skrevet 17. februar 2014 #6 Skrevet 17. februar 2014 Finn en jente du er komfortabel nok med til å slappe av med. Ikke stress det, la det gå sin gang. Desto mer du tenker på det, desto vanskeligere gjør du det for deg selv. Sørg for å behandle hun pent, bruk tid på henne såvel som deg selv, så skal du se at sjansen er ganske stor for at hun liker det. kjenner meg litt igjen i det du beskriver om å tenke mye på det. Men er litt i tvil om jeg bør fortelle det viss jeg faktisk finner ei dame jeg forelsker meg i, og lurer litt på om dette kan være tidenes turn-off. Skal en del til før jeg faktisk forelsker meg også^^
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #7 Skrevet 17. februar 2014 kjenner meg litt igjen i det du beskriver om å tenke mye på det. Men er litt i tvil om jeg bør fortelle det viss jeg faktisk finner ei dame jeg forelsker meg i, og lurer litt på om dette kan være tidenes turn-off. Skal en del til før jeg faktisk forelsker meg også^^ De jentene det er turn-off for er ikke de rette jentene for deg å satse på anyways. Bare ikke la det være åpningsreplikken Anonymous poster hash: ecb2d...ac9 2
Gjest lillelarve Skrevet 17. februar 2014 #8 Skrevet 17. februar 2014 Det er ikke noe du trenger å stresse over. Ta din din, og finn den riktige personen; en person du er komfortabel sammen med.
Gjest Absolutt Skrevet 17. februar 2014 #9 Skrevet 17. februar 2014 kjenner meg litt igjen i det du beskriver om å tenke mye på det. Men er litt i tvil om jeg bør fortelle det viss jeg faktisk finner ei dame jeg forelsker meg i, og lurer litt på om dette kan være tidenes turn-off. Skal en del til før jeg faktisk forelsker meg også^^ Hvis du finner en dame du forelsker deg i og du har lyst til å fortelle det til hun, fortell det. Det behøver definitivt ikke være en turn off og for den rette jenta, bør det i grunn ikke ha så mye å si. Viktigste er nok å gjøre dette på en måte du selv er komfortabel med. Hvis du er uheldig med jenta og hun ikke vil ha deg fordi du er jomfru, så får det gå på hennes kappe. Da passet dere nok ikke så godt sammen uansett.
HR94 Skrevet 17. februar 2014 #10 Skrevet 17. februar 2014 Synes ikke du skal tenke noe på dette. Om du treffer ei ordentlig dame som liker deg, så er det ikke noe problem. jeg hadde sett på det som positivt jeg. Alle må starte en plass
Ninette Skrevet 18. februar 2014 #11 Skrevet 18. februar 2014 Gutter som er jomfru og litt "uerfaren" er forresten UTROLIG sexy 1
Sebbe Skrevet 19. februar 2014 #12 Skrevet 19. februar 2014 takk for gode råd alle sammen! Setter pris på dem. Får satse på å finne meg en super sørlandsdame når jeg flytter til våren! 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #13 Skrevet 19. februar 2014 Lykke til! Anonymous poster hash: c4349...ace
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå