Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Konkurransen i Nr. 19 om seernes valg nærmer seg slutten..Jeg observerer at Karin og Jon leder mye. Jeg syns personlig ikke at de burde vinn cruiset jeg da..Bl.annet har de ikke gjort bra grunnarbeid etter mitt syn. Syns Bengt og Malcom fortjener prisen jeg:) Uansett om man liker/ikke liker det de har gjort så virker det som om de har tatt vare på hverandre i løpet av prosjektet- ikke kranglet så mye?, gjort bra arbeid, og uansett om deres stil ikke er "main stream" så har de turt å holde på den.

Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes godt Karin og Jon kan vinne seernes valg ettersom de har tapt alt annet.

Skrevet

Jeg synes de fortjener å vinne reisen. Hele programmet handler om mye mer enn å være perfekte i oppussing.

Skrevet

Blir glad om det er en av de ovennevnte parene som vinner turen

Gjest Gjesta
Skrevet

jeg synes ikke de bør vinne cruiset...synes heller Bengt & Malcolm fortener det..

Clea

Gjest Frigg
Skrevet

Jeg synes så absolutt ikke at Karin og John fortjener å vinne.

De har gjort gjennomført dårlig arbeid, har planlagt dårlig, og stilen de har valgt er veldig personlig for en leilighet der målet er å få solgt den for mest mulig penger.

Og ikke minst, de har ikke overholdt budsjettet, noe som burde være ganske lett å klare i grunnen, men det krever jo litt planlegging da, og ikke slike skippertak med " å fleske til" for å prøve å komme i mål.

Den leiligheten som må ha mest arbeid i etterkant av salget må være den leiligheten fordi de ikke har gjort godt nok arbeid.

Som eksemple kan man jo se at det var bobler i tapeten de hadde lagt, og at gulvet ikke var godt nok planet før de la paneling.

Herfra ser jeg at det bare betyr en ting: slurv.

Og hvis jeg skulle betalt 2 mill for en nyoppusset leilighet, så hadde jeg ikke forventet å måtte bruke ytterligere for å rette opp feil og mangler.

Synes i grunnen Natalie og Erlend fortjener å vinne, de har planlagt godt, og har gjort godt arbeid. Og de ser ut som om de skal gjøre seg ferdig uten å overstige budsjettet.

Riktignok har de vunnet noen romkonkurranser, men det har de jo gjort fordi de har gjort godt arbeid.

Men det var nå det jeg synes i allefall. :)

Skrevet

Jeg håper på at Bengt&Malcom vinner, men tror vel det er lite trolig ifølge avstemningen hittil.

Synes de har gjort flottest jobb, og gjort mest selv. :)

Skrevet

Jeg synes Natalie og Erlend er litt for kjepphøye....

"Det er mange som ikke liker stilen til B&M, men det er INGEN som ikke liker stilen vår!" (sitat Erlend)

Øh? :roll:

Skrevet
"Det er mange som ikke liker stilen til B&M, men det er INGEN som ikke liker stilen vår!" (sitat Erlend)

Ja , det var århundrets kommentar.....ingenting i veien med selvtilliten hvertfall, karnsje heller med stilen :hoho::hoho:

Gjest Frigg
Skrevet

Ja , det var århundrets kommentar.....ingenting i veien med selvtilliten hvertfall, karnsje heller med stilen :hoho::hoho:

De (N&E) planlegger i allefall, så de slipper "å fleske til" slik som andre gjør. :)

Gjest Anonymous
Skrevet
De (N&E) planlegger i allefall, så de slipper "å fleske til" slik som andre gjør. :)

Bengt og Malcom og Lasse og Firhana har dag også planlagt godt!!

Det er bare Jon og Karin som ikke klarer å styre pengene!

Gjest Frigg
Skrevet

Bengt og Malcom og Lasse og Firhana har dag også planlagt godt!!

Det er bare Jon og Karin som ikke klarer å styre pengene!

Ja, men så synes jeg at N & E er flinkest!

(Fælt så fornærmet vi ble da...)

Skrevet

Ut fra det jeg har sett (ha'kke sett alle episodene) så synes jeg Bengt og Malcom burde vinne. Fordi jeg har fått inntrykk av at de samarbeider best - de har ingen "intern konkurranse" om hvem som vet best og mest.......... De er et team - og det synes jeg de har skjønt mye bedre enn de andre :blomst:

Gjest Anonymous
Skrevet
Ja, men så synes jeg at N & E er flinkest!

(Fælt så fornærmet vi ble da...)

Helt ok at du synes n og e er flinkest..

Jeg ble ikke fornærmet, men jeg ville påpeke at det du skrev var feil..

Skriv gjerne hvem du liker best og hvorfor, men ikke sett ut uriktige påstander..

Gjest Frigg
Skrevet
Helt ok at du synes n og e er flinkest..  

Jeg ble ikke fornærmet, men jeg ville påpeke at det du skrev var feil..  

Skriv gjerne hvem du liker best og hvorfor, men ikke sett ut uriktige påstander..

Jeg har ikke skrevet noe feil, men hvordan du tolker det blir noe helt annet, og ikke noe jeg kan klandres for.

I innlegget mitt siktet jeg til et par som "flesker til", og som de aller fleste av oss som følger med vet, så er det bare ett par der inne som bruker betegnelsen "fleske til" om stort sett det meste de gjør. (Fordi de ikke planlegger.)

På ingen måte er det å samstille de andre parene som dårlige planleggere.

Slik du tror jeg har gjort.

Skrevet
Ut fra det jeg har sett (ha'kke sett alle episodene) så synes jeg Bengt og Malcom burde vinne.   Fordi jeg har fått inntrykk av at de samarbeider best - de har ingen "intern konkurranse" om hvem som vet best og mest..........   De er et team - og det synes jeg de har skjønt mye bedre enn de andre :blomst:

:Nikke: helt enig, de er etter hva jeg har sett de som klarer å jobbe best sammen som ett par, og både ta vare på hverandre OG gjøre en god jobb både kvalitetsmessig arbeide og kjøre en gjennomført stil som passer til huset de faktisk har leilighetene i.

og der er min mening. :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg liker egentlig stilen til Natalie og Erlend best, selv om badet til Malcom og Bent var skikkelig fint :) Skulle ønske jeg var like flink til å dekorere som Firhana..

At Karin og Jon leder seerkonkurransen, er helt utrolig. Jeg syntes litt synd på de i starten, men ikke nå mer. De er i avgrunnen fordi de er dårlige til å planlegge og slurver med arbeidet. Kan virkelig ikke forstå hva de har brukt pengene på..

Skrevet
Jeg synes Natalie og Erlend er litt for kjepphøye....

:hoho: Utrolig tåpelig. (Og jeg kan ikke fordra stilen deres.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...