AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Hei! Jeg er en jente på 20 år som dater en fra Tyskland. Har hørt fra noen felles venner at kjønnsrollene er mer gammeldagse i Tyskland, noen med erfaringer? Han sier han helst vil bo i Tyskland.. så er det noen som har erfaringer med å bo der som norsk? Jeg kan ikke så mye tysk, men kan litt siden flere i familien min snakker det. Er det vanskelig å lære flytende tysk? Anonymous poster hash: 9a48b...602
Sandie Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 Jeg datet en tysker som var fra Bayern området.Han sa selv at kjønnsrollene var mer tradisjonelle der enn i resten av landet.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 hei, Jeg er norsk bor i Tyskland og har vært sammen med en tysker og kjenner mange. Det er en del ting som er mer gammeldags her enn i Norge, men det har mest med jobb og byrokrati å gjøre. Den generasjonen som nå er i 20-30 årene har de samme kjønnsrollene som vi har hjemme i Norge. Selvfølgelig møter mann untak, men de fleste er som oss (etter min erfaring). Om du har en liten basis i Tysk så har du et godt utgangspunkt for å lære det fort. Ved å ta språkkurs og bevisst prate tysk og ikke engelsk så vil du kunne lære en godt tysk i løpet av 1-2 års tid. Anonymous poster hash: 38a05...804
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 Jeg har bodd der, og hatt flere kjærester mens jeg bodde der. Det er litt mer tradisjonelt, ja. Anonymous poster hash: e80bc...b4b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå