AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 I det siste har kjæresten begynt å bli litt slapp når vi har sex. Er det fordi han ikke tenner på meg? Jeg har spurt han rett ut en gang også, men han sier han tenner på meg. Det er nesten alltid han som tar intiativ for sex. Er det noe jeg kan gjøre for å holde han hard? Han holder seg hard i ca 5 min før han kommer. Synes det har blitt ganske kjedelig å ha sex med han når jeg føler han ikke er tent på meg i første omgang, og da vi endelig setter i gang så er han ferdig før jeg rekker å blunke.. Anonymous poster hash: d71f9...7e4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 Hvordan skal vi vite det? Du får snakke med han.. men IKKE før/mens/etter sex !! Anonymous poster hash: 3d189...d53 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 TS her! Jeg har snakket med han, og som jeg sier han at han tenner på meg. Vet ikke om jeg bare er teit men det har blitt et problem for meg at han blir slapp under sex. Jeg kan forstå om ikke det er så gøy å fortelle kjæresten at man egentlig ikke er så tent. Lurte mest på om noen kanskje hadde opplevd noe liknende og om noen kunne gitt råd Anonymous poster hash: d71f9...7e4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 Prøv å gjøre noe mer ut av sexlivet deres. Kjøp noe fint undertøy, overrask ham, bruk leker, gjør det et nytt sted, ta initiativ. Anonymous poster hash: 7cef1...465 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #5 Skrevet 12. februar 2014 Kanskje han er lei av å alltid ta initiativet ? Eller kanskje han stresser litt for tiden, eller er deprimert? Anonymous poster hash: 3d189...d53 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #6 Skrevet 12. februar 2014 Dette skjer av og til noen gutter. Jo mer man stresser med det, dess verre blir det. Eksen min hadde dette "problemet" men i litt større grad, dvs. det skjedde hver gang vi hadde sex. Jeg tok det ikke personlig, for han fortalte meg at slik var det men de andre han hadde hatt sex med også, men likevel begynte jeg å stresse med det og gjorde alt jeg kunne for å holde ham hard. Jeg knep mens vi hadde sex, bl.a. Det endte med at hele tiden tenkte jeg kun på at han ikke skulle bli slapp, men at jeg ikke fikk noe nytelse ut av det til slutt. Det er utrolig slitsomt når det er sånn, for er jo ikke noe gøy at fyren blir slapp midt i, men det er heller ikke kjekt kun å fokusere på at han skal holde seg hard. Jeg tror dog at dette er noe som er vanligere enn man tror, at menn av og til kan miste hardheten. Det har skjedd med min nåværende kjæreste 2-3 ganger i løpet av de 4 årene vi har vært sammen, men at det skjer av og til er helt greit for min del, og de gangene det har skjedd har vi ikke stresset noe med det. Han bare slikket/fingret meg i stedet, og vips så var han visst hardt etter en liten stund likevel Anonymous poster hash: 7f03f...7c4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #7 Skrevet 12. februar 2014 Ts her! Tusen takk for svar. Skal prøve å legge inn litt mer variasjon og se om det fungerer. Godt å høre det ikke bare er meg som har hatt det sånn Anonymous poster hash: d71f9...7e4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #8 Skrevet 13. februar 2014 Mulig han fokuserer så mye på å ikke komme for fort, at han blir slapp? Anonymous poster hash: 68c01...f85 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #9 Skrevet 13. februar 2014 Mulig han fokuserer så mye på å ikke komme for fort, at han blir slapp? Anonymous poster hash: 68c01...f85 Tror du har noe der altså... Jeg pleier ikke komme så veldig fort, pleier å knipe igjen i en time + spørs på dama selvfølgelig, men en gang kom jeg på 10 minutter når vi prøvde ut en ny stilling, da begynte tankene å gå. Jeg følte så på det at jeg som mann takket nei til sex ganger på rad fra dama mi etter det. Til slutt spurte hun bare om hva som var problemet så sa jeg det, og etter 2 gangen med avvisning, sa hun rett ut at om det er sånn får vi bare trene det opp igjen men nå må vi ha sex før det går for lenge i mellom og da kommer du hvertfall til å komme fort! Så hun reddet meg der og da var selvtilliten i senga på plass igjen! Om han har pleid og holde ut lengre tidligere for så å komme kjapt nå så vil jeg tro det er noe han sliter med, om det er det som er tilfelle, kan du om han sier det / innrømmer det når du spør at det finnes masse dere kan gjøre for å fikse det problemet. F.eks kan du jo gi han en liten omgang med oralsex / gi han et runk noen timer før dere har sex så han ikke har en "lagret" ladning på vent. Han kan også trene seg opp med og runke selv når dere ikke er sammen, da snakker vi der han setter av god tid til å bare holde på til han nesten er i mål, så holde igjen ta en liten pause, roe ned så han ikke kommer også fortsette sånn, flere ganger, bygger også opp til et HEFTIG klimaks. Jeg har gjort dette, og jeg kan holde ut i timesvis pga dette Eller, så kan du be han om å gi deg et heftig forspill så du er på nippen til å komme for så og ta siste innspurten, bare der vil selvtilliten hans styrke seg og han blir mindre usikker på sine sengetalenter. Jeg stemmer for at du prøver å lure inn et lengre forspill, da han virker veldig ivrig på å tilfredstille deg like mye som han vil tilfredstille seg selv tror jeg ikke dette blir et problem om du forteller han hvordan situasjonen er. Han tenner jo på deg, hvis ikke ville han jo ikke hatt sex med deg, du ville jo ikke hatt sex med en person som du ikke var tiltrukket av? Dere er i et forhold regner jeg med, så da er det hvertfall en tiltrekkning der. Tror ikke du skal bekymre deg for dette her kjære deg! Om du ikke liker at gutter går ned på deg, er det andre ting du kan gjøre, har ingen liste over det men fantasien setter grensene her, vær kreativ! også, tror jeg trikset her er og bytte stillinger dere gjør det i. Doggy er jo en fantastisk stilling, det som er problemet, om dere går for den, spar den til slutten for dere begge. Før han kommer ber du han ta den ut, så tar dere en liten pause på bare ikke et minutt en gang, kan jo selvsagt være med kosing og klining og det som er, bare ikke stimuler han samtidig, denne pausen gjør at han igjen må bygge opp til at han kommer samtidig som deg så om han er like ved en gang på 5 minutter tar en pause kan han være klar for 5 minutter igjen like etter, da får du mer ut av det og dere får eksperimentert litt også ? Om jeg er ekstremt kåt og vet jeg er på nippen til å komme før dama mi bruker jeg denne teknikken, har hjelpt meg i tonnevis av situasjoner! (Litt for mye info, beklager dette, men følte du ville ha så ærlige svar som mulig.) Anonymous poster hash: 7a527...f66
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #10 Skrevet 13. februar 2014 Dette skjer meg også veldig ofte. Vi har gått til innkjøp av penispumpe og penisring. Funker som regel greit, det men noen ganger tilfredstiller jeg bare henne med en dildo. Anonymous poster hash: 58631...585
Emmaline Skrevet 13. februar 2014 #11 Skrevet 13. februar 2014 Ganske vanlig at gutter har litt hydraulikkproblemer i ny og ne. Sikkert ikke noe med deg å gjøre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå