AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Hallo alle! Jada, jeg vet at ingen her er tankelesere eller vet hva som kommer til skje. er bare ute etter andres tanker, gjerne fra menn om hvordan jeg kanskje ligger an! Jeg er ikke så god på dette spillet, så hodet mitt er et evig kaos jeg håper noen kan hjelpe meg med. here it goes! Traff en kjekk fyr på tinder, som jeg snakka en del med. følte en god kjemi mellom oss, som gjor at jeg følte for å snakke med han. Dette med kjemi er noe jeg merker godt tidlig om det kan utvikles, eller ikke... Vi avtalte å møtes på byn, hvor jeg da klarte å bli litt for beruset, men tror det gikk greit fordet. vi endte opp hjemme hos han og hadde en god tone oss imellom. dagen etter var det flørting, kyssing og en lattermild tone, hvor han gav meg små komplimang for mitt utseende. Jeg gikk der ifra med en god magefølelse, og et kjempesmil om munnen.. dagen etter klarte jeg ikke vente, så jeg sendte en melding om han hadde hatt en fin kveld og litt om hva han hadde gjort på. Så til poenget: Jeg har ikke hørt noe fra han siden vi skrev litt på søndagen, så lurer på om det bare var i mitt hode alt var så fint? er det en sjangs i havet for at han tar kontakt, eller var det bare en lek? fikk ikke intrykk av det men.. og er det å skyte seg selv i leggen, hvis jeg sender en melding til han? Håper noen gidder å lese og svare! setter stor pris på det! Anonymous poster hash: 7aa0e...1c9
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 Helt komplett umulig å mene noe om. Anonymous poster hash: 9e176...5c7
Nettinettet Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 Helt komplett umulig å mene noe om. Anonymous poster hash: 9e176...5c7 Selvfølgelig kan man mene noe om det, om det er rett vet man jo ikke. Det er unntak ved en hver regel, men en regel jeg benytter meg av er å ikke være den som sender melding etter ett treff. Jada, jeg vet mange mener det ikke betyr noe, men ut i fra samtaler jeg har hatt med menn og egne erfaringer, trenger menn mer tid for å kjenne på om de vil noe mer med en dame enn omvendt. Vi kvinner buker intuisjonen og følelsene våre til å skape en mening om noe ganske så raskt og vi ser helheten og dermed gir vi noe en sjanse på tross av, og ikke på grunn av, som menn ofte gjør. Nå har jo du sendt melding og vist din interesse, og da handler det egentlig om hva dere skrev til hverandre og hvordan det ble avsluttet. Hvordan var han når du kontaktet han og hva snakket dere om?
nøtta Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 Selvfølgelig kan man mene noe om det, om det er rett vet man jo ikke. Det er unntak ved en hver regel, men en regel jeg benytter meg av er å ikke være den som sender melding etter ett treff. Jada, jeg vet mange mener det ikke betyr noe, men ut i fra samtaler jeg har hatt med menn og egne erfaringer, trenger menn mer tid for å kjenne på om de vil noe mer med en dame enn omvendt. Vi kvinner buker intuisjonen og følelsene våre til å skape en mening om noe ganske så raskt og vi ser helheten og dermed gir vi noe en sjanse på tross av, og ikke på grunn av, som menn ofte gjør. Nå har jo du sendt melding og vist din interesse, og da handler det egentlig om hva dere skrev til hverandre og hvordan det ble avsluttet. Hvordan var han når du kontaktet han og hva snakket dere om? takk for svar! var igrunn noe sånt jeg var ute etter. Angrer veldig på at jeg sendte melding, da jeg burde latt det gå litt tid, på en annen side prøver jeg å tenke at det var jo bare en sms. men igjen, menn er lettskremt dessverre... ble litt frem og tilbake om hva vi hadde gjort resten av helgen, lett småsnakk, han skrev i den siste meldingen at han var trøtt, men han var ikke kort i svarene, og hadde med smilefjes noe jeg tolket litt som et godt tegn...
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #5 Skrevet 12. februar 2014 hadde dere sex? Anonymous poster hash: 03f83...ba3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #6 Skrevet 12. februar 2014 hadde dere sex? Anonymous poster hash: 03f83...ba3 Selvfølgelig. Anonymous poster hash: 9e176...5c7
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #8 Skrevet 12. februar 2014 Ingen kan svare på det.. Anonymous poster hash: a3296...253
Nettinettet Skrevet 12. februar 2014 #9 Skrevet 12. februar 2014 takk for svar! var igrunn noe sånt jeg var ute etter. Angrer veldig på at jeg sendte melding, da jeg burde latt det gå litt tid, på en annen side prøver jeg å tenke at det var jo bare en sms. men igjen, menn er lettskremt dessverre... ble litt frem og tilbake om hva vi hadde gjort resten av helgen, lett småsnakk, han skrev i den siste meldingen at han var trøtt, men han var ikke kort i svarene, og hadde med smilefjes noe jeg tolket litt som et godt tegn... Når de ikke vet verdien til den de akkurat har møtt er de lettskremte ja. Er jo ikke så rart, for vi liker dem jo uten å kjenne dem, mens de trenger å bli kjent med oss for å like oss.. Det er jo stor forskjell på om han skrev "Nå er jeg trøtt. Natta :)" Eller om han skrev "Nå er jeg trøtt. Sove godt når du legger deg " Jeg ville avventet med å sende noe mer og se om han tar kontakt til helgen. Og da kommer det ann på NÅR han sender melding og HVA han skriver i meldingen. Du har absolutt mulighet til å få han interessert (for det er han ikke nå) men da må du gjøre dette på rett måte, og vite at det hele kommer ann på hva han er ute etter og hva du har å tilby
nøtta Skrevet 12. februar 2014 #10 Skrevet 12. februar 2014 Ja, hadde igrunn tenkt å vente med å sende melding til jeg hørte noe fra han, og igjen så har jeg ingenting å tape om det er alt spolert. følte bare det hadde gått litt lang tid, men det har vel kanskje ikke det:P so får vel ta tiden til hjelp:) igjen, takk for fine, gode svar:)
Ferny Skrevet 12. februar 2014 #11 Skrevet 12. februar 2014 Når de ikke vet verdien til den de akkurat har møtt er de lettskremte ja. Er jo ikke så rart, for vi liker dem jo uten å kjenne dem, mens de trenger å bli kjent med oss for å like oss.. Det er jo stor forskjell på om han skrev "Nå er jeg trøtt. Natta :)" Eller om han skrev "Nå er jeg trøtt. Sove godt når du legger deg " Jeg ville avventet med å sende noe mer og se om han tar kontakt til helgen. Og da kommer det ann på NÅR han sender melding og HVA han skriver i meldingen. Du har absolutt mulighet til å få han interessert (for det er han ikke nå) men da må du gjøre dette på rett måte, og vite at det hele kommer ann på hva han er ute etter og hva du har å tilby Ehh, hvorfor er det stor forskjell på det? 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #12 Skrevet 12. februar 2014 Ehh, hvorfor er det stor forskjell på det? Fordi eksperten sier det. Anonymous poster hash: 9e176...5c7 2
Nettinettet Skrevet 12. februar 2014 #13 Skrevet 12. februar 2014 (endret) Fordi eksperten sier det. Anonymous poster hash: 9e176...5c7 Nei, men fordi disse to måtene viser om han faktisk har interesse eller ikke.. På måte nummer to viser han interesse ved at han tenker på hennes velbefinnende. At han håper hun sover godt. Om det er for ren høflighet så viser han uansett høflighet og det sier litt om han som person. Måte nummer en tenker han bare på seg selv, eller det er iallefall det inntrykket han gir. Og du kan bare kutte ut den ekspert greia bare fordi du ikke liker svarene mine. Jeg er ikke noe mer ekspert enn det du er, men forskjellen er kanskje at jeg har litt mer erfaring og kunnskap enn det du har.. Endret 12. februar 2014 av Nettinettet 1
Nettinettet Skrevet 12. februar 2014 #14 Skrevet 12. februar 2014 Ja, hadde igrunn tenkt å vente med å sende melding til jeg hørte noe fra han, og igjen så har jeg ingenting å tape om det er alt spolert. følte bare det hadde gått litt lang tid, men det har vel kanskje ikke det:P so får vel ta tiden til hjelp:) igjen, takk for fine, gode svar:) Noen dager er ikke lenge for en mann som er i limbo land (altså der at han ikke vet hva slags interesse han har). De pleier som regel å ta kontakt rett før helgen eller etter helgen hvis interessen er enda mindre. Vi kvinner tenker ofte at han ikke er noe å bry seg om hvis han ikke svarer med en gang, men sannheten er at menn svært sjeldent blir forelsket ved første øyekast eller første berøring.. de trenger tid.. Bare hyggelig å kunne hjelpe, og bare rop ut hvis det er noe mer du ønsker å få meninger om
nøtta Skrevet 12. februar 2014 #15 Skrevet 12. februar 2014 Noen dager er ikke lenge for en mann som er i limbo land (altså der at han ikke vet hva slags interesse han har). De pleier som regel å ta kontakt rett før helgen eller etter helgen hvis interessen er enda mindre. Vi kvinner tenker ofte at han ikke er noe å bry seg om hvis han ikke svarer med en gang, men sannheten er at menn svært sjeldent blir forelsket ved første øyekast eller første berøring.. de trenger tid.. Bare hyggelig å kunne hjelpe, og bare rop ut hvis det er noe mer du ønsker å få meninger om Ja, du har et poeng. noen få dager er faktisk ikke lenge.. bare føles sånn! så får holde meg opptatt med andre ting, og heller krysse fingrene for at meldingen jeg sendte ikke ødelegger alt:) Takk for det. skal gjøre det om han eventuellt i en tåke, eller har et svakt øyeblikk og finner på å ta kontakt med meg;)
Nettinettet Skrevet 12. februar 2014 #16 Skrevet 12. februar 2014 Ja, du har et poeng. noen få dager er faktisk ikke lenge.. bare føles sånn! så får holde meg opptatt med andre ting, og heller krysse fingrene for at meldingen jeg sendte ikke ødelegger alt:) Takk for det. skal gjøre det om han eventuellt i en tåke, eller har et svakt øyeblikk og finner på å ta kontakt med meg;) Et minutt føles som en time og en time som et døgn når man føler man liker noen! Tar han kontakt trenger det ikke å være i hverken tåke eller i et svakt øyeblikk, men uansett så gir det deg mulighet til å få han til å like deg hvis du spiller kortene dine rett! :D 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå