AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 For et par uker siden møtte jeg ei dame på et utested vi hadde avtalt. Det var ikke alkohol i glasset. Stemningen var god, dog ikke legendarisk, og vi forlot stedet litt før stengetid. På vei gjennom byen følte jeg meg frem til om det nå var "normalt" å be henne å bli med hjem til meg (hint, hint), men følte ikke det var riktig/turte ikke. Og hun sa dessuten at hun skulle på jobb dagen, måtte hjem relativt tidlig etter og ikke tenkte å drikke noe mer denne kvelden. Det var jo klart at vi ikke kom til å bli kjærester tror jeg, men er jeg unromal/dum som ikke inviterte henne hjem? Er det vanlig at jenter som er med på date knuller fyren selv om de ikke er interessert i noe mer? Og: dersom man dater ei, som kommer på besøk til deg for en helg men velger å sjekke inn på hotell; ligger det da i kortene at hun vil ha sex, eller bør man prinsipielt være tilbakeholden selv om vi skal være sammen nesten to hele døgn? Anonymous poster hash: a53ec...1b1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå