AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Er det skadelig på noe vis å ha uregelmessige, sjeldne menstruasjoner? indikerer det at noe er galt med kroppen/helsa? Min syklus har alltid vært uregelmessig, med alt mellom 90-25 dager. Betyr det at jeg ikke kan bli gravid? Burde jeg gjøre noe for å få mer stabil syklus, er det noe å gjøre i det hele tatt? Jeg har en bmi på 20-21, så jeg er ikke overvektig/undervektig, men jeg har noen pcos-symptomer. Jeg fikk mensen første gang da jeg var 13/14 og er 24 i år. Anonymous poster hash: b8008...828
Gjest avocadoen Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 Jeg og har ustabil syklus når jeg ikke går på p-piller, men er likevel superfruktbar og har til og med eggløsning på microgynon Har endometriose da, men for meg gjør det ikke meg mindre fruktbar:p
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 Okei, så man kan være fruktbar selv om man har ustabil mens? har en følelse av at jeg ikke er det, da. Vet ikke om jeg har eggløsning. Legen min nevnte endometriose til meg en gang, men jeg tror ikke jeg har det.. Ts Anonymous poster hash: b8008...828
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå