AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Hva syntes dere er turn on, og turn off med motsatt kjønn? alt fra personlighet til sex! Anonymous poster hash: a01a2...d1c
SardintrollReturns Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 Mine turn-ons og offs er såre enkle: Veltrent kropp og stort utstyr - Turn-on Utrent kropp - Turn-off
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 Turn off : - Folk som lager turn off lister - Folk som har for store forventninger - Folk som ikke har bakke kontakt for alt i verden - Folk som ikke kan skille mellom virkelighet og fantasi Anonymous poster hash: 14bdb...ba6 5
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Turn off : - Folk som lager turn off lister - Folk som har for store forventninger - Folk som ikke har bakke kontakt for alt i verden - Folk som ikke kan skille mellom virkelighet og fantasi Anonymous poster hash: 14bdb...ba6 Signerer denne. Anonymous poster hash: abb9a...133
carmen81 Skrevet 13. februar 2014 #5 Skrevet 13. februar 2014 Utrente feite skitne illeluktende hankjønn med masse pels mellom beina. Dårlig tanngarde, stygg oppførsel. Det andre blir skikkelig kjekkaser som er høy på seg selv og rene dritsekker i to sko. :s Glad min samboer er veltrent og tar vare på seg selv. Er utrolig snill og god, samtidig steike så heit å se på. Utseende er ikke alt, men er personligheten stygg. Ja da havarerer det vakre på utsiden! Samme som at er en pers dødsstygg men vanvittig pen, så blir det ikke nok. Det må være en viss balanse mellom de to. Når man møter noen første gangen så ser man jo på det ytre, jeg satt hvertfall ikke med bind for øynene å drakk kaffe med han. Uansett hva som er turn on for meg kan være turn off for noen andre. Smaken er som baken!
Alina X Skrevet 13. februar 2014 #6 Skrevet 13. februar 2014 Turn off: Gule tenner Svettelukt Lange gule negler Turn on: God hygiene
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #7 Skrevet 13. februar 2014 Turn off: Gule tenner Svettelukt Lange gule negler Turn on: God hygiene Du vet at mange tenner er naturlig gule? Mer naturlig og ha gul skjær en helt hvite.. + at er dem naturlig gule er dem mye sterkere en helt hvite..Anonymous poster hash: 04418...a67 1
HR94 Skrevet 13. februar 2014 #8 Skrevet 13. februar 2014 Turn on -veltrent -høy -utadvendt -vet hva han vil ha -ikke redd for å ta i et tak og være litt hardhendt Turn off -sjenert -lav (altså, lavere enn meg selv) -dårlig hygiene
Alina X Skrevet 13. februar 2014 #9 Skrevet 13. februar 2014 Du vet at mange tenner er naturlig gule? Mer naturlig og ha gul skjær en helt hvite.. + at er dem naturlig gule er dem mye sterkere en helt hvite..Anonymous poster hash: 04418...a67 De blåser jeg i. Virker det som om du ikke gidder å ta tannpuss hver dag så er du ikke noe for meg.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #10 Skrevet 13. februar 2014 Så det er bedre å ha hvite tenner med massevis av hull enn litt gulere tenner, som er friske og uten hull? Jeg ser mange med hvite tenner som slurver med tannhygienen. Man ser tydelig at de ikke bruker tanntråd eller pusser særlig nøye. Anonymous poster hash: aeae7...5fe 2
pinar Skrevet 13. februar 2014 #11 Skrevet 13. februar 2014 Er mange ting jeg ser på som negative trekk ved en mann, men to vesentlige ting er: Menn som skal drive å sende dirty sms med veldig seksuelt innhold allerede tidlig i relasjonen. Ja, det er fint å vite at man kan tenne vedkommende men det får meg ikke til å føle meg spesiell. Det blir litt upersonlig og noe jeg tenker at han kunne skrevet til en hvilken som helst jente når som helst. Da setter jeg mye mer pris på "komplementer" som går på meg som person. Menn som er veldig nærtagne hvor jeg nærmest må analysere alt jeg sier før jeg sier det i tilfelle han tar det feil. Det orker jeg ikke i lengden.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #12 Skrevet 13. februar 2014 Turn on: Veltrent kropp dekket med tattoos Briller Sprett rumpe Skjegg Typsik biker look er digg! God hygiene Hårete menn Turn off: Utrent kropp For tynne og overvektige. Ingen tattoos Dårlig hygiene Menn som tar solarium og barberer alt av kroppshår..Anonymous poster hash: 4ffbf...fe7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå