Gå til innhold

hvordan vite om man er "for slapp" der nede?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Leste et forum lengre nede om en "stakkars" så hadde funnet et kvinnfolk med for slapp mus. Men hvordan kan man vite om man er slapp, da man type ikke har et alt for aktiv sexliv etc? penisen faller ut, man får plass til flere fingrer uten å være kåt? please tell me

Anonymous poster hash: 76d9d...8f8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:jolie:

Anonymous poster hash: 05d97...bfb
  • Liker 1
Skrevet

Jeg vet rett og slett ikke. En gang hadde jeg sex med en mann som hadde veldig liten penis(ja, vi snakker ganske liten), og han hadde vansker med å komme av penetrering med meg fordi han mente at jeg var litt vid.. Tror vi hadde sex i minst tre kvarter, og jeg var drittlei. Det hørtes jo veldig merkelig ut for meg, fordi mine andre sexpartnere(som har hatt alt fra gjennomsnittlig penis til stor penis) har kommet "fort"(ikke for fort, altså, men de har gitt uttrykk for at det har vært deilig gjennom hele akten) og jeg har aldri fått noen klager, selv ikke av de mest ærlige. I tillegg har de fleste hatt litt vansker med å komme inn, selv om jeg har vært "klissvåt".

Regner med at pikken bare hadde glidd inn hvis jeg var vid nedentil.

Anonymous poster hash: 48e48...d23
Skrevet

man merker ingenting

Anonymous poster hash: 05d97...bfb
Skrevet

Slik:

1. Ta en banan og et kondom.
  2. Skrell bananen.
  3. Putt bananen i kondomet.
  4. Dytt den kondomerte bananen opp i underlivet (pass på glidemiddel, eller enda bedre, vær kåt!).

Klarer du å klemme bananen til mos er du stram nok i underlivet. Klarer du ikke å klemme på bananen i det hele tatt er du slapp, veldig slapp. Da må du bare trene underlivet.

Anonymous poster hash: 112ff...249
Skrevet

PS. Nei, det er ikke slik svenskene lager banos...

Anonymous poster hash: 112ff...249
  • Liker 3
Skrevet

Klarer hun ikke massere en normal penis når hun sitter stille oppå ham, vil jeg si hun er for slapp.

Anonymous poster hash: 0ef2a...5fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...