Gå til innhold

2xu tightsen - størrelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å belønne meg selv litt med en ny treningstights, og vurderer 2xu ettersom jeg fant den på tilbud. Vil ha den helt svarte tror jeg, ettersom ikke "alle" har den hahaz Men hvordan er den i størrelsene? Jeg er 165cm og 60 kg. Går small greit, trenger jeg small-tall(for de som har litt lengre bein) eller bør jeg gå opp til medium? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker å belønne meg selv litt med en ny treningstights, og vurderer 2xu ettersom jeg fant den på tilbud. Vil ha den helt svarte tror jeg, ettersom ikke "alle" har den hahaz Men hvordan er den i størrelsene? Jeg er 165cm og 60 kg. Går small greit, trenger jeg small-tall(for de som har litt lengre bein) eller bør jeg gå opp til medium? :-)

Du bør gå for small, eventuelt xs.

Velg ST hvis du vil ha den godt ned på leggen...

Anonymous poster hash: 223fa...4ac

Skrevet

Hvor har du funnet den på tilbud? :)

Skrevet

Jeg kjøpte str L etter å ha konferert med ansatte i X-life, og jeg angrer bittert. Jeg varierer mellom størrelser og fikk beskjed om at jeg da heller burde gå opp enn ned men jeg føler på ingen måte at den dyre tightsen med kompresjon gjør noe for meg i størrelse L og burde hatt M.

Kjør på med minst størrelse, og jeg 170 og har standard lengde på ben

Skrevet

Du er 5 cm unna å være petite så skulle ikke tro at tall er nødvendig.. :P

Anonymous poster hash: 9d7bb...229
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er 172 og 64 kg... bruker XS...

Skrevet

På xxl sa de at man burde gå ned en størrelse. Det er jo da kompresjonsfunksjonen funker best. For meg passet det iallefall å gå ned en størrelse.

Jeg synes uansett at det ikke er så stor forskjell på en 2xu og en vanlig tights. Jeg personlig kommer derfor ikke til å kjøpe andre en den ene jeg har. Og som TS kjøpte jeg helt svart, jeg synes egentlig 2xu er en litt klein motegreie. Skal imidlertid prøve skins før jeg avskriver kompresjonstights helt da jeg har hørt mye skryt om disse.

Skrevet

Du bør gå ned, altså S. jeg er 171 og veier 65 kg, S passer fint. Og ekstra lange ben trenger du heller ikke med mindre du har unormalt lange ben og ørliten overkropp;) Jeg er normalt proporsjonert og har vanlig lengde

Anonymous poster hash: 86a93...d3d
  • Liker 1
Skrevet

Omtrent samme størrelse som deg TS og jeg bruker Small. De skal jo ha en komprimerende effekt.

Anonymous poster hash: 5f3ad...c74
Skrevet

Jeg ville gått for XS hvis jeg var TS...

Skrevet

Se på tabellen hvilken størrelse som anbefales og ta høyde for at forholdet mellom vekt og høyde ikke alltid stemmer. Jeg gikk ned en størrelse til S selvom tabellen sa M. Jeg har mye muskler, og er dermed nokså slank selvom vekten ikke er veldig lav. :)

Anonymous poster hash: 1a96d...c98
  • Liker 2
Skrevet

Anbefaler å prøve den i butikk før du bestemmer deg. Er visst et dyrt plagg, selv på tilbud? som skal sitte godt under fysisk aktivitet. Om du har mulighet, kan du jo prøve den i én butikk og kjøpe den et annet sted :fnise:

Skrevet

Dama i butikken og tabellen sa M. Jeg kjøpte S og kunne nok hatt XS også.

Er 170 og 60-65 kg.

• Liker 1
Skrevet

Hvor finnes denne på tilbud? :)

Skrevet

Pokker. Jeg veier ca 60 kg og er 178 høy. Kjøpte i S med lange ben, og håper jeg ikke trenger XS. Bestilte på nett så det er så stress å bytte....

Anonymous poster hash: 86e51...fbe
Skrevet

Den blir gjennomsiktig om den blir for liten ;)

• Liker 1
Skrevet

Den blir gjennomsiktig om den blir for liten ;)

Den er gjennomsiktig uansett. Bare å holde den opp mot lyset så ser man.

Anonymous poster hash: 9d7bb...229

Skrevet

Ikke sååååå gjennomsiktig da... klart hvis man tar knebøy med liten topp over, så vil man kanskje se konturene av trusa... but who cares? Det viktigste er å ha på et funksjonelt og behagelig treningsplagg...

• Liker 1
Skrevet

Får å få utbytte av tightsen egenskaper, altså kompresjon, så bør du går for XS.

Anonymous poster hash: efa02...c4f
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...