Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en jente på 17 år, og fyller 18 år i slutten av mai. Jeg hadde satt pris på erfaringer fra dere som har tatt silikon!

Også har jeg et spørsmål, jeg vurderer å dra til syden i slutten av juli? Hvordan er det med soling og sånn etter operasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk ut Ceecees hemmelige verden-tråden. Der står det meste av erfaringer.

Du kan ikke bruke spilebh før etter 6 mnd, så da må du isåfall bruke en bikini uten spiler.

Anonymous poster hash: c14ea...422
Skrevet

Sjekk ut Ceecees hemmelige verden-tråden. Der står det meste av erfaringer.

Du kan ikke bruke spilebh før etter 6 mnd, så da må du isåfall bruke en bikini uten spiler.

Anonymous poster hash: c14ea...422

Har du link? :)

Skrevet

Sjekk ut tråden "Ceecee's hemmelige verden". Står bare om silikon der og erfaringer.

Har selv silikon, og ja, er kjempefornøyd. Men du er ganske ung, sikker på at du har tenkt nøye igjennom det her? Og sydentur er ikke til å anbefale før det har gått rundt 6 mnd, soling, bading osv er ikke særlig bra for nyopererte pupper.

Uansett, jeg tok det også i ung alder, men håper for all del det her er nøye uttenkt.. Om du har litt pupper fra før av ville jeg frarådet deg det sterkt faktisk... Det her er ikke noe du bare kan reversere, det er komplikasjoner og det er tross alt en operasjon. Det er bedre å vente et par år om du kan, da har du trolig også et ganske ulikt syn på deg selv i tillegg.
Men for all del, det er din kropp og ditt valg, men du er enda ung og det er med GOD grunn at de fleste klinikkene har 20 års grense. Kroppen din er ikke ferdigutviklet, og hvis du får barn en gang i fremtida så er ikke silikon særlig optimalt. Nå tenker jeg ikke på ammingen, men hvordan puppene endrer seg osv.

Og hvis du ikke har nok penger, vent til du har spart opp alt. Ikke finn på å ta lån eller noe slikt! Så mye haster det ikke, tro meg.

Skrevet

Hvorfor skal du operere deg når puppene dine ikke er ferdig utvokst? Også er du for ung til å få operasjon uten samtykke fra foreldre.

Skrevet

Man trenger ikke vente 6 mnd før man soler seg og bader, (?) det gror på ca 1 mnd. Bare å reise etter 4-5 uker.

Skrevet

Jeg fyller ikke 70a, og bruker for det meste "liksom-bher" for barn. Jeg blir atten, og da har jeg fult lov. Jeg har spart til silikon i årevis, så lån blir det nok ikke noe av! :) Jeg må jo først på en time hvor legen vil vurdere, så jeg vil høre hva han har å si. Både mine foreldre og venner støtter meg, og sir det er mitt valg.

Skrevet

Man trenger ikke vente 6 mnd før man soler seg og bader, (?) det gror på ca 1 mnd. Bare å reise etter 4-5 uker.

Man kan det ja, men de første 4 ukene skal man helst gå med støttebh mesteparten av tiden.

Man skal heller ikke gå med spiler på 6 mnd, og vente ...8 uker tror jeg det var med å kunne gå med vanlig spileløs bh.

Jeg ville venta en stund med å dra til syden, 4-5 uker etter operasjonen er det fortsatt ømt og enda ganske stor fare for infeksjoner.

Dessuten, om man MÅ ha pupper før en sydentur så tar man garantert feil valg, det beste er heller å vente litt ekstra i stedet for å stresse det.

Har jo som sagt silikon selv, jeg ville ikke dratt til syden en måned etterpå.. Jeg hadde veldig lite smerter også i etterkant i forhold til mange andre, men det er ikke til å anbefale.

Skrevet

Jeg fyller ikke 70a, og bruker for det meste "liksom-bher" for barn. Jeg blir atten, og da har jeg fult lov. Jeg har spart til silikon i årevis, så lån blir det nok ikke noe av! :) Jeg må jo først på en time hvor legen vil vurdere, så jeg vil høre hva han har å si. Både mine foreldre og venner støtter meg, og sir det er mitt valg.

Det er ditt valg ja :)

Men mitt råd er å ikke forhaste seg veldig med operasjonen, finn en ordentlig bra klinikk med gode garantier og bra rykte. Den "beste" for de som ikke har fyllt 20 enda er trolig Fornebuklinikken. Opererte der selv, og jeg er veldig fornøyd med dem. Prisen er noenlunde høyere enn noen andre steder, men det er absolutt verdt de ekstra kronene...

Ikke finn på å velge noen sånne "25.000" kroners klinikkene, de er sjeldent flinke og har dårlige garantier.

Du burde heller ikke legge inn for mye, men det sier nok kirurgen til deg også. Hør på dem, ikke krangle deg til større enn du egentlig burde ha.Så bruk god tid på å sjekke ut ca hvilken størrelse du tenker er bra for deg :) (Har ei venninne med slike fotball-ballonger av noe slag, det er virkelig ikke pent...og hun angrer selv også..)

Det er bra du har spart opp såpass lenge, og du ikke tar det kun for å bli "bimboblogger" som er blitt altfor vanlig for tida. Hvis du er ute etter litt mer pupper og et naturlig resultat, så har du en veldig god grunn :)

Lykke til i alle fall, og pass på deg selv :)

Skrevet

Jeg var 70a da jeg 18, 70c da jeg var 21.

Anonymous poster hash: 7f1f1...a6d

• Liker 1
Gjest Blanchefleur
Skrevet

Ja, her på forumet er det jo ingen som oppfordrer småjenter til å ta silikon... Jammen sa jeg smør. TS, du er mer enn fin som du er. Silikon er ut og gutter flest (de som er verdt å samle på) setter pris på naturlige pupper.

Skrevet (endret)

Tok silikon 21mai,dro til Syden 4 juni. Gikk helt fint.. Men kunne ikke bade, og kunne ikke få noe sol på puppene.. Fikk beskjed om at etter 4 uker kunne jeg bade & sole meg :) tok på Fornebuklinikken! Og har forresten ingen smerter og puppene er kjempe fine! :)

Endret av Rasberry

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...