Elle Melle Skrevet 27. mai 2004 #21 Skrevet 27. mai 2004 KULT! Men ellers har jeg slettet hele maskinen min flere ganger jeg, og det var da ikke den kommandoen jeg brukte? :klø: Ja, ja, sorry, nå skal jeg ikke ødelegge tråden din mer.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 27. mai 2004 #22 Skrevet 27. mai 2004 Format C: er jo den mest brukte da. Ellers går det vel med deltree c: også mener jeg å huske, men da bare slettet man uten å formatere
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2004 #23 Skrevet 31. mai 2004 Format C: er jo den mest brukte da. Ellers går det vel med deltree c: også mener jeg å huske' date=' men da bare slettet man uten å formatere [/quote'] Formatere og slette er vel i praksis det samme.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 31. mai 2004 #25 Skrevet 31. mai 2004 Ikke helt. Med formatering lager du helt nye spor på disken. Med sletting gir du bare plass til nye filer. Det er heller ikke alltid du får tillatelse til å slette filer på "vanlig" vis.
Crazee Skrevet 31. mai 2004 #26 Skrevet 31. mai 2004 Og ved formatering vert dårlege blokker markert som ubrukelege, slik at du ikkje misser data ved å lagra over dei.
jordbær Skrevet 31. mai 2004 #27 Skrevet 31. mai 2004 Også viktig å huske på at formatering ikke fjerner data. Data kan fortsatt hentes frem, etter formatering.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 31. mai 2004 #28 Skrevet 31. mai 2004 Helt riktig Jordbær, men kunne du vennligst forklare hva du mener med "Gah" litt lenger oppe?
jordbær Skrevet 31. mai 2004 #29 Skrevet 31. mai 2004 Helt riktig Jordbær' date=' men kunne du vennligst forklare hva du mener med "Gah" litt lenger oppe? [/quote'] Jeg skrev et innlegg, og fjernet det, fordi jeg leste feil
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå