Gå til innhold

Dubai i morgen

Fremhevede innlegg

Gjest solstråleen
Skrevet

Hei hei,

Reiser til Dubai i morgen kveld og har veldig lite peiling på denne reisen egentlig, reiser med familien så har meldt meg litt ut i all planleggingen. Står nå litt med kalde føtter, budsjett på en uke? Bor på hotell med kun frokost inkludert i prisen :)

Noe jeg må huske på ellers, eller har du noen tips? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i Dubai i fjor, ganske billig plass egentlig (med mindre dere skal spise på feks Burj Al Arab, DER var det ikke fullt like gode priser!!) Nå brukte jeg ganske mye penger da, var shopping-festival når jeg var der, så aner ikke hvor mye jeg brukte.

Eneste tipsene jeg kommer på er vel: For all del ikke vær synlig beruset offentlig, og ingen klining på gaten! Meget ulovlig. :sjokkert: Om dere skal ha alkohol må dere kjøpe med dere fra flyplassen, med tanke på at det ikke selges alkohol i butikkene. Kos dere! :laugh:

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei hei,

Reiser til Dubai i morgen kveld og har veldig lite peiling på denne reisen egentlig, reiser med familien så har meldt meg litt ut i all planleggingen. Står nå litt med kalde føtter, budsjett på en uke? Bor på hotell med kun frokost inkludert i prisen :)

Noe jeg må huske på ellers, eller har du noen tips? :-)

Hvordan gikk turen? Var det verdt å dra dit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...