Gå til innhold

Han vil betale ei til trekanten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi snakket om fantasier en natt etter sex, og jeg fortalte at jeg egentlig kunne trengt meg å prøve trekant- med en jente til. Han hadde prøvd det en gang før sa han og virket ikke særlig gira på ideen.

Men tydeligvis har det vokst litt på han for han har tatt det opp flere ganger og spurt meg om hva slags utseende på jenter jeg foretrekker og mer om detaljer rundt det da for å få det til.

Jeg forklarte at jeg egentlig aldri har gjort noe for å få det til, men at om jeg hadde havnet i den situasjonen ville jeg nok syns det var spennende, og kunne nok også vært den som tok initiativ om forholdene lå til rette for det.

Så foreslår han "kan vi ikke bare reise til Amsterdam og betale en dame for det da?" Første reaksjonen min var bare å si nei til det, men sikkert siden jeg ikke ga han noen forklaring på det tok han det opp igjen litt senere hvor jeg forklarte han at jeg ikke ville ha sex med noen jeg måtte betale for det, jeg vil heller ikke risikere å støtte trafficking, for ikke å snakke om sykdomsrisiko.

Jeg lærte også at han tidligere har betalt for sex. Der og da sa jeg bare OK, og forklarte hvorfor jeg ikke kunne tenke meg det, men jeg kjenner at hele greia plager meg, og at han syns det er helt greit.

Hvordan ville dere reagert?

Anonymous poster hash: 7f076...47f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hadde ikke hatt lyst på herpes eller andre uhumsketer.

Anonymous poster hash: b6c0b...a07
  • Liker 3
Gjest Coolaid
Skrevet

Penger og sex høre ikke sammen. Det er ikke forskjell på det å gå ned på strøket og kjøpe en prostituert der. Det har ingenting å si om det er menn eller par som kjøper sex, det er like umoralsk og ekkelt.

Skrevet

Vi snakket om fantasier en natt etter sex, og jeg fortalte at jeg egentlig kunne trengt meg å prøve trekant- med en jente til. Han hadde prøvd det en gang før sa han og virket ikke særlig gira på ideen.

Men tydeligvis har det vokst litt på han for han har tatt det opp flere ganger og spurt meg om hva slags utseende på jenter jeg foretrekker og mer om detaljer rundt det da for å få det til.

Jeg forklarte at jeg egentlig aldri har gjort noe for å få det til, men at om jeg hadde havnet i den situasjonen ville jeg nok syns det var spennende, og kunne nok også vært den som tok initiativ om forholdene lå til rette for det.

Så foreslår han "kan vi ikke bare reise til Amsterdam og betale en dame for det da?" Første reaksjonen min var bare å si nei til det, men sikkert siden jeg ikke ga han noen forklaring på det tok han det opp igjen litt senere hvor jeg forklarte han at jeg ikke ville ha sex med noen jeg måtte betale for det, jeg vil heller ikke risikere å støtte trafficking, for ikke å snakke om sykdomsrisiko.

Jeg lærte også at han tidligere har betalt for sex. Der og da sa jeg bare OK, og forklarte hvorfor jeg ikke kunne tenke meg det, men jeg kjenner at hele greia plager meg, og at han syns det er helt greit.

Hvordan ville dere reagert?

Jeg ville vel absolutt ikke anbefalt dere å gå på "shopping" i Amsterdam da :), Alt for høy risiko til både menneskehandel og sykdommer.

Finn dere noen i Norge, absolutt tryggere. Jeg vet om mange jenter som tilbyr slike ting til Par, og er seriøse, søte og friske. Jeg har selv vært med å tibudt dette til par som ønsker en ekstra gutt...

Lykke til.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Umoralsk og uaktuelt!!!

Hadde forøvrig ikke ville hatt et forhold til han engang.

Er jo stor forskjell på ei jente man avtaler slikt med og som vil det selv enn å betale noen for det som gjør det for pengene og ikke for at det tenner henne!

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke likt å høre det fra en eventuell partner.

Sex bør være en gjensidig handling mellom mennesker som

tiltrekkes av hverandre. Hadde kanskje hatt en annen mening

hvis man visste med sikkerhet at alle de som solgte sex gjorde

dette fordi de ønsket det, og ikke pga traficking/narkotika o.l.

Hvis dere ønsker trekant er det helt sikkert ikke noe problem

å finne en jente som ønsker å delta på dette.

Skrevet

Hvorfor vil han betale henne? Kan dere ikke bare finne en gjesteartist uten å blande inn penger da?

• Liker 2
Skrevet

.... Hadde kanskje hatt en annen mening

hvis man visste med sikkerhet at alle de som solgte sex gjorde

dette fordi de ønsket det, og ikke pga traficking/narkotika o.l.

...

Ja, jeg kan ikke være mer enig. Når det er snakk om Norge og med norske jenter, er det ikke snakk om trafficking, og om de driver med narkotika er lett å oppdage. De fleste man får kontakt med på nett er da frivillige i dette. Drar man til utlandet, er dette bilde helt annerledes...

...jeg kan tenke meg at en god grunn til å trekke inn en man betaler, er at man ønsker ikke nødvendigvis på et personlig forhold til en tredje person her. Sex er såpass intimt og personlig at man ønsker å være litt diskret og anonym. Det er min erfaring....

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Umoralsk og uaktuelt!!!

Hadde forøvrig ikke ville hatt et forhold til han engang.

Er jo stor forskjell på ei jente man avtaler slikt med og som vil det selv enn å betale noen for det som gjør det for pengene og ikke for at det tenner henne!

Ja, jeg er i stor tvil på hele greia med han egentlig. Følte han tok min fantasi som jeg syns var spennende og sexy til noe kvalmt og ubehagelig.

Har glemt bort at jeg lagde denne tråden litt, og emnet er jo så klart ikke på bordet lenger, men da han sa det ble jeg såpass satt ut at jeg reagerte ganske nøytalt og sa bare at det ikke ville være aktuelt. Ikke snakket om det senere, men kunne ønske jeg reagerte mer på det, for ja.. Det plager meg fortsatt.

TS

Skrevet

Hadde ikke villet vært i et forhold med en som kjøper sex.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor dere må helt til Amsterdam.

Skjønner heller overhodet ikke hvorfor

penger skal blanes inn.

Det var var vel ikke en prostituert du tenkte på. Skjønner du føler det vemmelig.

Anonymous poster hash: 5047e...d7a

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...