AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Puh der har vi tatt et kjempestort skritt videre på veien for å få treffe en mann som vil være med på trekanten vår.Har mailet lenge med en mann via en kontakt-annonse,og i kveld har jeg snakket med han på telefonen.Det gikk kjempe bra,han virket super grei.Jeg og fruen har ønsket trekant lenge men har ikke fått det til. Anonymous poster hash: 54d4f...72e
heartache Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 stilig! lykke til :D jeg hadde en utrolig bra opplevelse når jeg hadde trekant. det var med to menn. meget herlig. og hatt firkant med to menn og en kvinne også. absolutt å anbefale! ^^, 1
volvo22 Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 stilig! lykke til :D jeg hadde en utrolig bra opplevelse når jeg hadde trekant. det var med to menn. meget herlig. og hatt firkant med to menn og en kvinne også. absolutt å anbefale! ^^, WOW,det var ikke dårlig !!
Mike Waters Skrevet 12. februar 2014 #5 Skrevet 12. februar 2014 Kontakt-annonse? Finnes de lenger? Lykke til Både trekant og firkant er testet ut med stort hell her i gården også.... 1
Ruspus Skrevet 12. februar 2014 #6 Skrevet 12. februar 2014 Kontakt-annonse? Finnes de lenger? Lykke til Både trekant og firkant er testet ut med stort hell her i gården også.... Jada lever i beste velgående,cupido bla og flere til.
Mike Waters Skrevet 13. februar 2014 #7 Skrevet 13. februar 2014 Jada lever i beste velgående,cupido bla og flere til. Ja, har jo sett at de er der, men har liksom aldri skjønt poenget når man likevel kan sende PM til hverandre og enda bedre skrive hva man søker i profilen 1
Ruspus Skrevet 13. februar 2014 #8 Skrevet 13. februar 2014 Ja, har jo sett at de er der, men har liksom aldri skjønt poenget når man likevel kan sende PM til hverandre og enda bedre skrive hva man søker i profilen Joda,sant nok.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå