Gå til innhold

Største pikk du har sett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hørt at han med størst penis i verden besvimer når han blir hard fordi for mye blod går til penisen. Måtte vel skylde på narkolepsi da :P

Det gir en ny mening til "dunk" lyden man engang i blant hørte på ungdomsskolen blant annet. Men her er det altså ikke *whoops han/hun sovnet og dunket hodet i pulten*, her er det mer "ååhhja, er bare John som har fått boner igjen". ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lurven

min egen, den er ganske stor, og har ikke sett så mange andre pikker, er ikke en av mine store interesser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Største pikk jeg har sett? IRL? Må være halliken til en heroinruset prostituert.

Nå ble jeg nysgjerrig...

Kan du fortelle litt om omstendighetene rundt dette?

Anonymous poster hash: ede3c...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Nå ble jeg nysgjerrig...

Kan du fortelle litt om omstendighetene rundt dette?Anonymous poster hash: ede3c...565

Hun satt på en mur, litt borte vekk. Jeg snudde bilen og stanset for å spørre henne hvordan det gikk og om hun ville bli kjørt et sted folk kunne passe på henne. Etter en stund kom halliken i sin bil, forbanna som et lite helvete og truet med det ene i både øst og vest. Han var en diger pikk uten like. Så jeg ble stående til han forsvant og hun ble klar nok til å klare å gå på egne bein.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Største pikken jeg har sett var på en dokumentar om blåhval. De har verdens største penis. Av ting som lever på land må det vel være en elefant, hehe:P

Anonymous poster hash: 8eb80...790

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...
På 8.4.2014 den 17.31, Heeyaa skrev:

Er det sånn at damene her inne syns det er spennende å få bilde av en penis i PM?

Gammel tråd men 🤣

Noen av oss liker kanskje det, ja :fnise:

Anonymkode: 79758...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si at jeg har sett noen enorme. Noen som har eller kjenner en som har en "1 in a million" sværing og kan fortelle hvordan det påvirker hverdagen? 😜

Anonymkode: b3e51...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke si at jeg har sett noen enorme. Noen som har eller kjenner en som har en "1 in a million" sværing og kan fortelle hvordan det påvirker hverdagen? 😜

Anonymkode: b3e51...875

Søk etter Vlad på xvideos.com. 

Da vil du få en pekepinn mot hva som finnes der ute. En BWC som ingen BBC matcher.

Anonymkode: 15bea...2f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eksen. Han var en stor hestkuk.

Anonymkode: 78988...90a

Hvor høy og tung var han?

Hvor stor var din hestkuk av en eks.

Eller lever du med han på grunn av at han har en hestkuk?

Spør dere som har levd med, eller lever med en hestkuk med en hestkuk.

Anonymkode: 15bea...2f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så en gang en kar på en nudiststrand på Bahamas. Han hadde tatovering på kuken. Når han lå og solte seg kunne det se ut som om det stod "Wendy". Trodde først de kanskje var navnet på kjæresten/kona. Hun lå forresten ved siden av. Etter en stund begynte hun å nappe han i løken. Da kunne vi lese "Welcome to Bahamas, have a nice day"...

Anonymkode: 4705e...300

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...