Gå til innhold

Evig SINGEL? Hvordan gå fram? (18)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er fortsatt singel! Føles ut som alle vennene mine har en flørt. De guttene jeg har snakket med har vært på fester med felles venner. Når jeg møter de på skolen etter fest er det alltid bare kleint! Jeg aner ikke hvordan jeg skal gå fram for å snakke med noen. Føler meg så teit og sjenert, er egentlig ikke det!

Har også begynt å bry meg lite om hva jeg har på meg, har det mye å si? Haha, aner ikke hva jeg skal gjøre. Savner bare noen å snakke med.. Tips om hva jeg kan gjøre?

Anonymous poster hash: 45c87...4bc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Evig singel? 18 år som "klager"? Hadde du vært nærmere 40 hadde du hatt noe å klage over. :rolleyes:

Anonymous poster hash: eb96f...9d0
Skrevet

18 år? Gi det litt tid, konsentrer om ting du liker å gjøre så vil det andre ordne seg etterhvert :)

Skrevet

Når du nærmer deg 40 og ikke har hatt kjæreste, ja da kan du begynne å kalle deg evig singel.

Skrevet

Haha, jaja. Du finner nok noen en gang. Hvordan du kommer i kontakt med noen du liker kommer ann på. Kanskje dere deler samme type humor? Lykke til, du har lang tid på å prøve deg fram! :)

Anonymous poster hash: 45c87...4bc
Skrevet

Kan jo hende du bare har hatt uflaks, men du kan vel se på hvordan vennene dine gjør det, sikkert mer effektivt enn å få tips fra folk som ikke har sett deg.

Anonymous poster hash: fdda6...0cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...