iilers Skrevet 14. februar 2014 #21 Skrevet 14. februar 2014 Du burde gå for xs! Har ei veninne jeg ville sagt er en medium, men hun bruker tightsen i xs. 1
miramis Skrevet 15. februar 2014 #22 Skrevet 15. februar 2014 Tenker å belønne meg selv litt med en ny treningstights, og vurderer 2xu ettersom jeg fant den på tilbud. Vil ha den helt svarte tror jeg, ettersom ikke "alle" har den hahaz Men hvordan er den i størrelsene? Jeg er 165cm og 60 kg. Går small greit, trenger jeg small-tall(for de som har litt lengre bein) eller bør jeg gå opp til medium? :-) Jeg er 160 og har xs, veier rundt 60 (har en god del muskler, spesielt i beina). Du burde ta xs-long!
miramis Skrevet 15. februar 2014 #23 Skrevet 15. februar 2014 Du er 5 cm unna å være petite så skulle ikke tro at tall er nødvendig.. Anonymous poster hash: 9d7bb...229 Xs er kort i beina til meg og jeg er faktisk UNDER 160.
Pringle Skrevet 15. februar 2014 #24 Skrevet 15. februar 2014 Hvordan er en sånn tights å løpe med? Er det ikke tungt å få med seg bena?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #25 Skrevet 15. februar 2014 Hvordan er en sånn tights å løpe med? Er det ikke tungt å få med seg bena? Absolutt ikke. De er kjempegode å løpe i. Jeg bruker mine bare når jeg løper ute (vil ikke bruke de på senteret - jeg har nemmelig ikke Canada Goose-jakke og UGGS ) Anonymous poster hash: 5f3ad...c74 1
Gjest avocadoen Skrevet 15. februar 2014 #26 Skrevet 15. februar 2014 Bruker vanligvis XS men har den i S
Pringle Skrevet 15. februar 2014 #27 Skrevet 15. februar 2014 Absolutt ikke. De er kjempegode å løpe i. Jeg bruker mine bare når jeg løper ute (vil ikke bruke de på senteret - jeg har nemmelig ikke Canada Goose-jakke og UGGS ) Anonymous poster hash: 5f3ad...c74 Takk! Tipper det bare er melkesyre jeg har kjent når jeg har jogget i mine stretch-jeans
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #28 Skrevet 15. februar 2014 Takk! Tipper det bare er melkesyre jeg har kjent når jeg har jogget i mine stretch-jeans Haha løper du vanligvis i det? Du kommer til å få en ny verden om du kjøper et par kompresjonstights - uansett merke Anonymous poster hash: 5f3ad...c74 1
ol93 Skrevet 15. februar 2014 #29 Skrevet 15. februar 2014 Tenker å belønne meg selv litt med en ny treningstights, og vurderer 2xu ettersom jeg fant den på tilbud. Vil ha den helt svarte tror jeg, ettersom ikke "alle" har den hahaz Men hvordan er den i størrelsene? Jeg er 165cm og 60 kg. Går small greit, trenger jeg small-tall(for de som har litt lengre bein) eller bør jeg gå opp til medium? :-) Jeg er 167 og 60 kg, bruker ST
Pringle Skrevet 16. februar 2014 #30 Skrevet 16. februar 2014 Haha løper du vanligvis i det? Du kommer til å få en ny verden om du kjøper et par kompresjonstights - uansett merke Anonymous poster hash: 5f3ad...c74 Ja, her er det gå/løpe som gjelder, så vanlige klær duger inntil videre, men har planer om å gå til anskaffelse straks jeg klarer å løpe/jogge 200 meter i ett strekk
Gjest Daenerys Skrevet 16. februar 2014 #31 Skrevet 16. februar 2014 Jeg bruker S i Nike sine, og jeg fikk S i 2XU til jul. Jeg tror jeg kunne ha fint gått ned til XS, men har ikke prøvd den størrelsen. I S merker jeg ikke stort til kompresjon, de er stramme ja, men ikke så mye som jeg hadde forventet!
HR94 Skrevet 17. februar 2014 #32 Skrevet 17. februar 2014 Tenker å belønne meg selv litt med en ny treningstights, og vurderer 2xu ettersom jeg fant den på tilbud. Vil ha den helt svarte tror jeg, ettersom ikke "alle" har den hahaz Men hvordan er den i størrelsene? Jeg er 165cm og 60 kg. Går small greit, trenger jeg small-tall(for de som har litt lengre bein) eller bør jeg gå opp til medium? :-) Jeg er 171 og 62 kg. Jeg har lange ben. Jeg bruker small, og har både ST og S. Jeg synes faktisk ST blir noe for lange. Så i ditt tilfelle ville jeg ikke valgt ST. (Med mindre du liker at de er lange)
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #33 Skrevet 17. februar 2014 Den blir gjennomsiktig om den blir for liten Anonymous poster hash: 5f3ad...c74 Magic! Hilsen mann of course Anonymous poster hash: b0de9...bfe 1
skyflakes Skrevet 17. februar 2014 #34 Skrevet 17. februar 2014 Den blir gjennomsiktig om den blir for liten Anonymous poster hash: 5f3ad...c74 I dag så jeg mønsteret på trusa til ei med 2xu tights på trening, så den kan faktisk bli ganske så gjennomsiktig når man bøyer og tøyer litt Hadde syns det hadde vært kleint om det var meg, så det er noe man burde vært litt obs på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå