AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Hei! Kjæresten min elsker sjokolademousse, og jeg vil derfor lage dette til han på valentinesdagen. Jeg gjorde dette i fjor også, og vil derfor gjøre den litt spesiell i år, har dere en litt anderledes sjokolademousse? Med for eksempel Oreo, eller lignende. Anonymous poster hash: e34bc...739
Aryamili Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 Kan du ikke bruke en basic oppskrift og så gjøre den mer spesiell selv, med oreo e.l. som du selv foreslår?
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 Kan du ikke bruke en basic oppskrift og så gjøre den mer spesiell selv, med oreo e.l. som du selv foreslår? Ja, det er selvfølgelig mulig, men hadde vært spennende å høre om noen hadde en litt kul tvist de pleide å lage Anonymous poster hash: e34bc...739
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 Synes det høres ut som en lur ide jeg! Så kunne du lagt det oppi fine glass og noe hjertepynt over? Anonymous poster hash: 9b46d...230
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #6 Skrevet 12. februar 2014 Chili Appelsin Whisky/cognac Krydder (kanel, nellik, anis, det du liker) Eller enkelt og greit: toppet med friske bær Oreo hørtes ut som om det blir bare fryktelig søtt og kvalmende. Anonymous poster hash: fa7f5...267 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå