Gå til innhold

Generell dtaing etikk & etikette

Fremhevede innlegg

Skrevet

For et par uker siden møtte jeg ei dame på et utested vi hadde avtalt. Det var ikke alkohol i glasset. Stemningen var god, dog ikke legendarisk, og vi forlot stedet litt før stengetid. På vei gjennom byen følte jeg meg frem til om det nå var "normalt" å be henne å bli med hjem til meg (hint, hint), men følte ikke det var riktig/turte ikke. Og hun sa dessuten at hun skulle på jobb dagen, måtte hjem relativt tidlig etter og ikke tenkte å drikke noe mer denne kvelden.

Det var jo klart at vi ikke kom til å bli kjærester tror jeg, men er jeg unromal/dum som ikke inviterte henne hjem? Er det vanlig at jenter som er med på date knuller fyren selv om de ikke er interessert i noe mer?

Og: dersom man dater ei, som kommer på besøk til deg for en helg men velger å sjekke inn på hotell; ligger det da i kortene at hun vil ha sex, eller bør man prinsipielt være tilbakeholden selv om vi skal være sammen nesten to hele døgn?

Anonymous poster hash: 85305...7c7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert for noen, men for min del er jeg såpass nøye på det at jeg har ikke sex med folk jeg ikke blir sammen med.

Anonymous poster hash: c3c0b...072

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...